Arama Kutusu

Dove Saç Bakım Spreyleri : Yoğun Onarıcı ve Besleyici Spreylerini Almalı mı?

dove-sac-bakim-spreyleri-kullananlar


Dove Saç Bakım Spreyleri : Yoğun Onarıcı ve Besleyici
Dove Saç Bakım Spreylerini Almalı mı? 
Saç Bakım Spreylerinde İlk İzlenimlerim
dove-sac-bakim-spreyleri-onarici-besleyici


Dove, kuru ve yıpranmış saçların görünümüne yardımcı olmak adına çözüm sunmakla kalmamış, bununla beraber güzellik adına çok da anlamlı bir konsept oluşturmuş. Dove Onarıcı ve Besleyici Saç Bakım Spreyleri hakkında yorumlarıma geçmeden evvel bu konuya değinmek istedim. "Güzel Olmak Senin Elinde"  Biz kadınlara Dove 'un mesajı aynen şu şekilde : "Dünyada kendini güzel hisseden kadınların oranı sadece %4. Halbuki #güzellikdediğin belirli kalıplar halinde bir klişe değil. Özgün güzelliği ortaya çıkarmaya yarayan özgüvenimizdir. Kadınları, kendilerini yeniden keşfedecekleri bir yolculuğa davet ettik." Bu cümleler öyle tatlı ki, insanı okurken bile tebessüm ettiriyor. Ayrıca Dove, bu farkındalığı arttırabilmek için farklı videolar da çekmekte. Youtube/Dove Türkiye ve Dailymotion/DoveTürkiye sayfalarına bakınabilirsiniz, benim özellikle Dove/Arkadaşlar videosu çok hoşuma gitti. Kendimizi fizik olarak güzel bulmamız gerektiğine çok tatlı bir şekilde değinmiş. Zaten Dove, reklam konusunda oldukça yaratıcı bulduğum markalardan birisi olmuştur.


Kendini güzel bulmak, saçlarımızla başlar mı? Ah benim için başlar, hiç yalan söylemeyeyim. Çünkü saçlarımın güzel görünmesi kendimi daha iyi hissettiriyor. Makyaj benim için bir olmazsa olmaz değil, ama saçlarım hacimli dolgun ve göz alıcı olmalı. Tabii bir de işin daha öz meselesi var, kendini güzel bulmanın mimarı duyduğumuz özgüven. Ayna karşısında kendimizi daha iyi hissetmek için, dünyanın en güzel saçlarına sahip olmayabiliriz. Dudaklarımız köfte, burnumuz hokka olmayabilir. Kendini güzel hissetmek, mükemmel görünmek değildir.


Saçlarınızı önemsiyorsanız ve saçlarınızın cezbedici görünüme kavuşmasını istiyorsanız, saç şekillendirici adına biraz daha nemli, biraz daha hacimli görünmesi için bir servet harcamanıza gerek yok aslında. Ben hem pahalı hem uygun fiyatlı saç bakım ürünlerini beraber kullandığım için, aralarındaki farklarını çok iyi gözlemleyebiliyorum. Ancak son zamanlarda, birkaç markanın dışına çıkmamaya çalışıyorum. Bunun nedeni ise, herhangi bir markaya olan düşkünlük veya illa ki şu fiyatın altında olmasın saplantısı değil, sadece saçlarımda daha net sonuçları almayı sevmem olsa gerek. Ama Dove, iyi ki bu paketi bloglara gönderme inceliği gösterdi. Zira bu gördüğünüz saç spreyleri, benim gibi bir saç bakım meraklısına yapılacak en tatlı jest. Ve kullandıkça gördüm ki, gayet de güzeller. Durulanmayan saç şekillendiriciyle fazla haşır neşir biri olarak, yapılarını gerçekten sevdim.


Her iki saç bakım spreyi de durulanmayan formülde. Dove Besleyici Saç Bakım Spreyi 'nin saçlardaki görevi kuru ve kabaran saçları kontrol altına almak; bir diğeri olan Dove Yoğun Onarıcı Saç Spreyi ise saçların kopmasını ve uçlarının kırılmasını önlemeye yardımcı olmak. Her ikisini de deneyimledim. Hiç de fena değiller. Özellikle krem tarzı durulanmayan saç şekillendiricilere kıyasla çok daha hafif ve etkili olduklarını fark ettim. Yani yapılarını oldukça beğendim. Saçları yağlandırmıyor, ağırlaştırmıyor, birbirine yapıştırmıyor. Onarıcı ve Besleyici Saç Bakım Spreyleri pratik bir şekilde saçların güzel görünmesine yardımcı oluyor.


Bu saç bakım spreylerini biraz daha deneyimleyip, blogda detaylıca bahsetmek istiyorum, şimdilik izlenimlerim iyi yönde. Saçlardaki çok yoğun kırıklarla ve kurulukla baş edebilir mi, emin değilim. Ama gündelik kullanıma hafif ve durulanmayan saç bakım ürünlerine ilgili olan saç bakım düşkünlerine fiyatı ve kolay erişilebilir özelliği ile Dove Saç Sprey 'lerinin çok iyi bir alternatif olacağı görüşündeyim. Ben öyle sevdim ki, çevremdeki arkadaşlarıma önermeye başladım bile. Fiyatı uygun iyi bir saç bakım spreyi, her kızı ilgilendirecek cezbedicilikte zira. Kokuları da gayet fresh. Bu arada; mavi ambalajdaki olan Dove Yoğun Onarıcı Saç Bakım Sprey çeşidi, diğeri yani sarı olan ise Dove Besleyici Saç Bakım Sprey çeşidi.


dove-sac-bakim-spreyleri-kullananlar-onarici-besleyici
dove sac bakim spreyleri kullananlar onarici besleyici

* Tanıtım Paketidir.

4 yorum:

  1. Henüz denemedim ama çok merak ettim. Çok açıklayıcı bir yazı olmuş ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye değer nitelikte buldum ben :)

      Sil
  2. birbakayım o halde:) otacının argan yağlı saç serumunu kullanıyorum memnun değilim bende öneride bulunayım onu almayın hehe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İlginç bir yorum olmuş, önerinizi dikkate alacağım

      Sil