Arama Kutusu

Bio Oil Bakım Yağı : Çatlak İzleri ve Cilt Lekelerinde Etkileri

bio-oil-vucut-catlaklari-icin-cilt-bakim-yagi

Bio Oil Çatlak İzler ve Cilt Lekeleri İçin Cilt Bakım Yağı
Bio Oil Stretch Marks Skin Care Oil

Bio Oil, yabancı bloglarda kullananların inanılmaz memnun kaldığı, güzellik derigilerinde editörlerin gözdesi ve kullanıcı yorumlarında da etkileri öve öve bitirelemeyen yanı ile, vücut çatlarını geçirmek, yaşlılığa veya güneşe bağlı cilt lekelerini ve ciltte oluşan yara izlerini yok etmek için formüle edilen bir cilt bakım yağı. Küçük boyu olmasına rağmen vücudumda lokal olarak kullandığım için upuzun bir süre deneyimleme süresi geçirdim ve daha iyi yorumlamak adına Bio-Oil Cilt Bakım Yağı 'nın etkilerini iyice test ettim. Eğer vücut çatlaklarında nasıl bir etkiye sahip olduğunu, çatlakları geçirip geçirmediğini merak ediyorsanız, 7 aydır kullanıp nasıl etki bıraktığını paylaştığım bu yazımda Bio Oil etkilerini ayrıntılıca bulabilirsiniz.



bio-oil-vucut-catlaklari-cilt-lekeleri-icin-cilt-bakim-yagi
bio oil vucut catlaklari cilt lekeleri için cilt bakim yagi
Bio Oil, benim en ilk olarak Cheapsmells sitesinde satılmasıyla gördüğüm bir cilt bakım yağı idi. Hatta Bio Oil 'i yabancı bloglardan biraz okumuş ve çoğu kişinin de sevdiğini görmüştüm. Benim vücudumda önemli ölçüde olmayan ama keşke hiç olmasa daha iyi olur dediğim minik çatlaklarım var. Genelde de kilo alıp verme dönemlerinde oluyor. Aslında vücut çatlakları kilonuzla birebir orantılı değil. Mesela benden 10 kg eksik, çok da zayıf bir arkadaşım var. Siz hiç 45 kiloda bir insanın, hamile kalmadan karın bölgesinin çatlaklar dolu olduğunu, hatta çatlakları öyle ki bel çevresine de geçip sırta doğru yayıldığını gördünüz mü? Arkadaşımın vücudunda yaşadığı bu hoşnutsuzluğu uğruna gitmediği doktor kalmamıştı. Derin çatlaklar için net bir sonuca ulaşamadığına şahit olan biri olarak söylüyorum ki, bilinenin aksine vücut çatlakları çok kilo ile alakası yok. Arkadaşımın gittiği doktorların hemen hemen hepsi, daha önce büyük bir kilo verme hikayesine mi sahipsiniz diye soruyordu, oysa ki arkadaşım tanıdığım günden beri çok zayıf ve fit bir kızdır. Tabii zaman zaman her insan gibi, 5-6 kg arasında kilo almaları oluyordu. En son ki varılan sonuç şu idi, deri yapısı inanılmaz ince ve hassas olduğundan çok çabuk çatlamaya meyil ediyormuş. Bu yüzden her gün düzenli bir şekilde vücut nemlendirmesine özen göstermesi mutlak surette şartmış.


Kısaca çatlaklar kilo ile ilgili olup kesin bir doğru orantısı yok. Derinin inceliği çatlakların oluşumda daha belirleyici rol oynuyor diye düşünüyorum. Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nı, içeriği çok da güzel olmamasına rağmen yaptığı göreve göre çatlakları geçirme üzerinden değerlendirmek istiyorum.


Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nın etkili olması için önerilen kullanım süresi 3 ay olarak öngörülüyor. Ben ise neredeyse 7 aydır kullanıyorum. Ama sadece vücut için kullandım. O da lokal olarak çatlakları gördüğüm bölgeme. Yüzümde kullanmadım çünkü hem yüzümde öyle lekelenme sorunu yok (birkaç ufak güneşten oluşan lekeler var ve onlar da aman aman derecede değil) hem de açıkçası Bio-Oil Yağı 'nın içeriğini çok iyi bulmadığım için yüzümde bakım için uygulamayı tercih etmedim. Vücudumdaki çatlaklar, yeni oluşan vücut çatlakları gibi kırmızı / pembe renginde değil de beyaz renkteler ve sayıca öyle çok alan kaplamadıkları için, önemseyip de bir ürün arayışına ya da tedavisine girmedim açıkçası. Çatlaklar minik olmasına rağmen ne yazık ki yerleşmiş olduğundan, Bio-Oil etkili olmasını zaten ummuyordum. Eski çatlaklar olduğu için etki etmemiş olabilir.


bio-oil-kullananlar-bio-oil-kullanici-yorumlari-fiyati-etkileri
bio oil etkileri
Bio Oil Cilt Bakım Yağı 'nı kullandığım dönem içerisinde inkar edemediğim etkisi, çatlaklar üzerinden ziyade cildin rengini açtığını fark etmem oldu. Lekeler üzerinde bu konuda etkisi hissedilir. Fakat içeriği güzel değil. Ben açıkçası böyle bir ürünü, cilt bakımıma dahil edip de kullanamam. İyi bir içerik sunmasa da nemlendirme özelliği inanılmaz yoğun. Fakat cilt tarafından hemen emilen tarzda bir cilt bakım yağı değil. Sürüldüğü yerde emilmek için biraz vakit isteyen bir bakım yağı. Benim çatlaklarımda etkisi sıfır oldu. Belki çatlaklarım zamana yenildiği için uğraşılması zor bir yapıda olduğundan etki etmemiştir, bilemiyorum. Yeni çatlakların görünümü azaltmada daha etkili olabilir. Ama bana kalırsa bu ürün, çatlak önleyici olarak dönemsel kullanılabilir. Sürekli kullanımını tavsiye etmem.


Rahatsız etmeyen hafif kokuya sahip. Ancak içeriği gerçekten hoşuma gitmedi. Eğer vücudunuzda yeni yeni çatlaklar görüyor, hemen önlem almalı diye düşünüyorsanız, o zamanlar için bir müddet kullanabilirsiniz. Taze çatlakların görünümünü solgunlaştırabilir. Ama ben açıkçası, bebek yağları da daihl hiçbir ürünü öyle vücut için kullanmıyorum. Çok önceden bebek yağlarını cilt bakımında çok seviyordum ve şişe şişe kullanıyordum. Ama ne zaman ki içerik bilgim artınca, onların petrolden ibaret olduklarını fark ettim. O zaman kullanmayı da bıraktım.


Kakao yağı kullanmanızı öneririm. Muazzam bir cilt bakım yağı. Hem yara izlerini düzenli kullanımda hafifletiyor, hem cildi nemlendiriyor hem de çatlaklara etkisi yoğun. Mesela size şöyle söyleyebilirim ki, kakao yağını düzenli kullanma alışkanlığını kazandığımdan beri, kilomda üç in beş çık değişikliği yaşasam da asla yeni bir çatlak oluşmadı. Bio-Oil Cilt Bakım Yağı 'nı merak ediyorsanız tabii ki alıp kullanabilirsiniz, biraz biraz etkisini de görebilirsiniz. Ama ben diyorum ki, kakao yağı varken ve onunla aynı görevi görürken ne gerek var alıp da kullanmaya...


Bio-Oil Cilt Bakım Yağı fiyat olarak çok tuzlu değil, farklı boyları ile deneyebilirsiniz. Eğer bir gün hamilelik gibi vücudu  biyolojik ve fizyolojik yönden değiştiren bir dönem geçirirsem ve o zamanın bana hediyeleri olarak çatlaklar anı kalmaya heveslenirse, bununla da kendimi mutsuz hissedersem, çareyi yine bu yağda veya benzerlerinde aramam, çünkü bildiğim ve emin olduğum bir gerçek var; o da doğal bakıma yönelmek çok çok daha etkili.

* Tanıtım Ürünüdür.



Ayrıca, çatlakların oluşumdan önlemek için harika bir tarif olan
Vücut Çatlaklarına Ev Yapımı Mucize Peeling 'i de deneyebilir,
ve vücut bakımını için etkili sonuçlar alabilirsiniz.


45 yorum:

  1. İçeriğinin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum. Bir zamanlar cilt lekeleri için önerilmişti bana ama yağ olduğu için zaten yüzüme sürmekten çekindiğimden kullanmadım. İyi ki yüzüm için kullanmamışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği sevimli değil ne yazık ki :/ Zaten cildi bir anda değiştiren kozmetiksel bakım ürünlerden oldum olası uzak durmaya çalışıyorum, yüz için iyi ki kullanmamışsın :)

      Sil
  2. benim hamilelğimde oluşan çatlaklarıma hiç yaramadı.hatta hamile iken kullanmaya başladım doğumdan sonra 4-5 ay kullanmaya devam ettim ama malesef 0 etki.işe yaradı diyenlerin neresine yaradı çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorumunuz gülümsetti, ben de çatlaklarım için kullandım ama nafile, hiçbir etkisi olmadı ne yazık ki

      Sil
  3. Bu urunu cok merak ediyordum, tarafsiz yorumunuz cok yardimci oldu. Tesekkurler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Umarım faydalı olmuştur, Sevgiler

      Sil
  4. Ben bir cesaret yüzünde kullananlardanım bu ürünü.Başta memnun kalan bir arkadaşım bir miktar bana da vermişti.Cilt lekelerim için kullandım ama karma olan cildimi inanılmaz kuruttu ve gerdi.Kullanmayı bıraktığım için lekelerdeki etkisini bilemiyorum.İçeriğini de temiz sanıyordum ki ne yazık ki değilmiş.Tek avuntum para verip almamış olmam :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası deneyimledikten sonra gidip de para verip almam, bu kadar popüler bir ürünün iyi bir pazarlama stratejisiyle başarılı olduğunu düşünüyorum :) Dergilere göre neredeyse ölmeden almalıyız mahiyetinde bir ürün. Ah şu dergiler ve editörleri... :)

      Sil
  5. Hiç bir çatlağım da etkili olmadı. Onca şişeyi boşa kullandım boşa para verdim sabah akşam sürüp zaman kaybı yaşadım. Umarım birilerinde faydalı olmuştur.

    YanıtlaSil
  6. Yazık tamamen kandırmaca bir ürün tek bir çatlağım da en ufak bir etkisini görmedim. Sabah akşam sürdüm onca şişe zaman kaybı oldu. Umarım bir insan da faydası olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiçbir etkisini göremedim, açıkçası hak veriyorum size, hem zaman kaybı hem de bir ümit edip kullananları resmen hayal kırıklığı ile yüz yüze bırakacak bir ürün :/

      Sil
  7. Eczacim o urunun bahsedilen urunun sahtesi oldugunu soyledim zaten o etkilere 25tl cok ucuz gelmisti bana da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlayamadım ki yorumu, tanıttığım Bio Oil mi sahteymiş? Yurt dışı fiyatları daha da uygun fiyatta, ne gibi sahte olabilir hem bu tanıttığım ürün markanın ajansı tarafından gönderildi, sahte değil yani :)

      Sil
  8. Eczane estetisyenim. Ürün sahte falan değil satısı 25 TL ama onu bile haketmiyor. Yüze uygulandıgında sonucu düşünemiyorum he amaç çatlaksa badem yagıdann farkı yok. Malesef ki hem para hem zaman kaybı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim açıklayıcı yorumunuz için :) Ben de sizinle hemfikirim, ününü ve parasını hak etmeyen bir ürün tamamen zaman kaybı

      Sil
    2. Merhaba sivilce ve lekeleri için bir öneriniz var mı?? Ben bio oil kullanmaya başlayacaktım bu yazılanlardan ürktüm açıkçası.

      Sil
    3. Merhaba, Bio Oil kullanmanızı önermem. Bu konuda güzel bir konu hazırlayıp blogda yayınlamayı düşünüyorum, birkaç kere daha konu istemi oldu. Uzun olduğu için iyice araştırıp doğru ürünleri önermek isterim, yakında blogda yayınlayacağım :) Sevgiler

      Sil
  9. bende bu ürünü almayi düşünüyordum , bilgilendirdiginiz ve dürüst yorumlariniz icin teşekkür ederim elimde kakao yagi da varken hic yeni maceraya gerek yok sanirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, rica ederim :) Kakao yağı varken hiç gerek yok diyorum :)

      Sil
  10. 3 kutu almıştım zaman bulamadığımdan kullanmamıştım bu yorumlardan sonra nasıl kullanacağım bilmiyorum saç maskesi olarakmı kullansam ne yapsam.yada şekerle falan karıştırıp peelingmi yapsam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç maskesi olarak Bio Oil yapmayın bence, çünkü saç derisine fazla kimyasal ve yabancı karışımlar hasar verebilir, kepeklenme gibi sorunlar da baş gösterebilir, onun yerine normal duştayken vücut yağı olarak kullanıp duştan çıkmadan hafif bir durulamayla çıkabilirsiniz, ben olsam elden çıkartmak için böyle yapardım :)

      Sil
  11. Merhaba, yorumlarınız inanılmaz faydalı oldu..bende o kadar duydumki mutlaka alıp deneyecektim hemde yüzümde..yalnız merak ettiğim birşey var..kakao yağını ne marka kullanıyorsunuz çünkü bazı kakao yağları kahverengi sanki sıvı yağın içine kakao karistirmislar gibi bazıları ise donmuş beyaz bir yağ. . Hangisinin gerçek olduğunu anlayamadım. .sizin bilginiz varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kakao yağını Jason Natural, Now Foods gibi markalardan temin etmeye çalışıyorum, eskiden buradaki aktarlardan alırdım fakat içeriklerine güvenemiyorum artık, markalara içerik bilgisi için sorduğumda hiçbir geri dönüş alamadım bir tüketici olarak, bu da beni daha da kuşkulandırdı, bu yüzden temini zor da olsa yabancı güvendiğim markalara yöneliyorum. Bendeki donmuş olanı, el ısısıyla eriyor ve çok memnunum, yemeklere bile katılacak kadar doğal :)

      Sil
  12. Güneş lekeleri ve cillere de iyi geliyor mu acaba kakao yağı??

    YanıtlaSil
  13. Güneş lekesi ve çillerede iyi geliyor mu kakao yağı?

    YanıtlaSil
  14. Güneş lekeleri ve cillere de iyi geliyor mu acaba kakao yağı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bronzlaşmaya yardımcı olur, parçalı bronzlaşmak yerine daha homojen görünüme katkıda bulunur, güneş lekelerinden korunmak için cilt tipinize göre iyi bir güneş kremi tavsiye ederim

      Sil
  15. Ozellikle pelin hanim cok mutessekkirim size verdiginz bilgiler cok guzel bende biooil yagindan almayi dusunuyodum ve verecegim paralarada yazik olcakti peki aleovera jeli hakkinda bilginz varmi catlaklara iyi gelirmi acaba

    YanıtlaSil
  16. Ozellikle pelin hanim cok mutessekkirim size verdiginz bilgiler cok guzel bende biooil yagindan almayi dusunuyodum ve verecegim paralarada yazik olcakti peki aleovera jeli hakkinda bilginz varmi catlaklara iyi gelirmi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloe Vera jelinin çatlaklara direkt olarak etkisi yok ama deriyi esnek tutmak adına cilt bakımınızda kullanabilirsiniz, benim önerim doğal yağlara yönelmeniz. Organik kakao yağı mesela bu iş için muhteşemdir :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  17. Bende kakao yağı almak istiyorum fakat bulunduğum yerde aktar yok nerden temin edebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporcular için yiyecek içecekler satan siteler var, orada organik ve onaylanmış yağlar da bulunuyor, o şekilde online alışveriş nimetinden faydalanarak alabilirsiniz

      Sil
  18. Rsgold kakao yağı nasıl bir marka kızlar?

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymadım :/

      Sil
    2. Peki hangi siteden temin edebilirim bildiğinz önerebileceğnz site var mı?

      Sil
    3. Birçok online sitede mevcut, mağazalarda dahi var. Watsons'tan rahatlıkla bulabilirsiniz. Eczanelerde dahi var. Yani isteyince şıp diye bulunabilecek kolaylıkta

      Sil
    4. Procsin var watsons'da nasıl sizce ?benim bulunduğum bölge ilce olduğu için herşeyi bulamıyorum:(

      Sil
    5. Maalesef ne duydum ne gördüm ne de denedim o dediğinizi

      Sil
    6. Teşekkür ederim

      Sil
  20. Kakao yağını doğumdan sonraki çatlaklarda ve lekelerde kullanabilirmiyiz benim kalçalarımda var sadece çatlak ve pembe lekeler bunun için hangi bitkisel yağı önerirsiniz şimdiden teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kakao yağını kullanabilirsiniz, mucize değil yeni veya derinleşmeye müsait çatlaklara önlem olarak düşünün

      Sil
  21. Bio oil i suan ben kullaniyorum ve 23 haftalik hamileyim. Yanliz sizin soylediklerinizin aksine 1bucuk hafta gibi kusa bir surede ciddi anlamda karnimdaki catlak izlerinin acildigini gordum. Ve hatta esim farketti bu degisimi. Eczacimda alanlarin memnuniyetinden bahsetmisti. Yalniz beni korkutan sizin yorumlarinizdaki icerigi oldu. Icerigi cok mu kotu bebegime zarar verir mi suan cok korktum ama ben. Acil cevap bekliyorum kizlarrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabii memnunsanız devam edin, kozmetik ürünleri her zaman için kullanıcıdan kullanıcıya fark yaratır. Lekeleri açıyormuş gibi ve çatlakların görünümünü yok ediyormuş gibi yapar, içeriğinde bu göz boyamayı destekleyen maddeler var lakin bu durum geçici. Cilt bariyerinizi daha zede ala ala bakım yapmak bana göre değil. Eczanız ise elbette önerecek, çünkü bunu satışını yapıp üstüne para kazanıyor... Bana bu Bio Oil blogda tanıtım ürünü olarak gönderilmişti, düşünün ben kullanmayıp kaldırdım rafa. Bebeğinize o kadar zarar verecek tehlikede görmüyorum ama hamilelik süresince her türlü kozmetik ürününü en minimuma indirmek ve onun yerine doğal bakım ürünlerine yönelmeniz daha yararlı olacaktır fikrindeyim, Sevgiler

      Sil