Arama Kutusu

Hayal Kırıklığı - Watsons Pure Beauty Göz Bakım Jelinin Değişmesi

pure+beauty+goz+bakim+kremi+kullananlar

Watsons Pure Beauty Nar Özlü Göz Bakım Jeli
Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream



Watsons mağazalarında satılmakta olan Pure Beauty cilt bakım ürünlerinden birisi olan Nar Özlü Göz Bakım Jeli (tam ismiyle Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Cream) tesadüfen aldığım, şuradaki blog konumda da bahsettiğim ve bayıldığım bir göz kremiydi. Sahip olduğum tüm göz bakım kremlerine kıyasla çok iyi bir yapıya sahip olduğu için kullanmayı çok seviyor ve bu zamana kadar da blogda ne zaman bir göz kreminden bahsedecek olsam, konuyu bu kreme getirip, Pure Beauty 'nin yaptığı bakımı öve öve bitiremiyordum.  Hatta blog bir tarafa, gündelik hayatımda da bakıma düşkün arkadaşlarıma dahi "özellikle gidin alın" diye önerdiğim bir üründü. Göz kremim bittikçe, elimde farklı markaların göz kremleri bulunmasına rağmen, yine Pure Beauty almadan edemiyordum, çünkü fazlasıyla memnundum. Şimdiye kadar yapmış olduğum Pure Beauty alışverişlerimde tek bir sıkıntı dahi yaşamamıştım. Ama artık bu nar özlü göz bakım kremini daha doğrusu göz kremini almayı noktalıyorum. Nedeni ise....




Pure Beauty Göz Kremi yenilendi ve yenilenen serisinden kullanmamla birlikte fark ettim ki, (ki zaten etmemek imkansız) ; yenilenen sadece görüntüsel değişimle kalmamış, ambalajıyla beraber kalitesinin de farklılaşmış olması kremin bakım yapma niteliğini azaltmış. Yani resmen bana "gelen gideni aratır" durumunu yaşattı. Nerede benim o sevdiğimiz Pure Beauty göz kremi, nerede şimdi yenilenen haldeki Pure Beauty göz kremi... Bu son aldığımdan eski serisinin yarattığı o harika etkileri hiç mi hiç bulamadım. Şimdiki oldukça vasat bir göz kremi kıvamında resmen. Fiyatının artışını dahi umursamayıp yeniden almıştım. Benim için tamamen hayal kırıklığı oldu.



Neden markalar ürün niteliklerini değiştirmeye gider anlamıyorum. Eğer olay hammadenin fiyatlarındaki artış gibi nedenler ise fiyatlarını arttırmasını yeğlerim. Çünkü konu cilt bakımı olunca, sevdiğim ürünleri sık değiştirmekten yana olmadığından sürekli farklı ürünleri arama çabam yok.



Ama ben bu değişimi kendi kozmetik merakımı bile arka plana alıp yapmıyorken, daimi kullandığım markanın bizzat kendisinin yapıyor olmasından hoşlanmıyorum. Buna ilave olarak da, verdiğim parayı hak etmemesi durumunun yaşatması var bir de. Bizim tüketici olarak bilmediğimiz imalat kısmında daha farklı değişiklikler söz konusu var ise, ürünü tamamen piyasan çekmelerini tercih ederdim. (ki çoğu marka da bu yöntemi yapmakta) Satın alıp pişman olmaktan iyidir diye düşünüyorum. Ama Pure Beauty, hem fiyatını arttırdı hem de göz bakım jelinin niteliğini azalttı. Bu ters orantı da beni memnun etmedi. Pure Beauty cilt bakım ürünlerini genel olarak seviyorum. Ama bu göz jeli, benim için artık iyi bir bakım ürünü olmaktan çıkıyor. Blogda bunu paylaşmayı özellikle istedim ki, benim düştüğüm hataya siz düşmeyin. Eğer beklentiniz hiç yoksa ve sıradan bir göz kremi arıyorsanız alın derim. Yoksa eskisi kadar iyi etkide olmadığını ve göz çevresine yaptığı bakımın artık yetersiz olduğunu, üstelik o fiyata değmeyeceğini de belirtmek isterim. O yüzden, almanızı daha önermem. Bu fiyata bu kalite, olmamış. Eski halinin etkisinin e'si yok ne yazık ki.


23 yorum:

  1. Ya bu tarz şeylerin olmasına ben de sinir oluyorum. Bir marka zaten sevilen bir ürününün neden yapısını değiştirir, hiç bir zaman anlayamayacağım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :/ Bu zamana kadar bayılıyordum yapısına, verdiği neme. Artık almaya değmeyecek kaliteye indirmişler ne yazık ki

      Sil
  2. Ben de çok seviyordum bu kremi, bu ara yeniden alacaktım, çok üzúldüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişmiş ne yazık ki, ben şimdikini eskiye kıyasla çok yetersiz buldum :/

      Sil
  3. lancome,sebamed,la roche posay hepsinin göz kremlerini kullandım.
    güzel bi göz kremi arayışındayım
    en son estee lauder göz kremini aldım şimdilik kullanıyorum bakalım. markaların ürünü değiştirmeleri gerçekten çok saçma.bazen beğendiğim bir ürünü tekrar alınca ilk etkisini görmüyorum aynen dediğiniz durum can sıkıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estee Lauder kötü değil de, bana fazla şişirilmiş bir marka gibi geliyor. L'oreal göz kreminin daha silikonlusu eşittir Estee. Üstelik fiyat olarak da ederinden bir hayli yüksek. Tabii tercih edilebilir ama ben içerik/fiyat olarak ondan yana kullanmam :) Pure Beauty göz kremini bu anlamda seviyordum, keşke değişmeseydi :/

      Sil
  4. Kullanıyorum bende hala canım, jel yapısı,ve ivit seninkisi daha kremsiydi beyazdı hatırlıyorum postu.Sayende almıştım bende ama tabi öncekini kullanmadığım için aradaki farkı anlıyamam.Genede seviyorum ama kullandıkça seni anıyorum,kremi sevdim gibi :) Tekrar alırmıyım düşünüyorum ,sen hangisine devam ediceksin peki şimdi ? gratislerde satılan danıelle diye bir göz kremi varya onu indirimde deneyelim mi aynı anda alıp :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımcım ben şimdi Nuxe göz kremine devam etmeyi düşünüyorum, elimde 3 farklı markanın göz kremi daha var, o yüzden bir yenisini alamam gibi :( Zaten dün Yves Rocher 'den yüklü bir alışveriş yaptım :/ Pure Beauty genel olarak sevdiğim bir marka idi, umarım her ürünün de bu değişikliği yaşanmaz, eğer öyle olursa almam bir daha ürünlerini

      Sil
    2. yaa bakcam bende 14 den 7 tl ye düşer canımcım,nemlendrmesini beğenmiş birkaç vloger,Nuxe fiyat kaç yivrimu ? eğer idare ederse beni biriktirim paramı nuxe alayım eczanede varsa .

      Sil
    3. Nuxe göz kremi bir kofre içindeydi, tekli fiyatı biraz pahalıca, 60 tl. Ben fiyatına göre göz kremini iyi diye nitelendirmiyorum ancak Nuxe tüm ürünleriyle sevdiğim bir marka olma yolunda hızla ilerliyor <3 Sevgiler :)

      Sil
  5. Bunu okuyunca içim ne kadar rahatladı anlatamam. Bu kremi kullanmadan önce yine pure beauty'nin brightning serisinin göz kremini kullanıyordum sonra senin blogundaki övgünü görünce gidip bu kremi aldım ve kesinlikle beğenmedim önceki bile -çok da iyi olmamasına rağmen- bundan çok daha iyiydi. Sorun bende mi diye düşünmüştüm yenilenmiş post için teşekkürler!! Yeni bir göz kremi önerisi bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok üzüldüğüm nokta da bu oluyor işte, blogda yer verdiğim bir ürünün alınıp memnun kalınmama hali :/ Tabii ben ürünleri kendi cilt tipime ve beklentilerime yanıt verip vermediğine göre değerlendiriyorum. Bu açıdan herkesle %100 uyuşmam doğal olarak imkansız, Yine de etraflıca değerlendirerek yorumlamaya çalışıyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Yeni göz krem önerilerim ve keşiflerim gelecek elbette :) Çok Sevgiler

      Sil
  6. Keşke sevdiğimiz ürünlerin içeriklerini değiştirmeye gitmeseler ya da piyasadan kaldırmasalar. Neyi çok sevsem başına bir şey geliyor valla Miskinciğim, artık sevmeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok şekersin ama sen <3 Ben de sevmiyorum bu olayı, halbuki çok da beğenmiştim, Ah evet haklısın, artık sevmemek lazım :)

      Sil
  7. kızlar bana da lazım göz altı ve elmacık kemiği tarafımda her sabah uyandığımda şişlikler oluyor ve moral bozuyor.geceden mi kaldın diyorlar sürekli.bana yardımcı olurmusunuz bu kremlerden anlamıyorum.birkac etkili krem adı verirseniz sabahları surup işe gideyim rahatca tesekkurler :(

    YanıtlaSil
  8. ayrıca araştırma yaptığımda bir sürü siteye yönlendirme yapıyor birçok marka çıkıyor ve çok karısıyor.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Hakan Bey, göz şişlikleri için aslında bir kozmetik ürünü kullanmaktan öte, tatlı kaşıklarını kullanabilirsiniz. 1 gece öncesinde tatlı kaşıklarını buzdolabı rafına (dondurucu olmayan) koyuyorsunuz. Ertesi sabah onları göz çevrenizde gezdiriyorsunuz. Birçok kozmetik ürününden çok çok daha etkili :) Hatta ayrıntılı yazısını blogda daha önce şu konuda yazmıştım >>> Göz Çevresinde Kolay Uygulanabilir Yöntemler

    YanıtlaSil
  10. Gerçekten artık rahatsız olmaya başladım. Evet geceleri biraz geç yatıyorum ancak benim sisliklerim erken yatsam da oluyor ve iş hayatımda olumsuz sonuçlar olmaya başladı. Şimdiye kadar araştırma yapmadım ama gördüm ki kapsamlı durum ve haliyle benim bu duruma karşı deneyim tecrübem yok. Verdiğiniz tavsiye yi deneyeceğim birde bu rollon sanırım yok birşey kullandım o da etki yapmadı.

    YanıtlaSil
  11. Yazınızı okudum tavsiyenizi mutlaka uygulayacağım sonucu ne olacak bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım fayda görürsünüz :)

      Sil
  12. bir tane sanatci ameliyatsiz goz torbalarindan kurtulmus bilen var midir ben de bıktım torbalarimdan

    YanıtlaSil
  13. göz altı torbaları için ameliyatsiz bir tedavi varmış bilen var mi rolon gibi bisey sanırım ben de çok bıktım artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla bilgim yok o mevzuda :/

      Sil