Arama Kutusu

Dünyanın En İşe Yaramaz Kozmetik Ürünü : Watsons Bantlı Jel Göz Maskesi

 Watsons Bantlı Jel Göz Maskesi : Dünyanın En İşe Yaramaz Kozmetik Ürünü


Bir Watsons alışverişinde edindiğim, çok da pişman olduğum, hiçbir etkisini görmediğim gibi ne işe yaradığını, ne amaç kafasıyla üretildiğini anlamadığım bu Watsons Bantlı Jel Göz Maskesi, sanıyorum ki kozmetik serüvenim boyunca kullandığım en gereksiz, en saçma sapan, en kötü kozmetik ürünü. Çok merak ediyorum, gerçekten ne amaç için üretilmiş de raflara konulmuş. Hiç ama hiçbir işe yaramıyor. Ben aldım, siz almayın derim. Çöp bir ürün yahu. Hayır, bir de 2 tane aldım. Bende de hata var.

watsons_jel_goz_maskesi_bantli_kullananlar
Watsons Bantlı Jel Göz Maskesi



Watsons Bantlı Jel Göz Maskesi, kullanım olarak sıcak ve soğuk her iki şekilde de uygulanabiliyor. Her ikisini de denedim, ne rahatlatma ne etki var. Hiçbir şey yok. Üstelik arkasında oldukça endişe verici uyarıcı yazıları da bulunuyor. Bu maskeyi gördüğünüz yerde es geçin derim. Bildiğiniz saçma sapan bir ürün üretmişler. Watsons 'ı bu konuda tebrik etmeli.

watsons_jel_goz_maskesi_kullananlar
Watsons Jel Goz Maskesi


13 yorum:

  1. aaa gözlerim de alerji var benim bu aralar yine kaşınıyor bu maskeden alacaktım iyiki de almadım teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Tam bir boş beleş ürün yapmışlar :/

      Sil
  2. Bende de vardi buna benzer birsey zamanla kuruyup bozuldu.Ilik olarak kullandigimda biraz rahatlatiyordu ama dediniz gibi gereksiz bir urunmus :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zerre bir rahatlama hissetmedim, hem sıcak hem soğuk denedim ı-ıh, çok başarısız kendine hayrı olmayan bir Watsons ürünü diyorum :)

      Sil
  3. Buna benzer bir ürünü ben de almıştım. Etkisini göremeyince buzlukta saklamaya başladım. Geç eridiği için minik darbelerde soğuk kompres uygulamak için pratik oluyor atmadıysan eğer bu şekilde kullanarak değerlendirebilirsin Pelin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz atmadım, bir de o şekilde deneyeyim o halde :) Öneriye teşekkürler <3

      Sil
  4. Adsız14/6/14

    Bilgisayara uzun süre baktığınızda, yorgun uykusuz olduğunuzda buz dolabından çıkarınca çok işe yarıyor. Ben memnunum. Sizde işe yaramamasına şaşırdım ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben de sizin memnun kaldığınıza şaşırdım :) Olabilir tabii ki, beğeniler her zaman için bir değil sonuçta :)

      Sil
  5. ben çok memnunum bu üründen :) alerjik gözlerim atağa geçtiğinde önce ılık çaylı kompres yapıyorum sonra bunları buzluklan çıkartıp uyguluyorum. hem kanlanma azalıyor, hem de göz çevresindeki tahrişi azaltıyor. hemde kaşımanıza engel oluyor, 1 taşla 3 kuş :) ama çabuk bozuluyorlar. haklısınız 3 ay falan bir ömrü var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size o etkiyi ılık çay vermiş, bu maske değil. Çay zaten en klasik göz rahatlatıcıdır, yok yahu abartmışsınız, bu maskenin kendine hayrı yok zira.. :) Kimseye önermiyorum, yazık boşa giden paralara. Evdeki çay hepsinden mis..

      Sil
  6. Benim bu göz bandı yüzünden gözlerim bozuldu ve hic birsey yoktu gozlerimde ama uzak körlügü var suan gozluk kullanmak zorundayim surekli !

    YanıtlaSil
  7. Benim bu göz bandı yüzünden gözlerim bozuldu uzak körlügü oluştu gözlerimde !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük geçmiş olsun, bunun yaptığınıza emin misiniz? Doktorunuz böyle mi söyledi? Bu denli ciddi hasara yol açacağını hiç düşünmemiştim, gerçekten büyük geçmiş olsun. Ben de ürünü sevmedim, bu konuyu yazdığımda yıl 2014tü, 3 yıldan beri kullanmıyorum

      Sil