Arama Kutusu

Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj - Elegant Lipstick 06

Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj
Farmasi Elegant Lipstick 06

farmasi-kozmetik-elegant-ruj-lipstick-06
Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj - Farmasi Elegant Lipstick 06

Farmasi Kozmetik 'ten inanılmaz başarılı bulduğum bu ruj, Elegant serisine ait ve numarası 06. Oldukça kremsi, rengini çok iyi veriyor, kalıcılığı ortalamanın üstünde, dudakları hiç kurutmuyor, rahatsız edici kokusu bulunmuyor, yapısı kalın olmadığı için dudakları ağırlaştırmıyor, baya başarılı. Pahalı markalarla yarışacak kalitede. Ayrıca...



Rengi günlük makyajıma çok hitap ediyor. İçerisinde renk barındıran ten rengi (nude) bej rujlar, ne makyajı soluk gösteriyor ne de dudakları. Hatta ki dudakları olduğundan daha büyük gösterme yetisinde.


farmasi-kozmetik-elegant-ruj-kullananlar-lipstick-06
Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj - Farmasi Elegant Lipstick 06

Farmasi Elegant Lipstick 06 numarası, şeftali ile ten rengi arasında. Aslında bileğimde denediğimde daha koyu bir renk olmasına rağmen, dudaklarım biraz fazla pigmentli yapısından biraz daha nude rengini verdi. Eğer dudaklarınız soluk ise muhtemelen rujun şeftali yönü daha ağır basacaktır.


farmasi-kozmetik-elegant-ruj-kullananlar-lipstick-06
Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj - Farmasi Elegant Lipstick 06

Blog sayfamda hiçbir zaman sevmediğim ürünü önermedim, önermeyeceğim de. Pahalı ve bilinen makyaj markalarından çok sayıda ruja sahip olan biri olarak diyorum ki, Farmasi Elegant Ruj bir harika. Kalıcılığı, yumuşaklığı, yapısı ve renginin ara tonu ile sevgimi çok kazandı. Gerçekten denemenizi şiddetle tavsiye ederim, eminim ki siz de benimle aynı fikirde olacaksınız. Kalitesi, duruşu, verdiği his çok başarılı. Yaza uygun hafif ve taze makyajlar için uyumlu, ayrıca gece makyajlarında uygulanan daha yoğun göz makyajlarında hoş bir denge yaratacak kadar güzel. Hem uygun fiyatlı hem çoğu markadan hatrı sayılır kalitede ruj olarak gönlümdeki yerini hızlıca aldı. Farmasi Elegant Lipstick 06 'yı şiddetle öneririm.



farmasi-kozmetik-elegant-ruj-kullananlar-lipstick-06
Farmasi Kozmetik Nude Şeftali Ruj - Farmasi Elegant Lipstick 06

Ayrıca; yeniliklerden daha hızlı haberim olsun istiyorsanız da,
Farmasi Facebook adresini takip edebilirsiniz.



* Tanıtım Ürünüdür

19 yorum:

  1. Woww gerçekten çok güzel.Nude tonlarına bayılıyorum zaten :) Çok yakışmış güle güle kullanın..



    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ben de baya baya sevdim, gözüm kapalı tavsiye ederim herkese ♥

      Sil
  2. Farmasi ürünlerinin içerik olarak doğal olduğunu, zararlı kimyasallar barındırmadığını söylüyor.Bu konuda ne düşünüyorsun yazılarına baktığımda kozmetik içerikleri hakkında çoğu kişiye göre fazla bilgili olduğunu fark ettim o yüzden soruyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle teşekkür ederim :) Makyaj ürünlerinde içerik aramıyorum açıkçası. Çünkü doğal makyaj markaları olarak lanse edilen mineral makyaj ürünleri dahi zararlı içerik barındırıyor :) Ben cilt bakım ürünlerinde içeriklere dikkat etmeye çalışıyorum. Zaten Farmasi 'nin bakım ürünlerini anlatırken, buna mutlaka değineceğim, şu anda Farmasi ürünleri yanımda olmadığı için bakınamıyorum ama konuyu hazırlarken bu konuda da aydınlatacağıma emin olabilirsiniz :) Sevgiler

      Sil
    2. Merakla bekliyorum; teşekkür ederim.:)

      Sil
    3. Rica ederim :) En kısa zamanda

      Sil
    4. Pelin hanim siz satıyor musunuz bende şeftali rengi ruj almak istiyorum ne kadar ve nerden alabilirim

      Sil
    5. Pelin hanim siz satıyor musunuz bende şeftali rengi ruj almak istiyorum ne kadar ve nerden alabilirim

      Sil
    6. Hayır satışını yapmıyorum, tıpkı Avon, Oriflame gibi katalog yoluyla üyeleri arasında satılıyor, bir de bildiğim kadarıyla farmasiint.com kendi resmi sayfaları, oradan da satışı var, canlı müşteri hizmetleri desteği de sunuyor. Başka satış yeri aklıma gelmiyor, aa bir de Gittigidiyor, N11 gibi yerlerde satıcıları var, oraya da bakınabilirsiniz :) Rujlarının fiyatlarına baktım, şu an için 11.99'dan başladığı gözükmekte

      Sil
  3. çok yakışmış harika bir nude:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok tatlı bir nude, eminim her cilt tonunda iyi durur :)

      Sil
  4. Canim ruja bayıldım almak istiyorum suan elimde katalog var ama kodlama farklı resimlerdende secemiyorum. No 6 demiyor 7haneli sayı var ayırt edemedim yardimci olur musun acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki bu ruj diğer evde olduğundan bakamıyorum :( Tekrar elime geçince sizin için bakarım muhakkak

      Sil
    2. Adsız10/1/15

      Lütfen bana da yardımcı olun bu konuda :(

      Sil
    3. Merhaba, biraz önce bulup baktım, rujun arkasında sadece 06 numarası yazıyor

      Sil
  5. Adsız10/1/15

    06 numarası derken katologda sadece barkod var uzun lütfen yardımcıolun 06 numarası hhangisi altında kodu yazar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana gönderilende herhangi bir barkod bulamadım. Bir tek siyah yuvarlak etikette 06 yazıyor. Dilerseniz firma ile direkt irtibata geçin çünkü rujda herhangi başka bir etiket yok ne yazık ki :/

      Sil
    2. Adsız10/1/15

      Çok teşekkür ederim ilginiz için çok beğendim firmayla itibara geçicem artık :)

      Sil
    3. Pek yardımcı olamadım ama yine de rica ederim :)

      Sil