Arama Kutusu

L'occitane Red Cherry Vücut Bakım Ürünleri

loccitane-kullananlar-red-cherry-vucut-bakim-urunleri

L'occitane Red Cherry Vücut Bakım Ürünleri



L'occitane, doğal içeriklerle mis gibi kokuları birleştiren bir bakım markası. L'occitane keşfimin ilki ise, blog yazmaya başladığım ilk dönem sıklıkla bahsettiğim hacimlendirici şampuanıyla olmuştu. Baharla birlikte tazelenen doğanın yaydığı çiçeksi kokuları bedeninizde de hissetmek için yoğun ama yapay olmayan aromalarıyla beraber hissedilir nemlendirici özelliğinde olup, daha yumuşak bir bedene imza atan L'occitane ürünleri keşfetmeye değer güzellikte.


En az benim kadar kalıcı ve yoğun kokulu vücut bakım ürünlerini seviyor ve içeriklerine dikkat ediyorsanız, kalbinizi 12'den vurmaya hazır olan L'occitane Red Cherry bakım ürünleriyle başlangıç yapabilirsiniz. Kokularının yoğun oluşu gözünüzü korkutmasın, asla baş ağrıtan türden değil. Aksine, günü mutlu kılan tatlılıkta. Cherry Blossom denilince aklıma düşen, Cherry Blossom Girl şarkısını da hatırlattığı için bir Airkolik olarak bu durumu daha çok seviyorum.


loccitane-kullananlar-red-cherry-vucut-bakim-urunleri
loccitane red cherry vücut ürünleri
El kremini ve vücut losyonunu kullanmaya başladım bile. Ancak biraz daha kullanıp deneyimleyerek daha ayrıntılı bir yazıda tek tek yer vermek istiyorum. İlk izlenim olarak harikalar. L'occitane yeniliklerini daha yakından takip etmek için L'occitane Facebook sayfasına bakınabilirsiniz.





* Tanıtım Ürünleridir.

10 yorum:

  1. cherry blossom en sevdigim serisi benim de..
    el kremini cok severek kullanmıstım ve kokusuna bayılıyordum!
    guzel gunlerde kullan :)

    http://lifewithhk.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa teşekkür ederim :) Kokusu pek bir şahane :)

      Sil
  2. Ben de çok seviyorum bu seriyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilmeyecek gibi değil gerçekten de :)

      Sil
  3. L'occitane'ı performansına göre pahalı buluyorum, kokusu da fazla yoğun geliyor. Ama masaj yağını beğenmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pahalılık yönünden katılıyorum, umarım daha fazla indirimlere girer. Genel olarak koku konusunda yoğun ama o denli de başarılı bir marka. Yani kokuları asla baş ağrısı gibi rahatsız eden kalitesizlikte değil. Yoğun kokulu bakım ürünlerine düşkün olup da yarattığı baş ağrılardan muzdarip olanlara rahatlıkla öneririm :)

      Sil
  4. L'occitane el kremleri çok iyi anlatılıyor.Elimdekileri biraz azalttığımda denemek istediğim ilk marka!!!Sende bu güzellikleri güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :) El kremleri markanın hem en çok satan hem de en çok sevilen ürünlerinden birisi, ben de ziyadesiyle beğendim :)

      Sil
  5. Adsız9/4/14

    Canım seriye bayıldım güle güle kullan her şeyiyle şipşirin :) özellikle çantası daha sonra da makyaj eşyaları için kullanılabilir. Nereden ve ne kadara aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten şipşirin :) Ben satın almadım, marka bloglara tanıtım amaçlı yolladı ama fiyatları internet sitesinde mevcut :) Sevgiler

      Sil