Arama Kutusu

Oriflame The One Ruj - Forever Plum Lipstick

Oriflame The One Forever Plum Ruj
Oriflame The One Forever Plum Lipstick

Oriflame markasının The One makyaj koleksiyonunda yer alan Colour Unlimited ismindeki rujlardan, mürdüm ile kırmızı renklerinin arasında, hoş bir ara tona sahip ruju olan Forever Plum ruju hakkındaki tüm yorumlarımı, eksi ve artılarıyla beraber bu yazımda bulabilirsiniz.



Oriflame The One Ruj - Forever Plum Lipstick Dudakltaki Duruşu
oriflame_the_one_ruj_forever_plum_lipstick_swatches
Oriflame The One Ruj - Forever Plum Lipstick




Oriflame The One Forever Plum Ruju Hakkındaki Olumlu Yorumlarım :

oriflame_the_one_ruj_forever_plum_lipstick_kullananlar
Oriflame The One Ruj - Forever Plum Lipstick


+ Dudakları hakikaten iyi nemlendiriyor.

+ Sağladığı yumuşaklığı ruju siline kadar devam ediyor.

+ Forever Plum rengi gayet pigmentli.

+ Kat kat sürüldüğünde ruj kalın atıp bozulmuyor.

+ Butter havasında olduğu için uygulaması çok rahat.

+ Paketi çok hafif, seyahatlerde ve günlük çantalarımızda rahat tanışınıyor.

+ İndirimli fiyatı uygun.

Oriflame The One Forever Plum Ruju Hakkındaki Olumsuz Yorumlarım :

- Kokusu yapay.

- İddiasındaki gibi çok kalıcı değil. (ortalama 2-3 saat diyebilirim)

- Daha şık görünümlü bir ambalaj olabilirdi.

- İndirimsiz fiyatı pahalı.

- En büyük eksisi ise tadı. Tadı* çok kötü.


* Rujun tadından kastım, bildiğiniz gibi rujları dudaklarımıza sürer sürmez dudaklarımızdaki varlıklarını hissediyoruz. Bu rujda ise, ismini koyamadığım farklı bir ağırlığı var. Rujun yapısını beğenmiş olmama rağmen, tadındaki ağırlık gün içerisinde beni rahatsız ettiğinden kullanmaya elim gitmiyor doğrusu.

oriflame_the_one_ruj_forever_plum_lipstick_kullananlar
Oriflame The One Ruj - Forever Plum Lipstick

Ama bu durum sizi rahatsız etmezse, genel olarak başarılı bir ruj. Dudakları hiç ama hiç kurutmuyor. Bu rujun kendiliğinden parlak bir yapısı var, lipglosslar gibi çok parlak değil, daha kararında. Dudakları kurutmayan ve bol nemlendiren rujları makyajınızda tercih etmeyi seviyor ama renk verişlerini iyi bulmuyorsanız, Oriflame The One Forever Plum rujunu bir deneyebilirsiniz. İndirimli fiyatı ile daha avantajlı bir şekilde sahip olabilirsiniz.


* Tanıtım Ürünüdür.

6 yorum:

  1. Adsız2/6/14

    meraba rujun rengi dudağınız üzerinde çok güzel durmuş.size bi soru sorabilirmiyim?ben 18 yaşındayım hatta 19 olucam.ruj sürmeyi çok seviyorum.dershaneye filanda pembe kırmızı rujları çok seviyorum.ancak çok secmeme rağmen ruj sürmekten soğudum bugünlerde :(((çünkü arkadaşlarım beni uyarıor rujun birikmiş kötü duruyo diyolar.bende tenefüs aralarında makyajımı tazemelek istediğimde rujumun hep böyle yapışkanlaştığını kenarlara birikme yaptığını görüyorum aynada. moralim çok bozuluor.ben dudaklarımı güzel hissederken berbat görünmesinden sinir oluroyurm ve peçeteyle siliyorum çıkarıyorum rujumu.havalar ısınınca bu durum daha arttı galiba.ne yapabilirim?sizin tecrübelerinizi çok seviyorum bana bu konuda sizden cevap alabilirmiyim çok tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba size de :) Öncelikle beğeniniz için teşekkür ederim. Galiba fazla nemlendirici rujlar kullanıyorsunuz, çünkü nemi fazla veren rujlar dudaklarda birikme yapabiliyor. Yapışkan hali fazla olan lipglosslarda da bu durum yaşanabiliyor ne yazık ki. Benim önerim, eğer bu sorundan muzdaripseniz, altına hafif yapılı lipbalm kullanıp mat rujlar kullanabilirsiniz. Öğrenciyseniz de Golden Rose mat rujlarını havada karada kapın derim :) Mac ile aynı kalitede. Mat rujları aynı zamanda, dudak uçlarına değil de sadece dudak ortasına lipgloss geçip hafif dağıtarak parlak bir görüntü elde edebilirsiniz. Onun haricinde illa nemlendirici ruj kullanmak istiyorum derseniz de, altına rujun rengine uygun dudak kalemi sürebilirsiniz. Dudak kalemleri, rujlara kıyasla daha tok yapıdadır. Ruju ilk kat sürüp bir peçeteye dudak izi yapıp ardından tekrar geçebilirsiniz. Rujun fazla yağını alıp, hoşlanmadığınız durumdan sizi kurtarabilir :)

      Sil
  2. Tadı ve kokusu kötüyse o ruj bitmiştir benim için. :/
    Rengi hoşmuş aslında. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de biraz o konuda hoşuma gitmeyeni kullanamıyorum :( Aynen, rengi aslında çok hoş, pigmenti de iyi :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Renk olarak ara rengi gerçekten çok hoş :)

      Sil