Arama Kutusu

Bahar Hediye Çekilişim : Physicans Formula, Sally Hansen, Avon, Pastel, Essence....

hediye-cekilisi-blog

blog-hediye-cekilisi


Yeni Hediye Çekilişim : Hiçbir Ürün Açılmadı / Jelatinleri Dahi 

Kazanmayı İster Misiniz ?


Düzenlediğim bu hediye çelilişinde ; Physicans Formula BB Krem, Sally Hansen Lipgloss, Avon 4'lü Far Paleti, Pastel Maskara ve Göz Kalemi, Essence Bronzer Pudra gibi makyaj ürünlerinin yanı sıra Flormar 'dan mini 5'li ojeler, siyah nokta burun bantları, cilt bakım maskeleri ve 2 de Yankee Candle tart mumunu ekledim. Hiçbir ürün açılmadı. Hatta çoğunun jelatini üzerinde. 


  Hediye Çekilişime Nasıl Katılabilirsiniz ?  


Beni Google+ Sayfam 'dan takip edip, bu konuya yorum olarak kendinizi en yakın bulduğunuz makyaj markasını nedeniyle birlikte yazmanızı istiyorum. Örneğin: "Chanel markasını seviyorum çünkü makyaj ürünleri kaliteli", bir başka örnek ise "Avon markasını kendime yakın buluyorum çünkü hesaplı" gibi...  Bu şekilde çekilişin eğlenceli olacağını düşündüm.



     Çekiliş Ek Hakları Neler ?    

Duyurularla ek haklar kazanabilirsiniz. Rafflecopter uygulamasına giriş yaparak ayrıntıları öğrenebilirsiniz. Blog duyuruları en çok hak olan, blogunuzda duyurmak için bu linke tıklayıp kopyala yapıştır yapabilirsiniz.


   Mail Adresinizi Konuya Yorum Olarak Bırakmayınız   

Çünkü Rafflecopter uygulamasında Facebook veya mail adresinizle giriş yaptığınızda, ben iletişim adreslerinizi görmüş olacağım. Kazanana da o şekilde ulaşacağım.


hediye-cekilisi


blog_hediye_cekilisi


Çekiliş Süresi 25 Nisan 2014 'te Son Bulacak.

Kargo Ücreti her zaman olduğu gibi size değil, BANA AİT.

Çekiliş Türkiye içi katılımcılar içindir ve çekilişe katılmak için 18+ yaş olmalısınız.

Katılan herkese bol şans...



207 yorum:

  1. Çekiliş 25 Martta biticek yazıyor sanırım Nisan olucaktıı :)) Hediyeler çok güzell herkese bol şans :)

    En çok The Balm ı seviyorum çünkü önce görselliğiyle göz doyuran ambalajlara sahip ve ürünlerin kendiside çok kaliteliii <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzu panelden görünce hemen yazıyı düzenledim. Nisan yerine Mart yazmışım, sayenizde düzeltmiş oldum. Teşekkür ederim :) Bol şans <3

      Sil
  2. Selamlar,

    benim markam pastel, flormar vs. kolay ulaşabileceğim kaliteli ve uygun fiyatlı ürünler
    Sibel YILDIRIM
    blogfullbeauty@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle eyeliner, siyah ve keskin:)

    gfc adım Elçin Yuksel

    YanıtlaSil
  4. ayy bende katılmak isterim

    YanıtlaSil
  5. Merhaba hayırlı olsun :)
    Loreal pahalı ama kaliteli hiç yanıltmadı beni :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Benim kendimi en yakın bulduğum marka Maybelline'le Loreal.Maybelline'nin her türlü ürününü severek kullanıyorum.Loreal ise verdiğim paranın sonuna kadar hakkını veriyor çoğu zaman ondan :)

    YanıtlaSil
  7. The Balm hem hesaplı , hem de kaliteli

    YanıtlaSil
  8. Şansımı tek haktan yana kullanmak istiyorum :)) Hepsi çok güzel kazanan arkadaş şimdiden güzel günlerde kullansın,
    Benim en çok severek kullandığım marka The Balm, ürünleri kaliteli, indirimlerde gerçekten uygun fiyata satılıyor :)

    YanıtlaSil
  9. merve.byr@hotmail.com Katıldım.

    YanıtlaSil
  10. En sevdiğim markalar Avon ve Flormar. Avon'a arkadaşlarım sayesinde alıştım sanırım ama çokta seviyorum ulaşması kolay :) Flormarın ise göz kalemlerini ve rujlarını çok beğeniyorum kaliteli üretiyorlar :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    avon ve oriflame kuzenim sayesinde ilk tercihim oldu. çalışan bir anne olduğum için alışverişe pek vakit bulamıyorum. onun getirdiği kataloglar işimi kolaylaştırıyor :)
    tugce tasgin g+ izlemeye aldım
    paylaşım linklerim
    https://twitter.com/tgctsgncnr/status/454235290312245248
    https://www.facebook.com/tugce.caner.1048/posts/235624253292586?stream_ref=10
    https://plus.google.com/u/0/107868172191889827600/posts/TZqp6sHerP3
    http://durubabyworld.blogspot.com.tr/2014/04/alsveriskozmetikparfumguzellikbakmmodam.html
    tugce_tasgin@hotmail.com
    Tuğçe Caner

    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkli ve mailli şekilde bırakmanıza gerek yok. Keşke çekiliş yazısını okusaydınız bari :(

      Sil
  12. Physicians formula ürünlerini seviyorum, içeriği temiz paketleri de bir harika! :):)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba
    Rimmel London markasını kendime yakın buluyorum.Ürünleri kaliteli ve istediğim renk seçenekleri mevcut.
    Bana çok yakışıyor :)

    Ayşe Yersiz
    lezzetkesfi@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. merhaba,kendime en yakın buldugum marka max factor cunku hem zevkime hem de isteklerime hitap ediyor
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Kendime en yakın bulduğum kozmetik markası The balm.Hem hesaplı hem kaliteli.

    duyguft@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhaba
    physicans formula markasını içerik olarak ve kalite olarak çok seviyorum.
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. En sevdiğim kozmetik markası The Balm çünkü orjinal ambalajları ve eğlenceli ürünleri var:)
    merve elif bölükbaş

    YanıtlaSil
  18. Şartlar tamam (:
    The Balm markasını seviyorum; çünkü ambalajlarına bayılıyorum! ♥

    YanıtlaSil
  19. garnier ürünlerini beğeniyorum çünkü doğal ve bana çok iyi geliyor

    YanıtlaSil
  20. merhaba, garnier markasını seviyorum çünkü hem cildime uygun hem de hesaplı.

    YanıtlaSil
  21. Max factor markasını seviyorum çünkü kaliteli ve memnun kaldığım ürünleri var.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba öncelikle blogunuza bayıldım :) çekiliş hediyeleri çok güzel ama ah şu 18 yaş sınırı... Bloguma beklerim :) http://isimsizmoda.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 18 yaş sınırını en ilk çekilişlerimden beri yapıyorum, 18 yaş altındakilerin kazanması durumunda adres istemeyi sakıncalı buluyorum, sakıncalı bulduğum bir durumu en başta ben yapmamam gerek diye düşünüyorum :) Sevgiler

      Sil
  23. balm markasını çok seviyorum ben.kaliteli hesaplı ulaşılabilir ve bol çeşitli buluyorum kendisini.balm jovi alıp da aşk yaşamayan var mı ki :)

    YanıtlaSil
  24. Mac seviyorum çünkü diğer markalara kıysasla daha kaliteli

    YanıtlaSil
  25. Makyaj konusunda çok farklı markalar kullanıyorum ama en vazgeçilmezim bb crem onu da Missha dan başkasından kullanmam vazgeçemem, diğerlerini de denedim hiç biri misshanın yerini tutmaz:))

    YanıtlaSil
  26. Kendime en yakın bulduğum marka Catherine Arley çünkü ilk makyaj malzemelerim,bu markaya ait :)
    ysmnmrt2010@hotmail.com <3

    YanıtlaSil
  27. https://plus.google.com/u/0/+g%C3%B6k%C3%A7e%C5%9Fen35/posts
    avon ürünlerini kullanıyorum.çünkü çok hesaplı

    YanıtlaSil
  28. The Balm markasıyla aşk yaşıyorum desem yeridir. <3 Aldığım hiçbir ürünü beni yanıltmadı. Üstelik indirimlerle fiyatları da şahane oluyor. :)

    YanıtlaSil
  29. Mary Kay'i kendime yakın buluyorum ürünleri kokusuz olduğu için.

    YanıtlaSil
  30. ben the balm ı seviyorum çünkü ürünleri güzel ve kaliteli

    YanıtlaSil
  31. Kendime en yakın bulduğum makyaj markası Avon. Çünkü rujlarına bayılıyorum

    YanıtlaSil
  32. Goldenrose ürünlerini seviyorum.Çünkü hem hesaplı hemde pudralarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  33. En sevdiğim marka Rimmel London çünkü fiyatları uygun ve çok güzel ürünleri var :)

    YanıtlaSil
  34. The Balm en sevdiğim marka hem kaliteli hemde indirime girince uygun fiyatlı :)

    YanıtlaSil
  35. essence ürünleri hem kaliteli hemde ucuz bu yüzden seviyorum :)

    YanıtlaSil
  36. flormarın ürünlerini severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  37. pf ürünlerini seviyorum özellikle happy booster ambalajı harika çünkü :)

    YanıtlaSil
  38. nyc ürünlerini ucuz ve kaliteli olduğu için seviyorum

    YanıtlaSil
  39. avon kaliteli ve uygun fiyatlı marka özellikle anev ürünleri harika

    YanıtlaSil
  40. pastel markasının ojelerini çok severek kullanıyorum hem uygun fiyatlı hemde rengarenk :)

    YanıtlaSil
  41. Flormar'ı seviyorum çünkü hem fiyatları uygun hem de beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  42. merhaba
    Kendinizi en yakın bulduğunuz makyaj markasını burayamı yorum olarak bırakacağız yoksa formamı yazmamız gerekli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuya. Şu an yorum yaptığınız gibi yani :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim yanıt için :) En sevdiğim marka the balm ürünleri kaliteli ve eğlenceli buluyorum özellikle paletlerini çok seviyorum. İndirim zamanlarında aldığım için uygun fiyata geliyor.

      Sil
  43. Benefit çünkü hem hayvanlar üzerinde denenmiyor, hem de çok kaliteli

    YanıtlaSil
  44. Physicans ürünlerini hiç kullanmadım ama dermokozmetik bir marka olmasından dolayı son zamanlarda dikkatimi çekmişti. BB kremin nasıl olduğunu merak ediyorum. Bana çıkarsa deneme şansım olacak:) İlk defa bir çekilişe katılıyorum...

    YanıtlaSil
  45. Bu aralar dermokozmetik ürünlere merak saldım. Physicans markası dermokozmetik oluşundan dolayı son zamanlarda dikkatimi çekmişti, bb kremin nasıl olduğunu merak ediyorum. Bu arada ilk defa bir çekilişe katıldım:)

    YanıtlaSil
  46. bEN FLORMARIN KALEMLERİNE avon un likit rujlarına bayılıyorum onları kullanmaktan zevk alıyorum...kalemsiz dışarı çıkmam da :)) teşekkürlerrrrr :)

    YanıtlaSil
  47. katıldım. avon ürünleri kullanıyorum kaliteli buluyorum

    YanıtlaSil
  48. marka tercihimde avon ürünleri ağırlıkta ama diğer markaların ürünlerindede kullandığım oluyo

    YanıtlaSil
  49. çekiliş için cok tesekkurler ve cok sagol:)bende katıldım elbette.
    oje, rimel, göz kalemi far gibi makyaj urunlerınde ulasılabılır ve hesaplı oldugu ıcın flormar tercıh edıyorum.nemlendırıcı bakım olarak loreal urunlerını tercıh edıyorum.cunku etkınlıgını cok rahat farkedıyorum.
    cılt temızlıgı urunlerımde bıoderma tercıh edıyorum.cunku hassas bır cıldım var ve tahrıs etmıyor kurutmuyooooor:)

    bu arada bırde sorunum var.blog paylasımı ıcın verdıgınız kodu nereye yapıstıracagımı bılemedım bıraz yenıyım.metın kısmına yapıstırdım ama olmadı sanırım.yol gosterırsenız sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) O linki kopyalayıp, blogda konu yaptığınız panel kısmında "Html" bölümü varya, oraya yapıştırıp "Yayınla" derseniz, göreceksiniz ki konunuz blogda hazır. Blogda yazıların kopyalanmaması adına tık engeli yapmıştım, çekilişlere katılanlara kolaylık olsun diye öyle bir yöntemi kendim buldum :)

      Sil
  50. Ben ne olursa olsun yıllardır avondan vazgeçmiyorum hep hesaplı hemde herbi ürününü çok seviyorum.
    face : https://www.facebook.com/sibel.uymaz.370/posts/276440049184848
    blog: http://sibosunbali.blogspot.com.tr/2014/04/imageanchor1-srchttpi1179.html
    twitter : https://twitter.com/siboss_89/status/454537625232093184
    g+1 : https://plus.google.com/u/0/110219072906724748739/posts/U5wi58qJiHt
    mailim : sbl.sbl14@hotmail.com
    sibel uymaz

    YanıtlaSil
  51. Sephora ürünlerine bilhassa rujlarını seviyorm.

    YanıtlaSil
  52. Loreal ve Lancome ürünlerini çok seviyorum.Avonun rujlarını kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  53. too faced ve bobbi brown u kendime çok yakın buluyorum her ürünleri mi güzel olur? :)

    YanıtlaSil
  54. Mac ürünleri favorim, çünkü en çok çeşit onlarda var ve kaliteliler

    YanıtlaSil
  55. merhabalar
    avonu seviyorum çünkü gerçekten uygun fiyatlar bazı kozmetik markalarına sevsek bile maddi açıdan erişmek mümkün olmuyor sevgilerimle

    YanıtlaSil
  56. Uygun fiyat ve kaliteden dolayı "Avon" markasını kendime daha yakın buluyorum :)
    MAİL:kucukk.sirlarr@gmail.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  57. oriflame çünkü ürünlerini seviyorum :)
    bol şanslar olsun herkese..

    YanıtlaSil
  58. merhaba maxfactor kaliteli buluyorum.özellikle rimelde vazgeçemediğim tek marka

    YanıtlaSil
  59. rimmel london ve the balm seçkinliği açısından birinci sırada <3

    YanıtlaSil
  60. merhaba tuana a ile takipteyimm inş kazanırım tam doğum günüme denk geliyor süper bir hediye olur the balm özel günlerde indirimde olunca tadından yenmiyor tuana-superisi@hotmail.com bol şans herkese :)))

    YanıtlaSil
  61. Balmmmm çünkü paketlerine bayılıyorumm, ürünlerin cildimde duruşuna da :)

    YanıtlaSil
  62. the balm ürünlerini seviyorum.
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  63. nedenini yazmayı unutmuşum, balm ürünlerini uygun ve kaliteli bulduğum için seviyorum

    YanıtlaSil
  64. Ben genelde Loreal in makyaj malzemelerini severek kullanıyorum. kaliteli ve ürünlerinden memnunum özellikle rimelleri. ama Balm ı da seviyorum görsel açıdan çok hoş farklı.

    YanıtlaSil
  65. Merhaba , mervelil ve merve kuru le takipteyim.
    blogumda paylaştım http://mervelil.blogspot.com.tr/2014/04/nisan-cekilisleri_8.html
    The balm ürünleri temiz içeriği ve kalitesinden dolayı cok seviyorum.
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  66. O mamamiyaaa :))) The Balm ürünleri bir harika bayılıyorum paletleri, allıkları, renkli nemlendiricisi hepsi çok kaliteli :)
    betul.hyt@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. O mamamiyaaaa :)) The Balm ürünlerini seviyorum çünkü kaliteli ve harika tasarımları ile gönlüme taht kurdu <3 betul.hyt@gmail.com:)))

    YanıtlaSil
  68. Merhaba, şu hesapla çevrelere ekledim : https://plus.google.com/115194677926528124669/posts

    Flormar çünkü fiyat/performans açısından çok başarılı.

    YanıtlaSil
  69. Essence markasını innaılmaz seviyorum. Çünkü hem kaliteli hem de çok hesaplı buluyorum. :))

    YanıtlaSil
  70. Yves Rocher; çünkü cilt bakım ürünlerinden aşırı memnunum ve kısa-düz kirpiklerimi en güzel hale sokan maskara onlarda. (Sexy Pulp) (:

    YanıtlaSil
  71. birkaç haftadır takipçinizden zaten :) ben physicans formula ürünlerini çok beğeniyorum, verilen paraya değiyor :) özellikle doğal içerikli, sertifikalı ve currently free olması benim seçmemdeki en büyük sebep :)
    blogumdan: http://theredhatcat.blogspot.com.tr/2014/04/cekilis-var-kzlar-kacrmayn.html
    google+:https://plus.google.com/100236318843807993223/posts/XZ7b5MU8oHu
    Başarılar <3

    YanıtlaSil
  72. Merhaba Ecem Yasar adıyla takipteyim. Herkese bol şans :) En sevdiğim markalardan biri NYC. Hem hesaplı, hem de denediğim her ürünü başarılıydı. Özellikle rimel konusunda oldukça başarılı bir marka.
    ecem-yasar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  73. Google plusta selin yılmaz adiyla takip ediyorum. The balm ürünlerini seviyorum çünkü hem hesapli hemde ambalajlari ve urun isimleri cok sirin.
    Mail adresim selin.y.l.m.z@hotmail.com
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  74. Maybelline markasını fiyat performans açısından başarılı bulduğum için seviyorum.

    YanıtlaSil
  75. Merhaba :)
    Şahane bi çekiliş yaptın yine :)
    Ben makyajda balm ürünlerini severek kullanıyorum, hem uygun fiyatlı oluyo indirimlerde hem de kaliteli yani :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  76. merhaba benim sevdigim markalar hem kolay bulacagım hem uygun fiyatlı ürünler kullanıyorum mesela flormar,avon,dermokil gibi birde balıkesirde gratis hariç alacak yer yok
    gfc ve +google hatice tokmak
    twitter paylaşım https://twitter.com/haticetokmak1/status/454730532761260033
    facebook takip https://www.facebook.com/hatice.tokmak.18
    iletişim htokmak10@hotmail.com
    formu doldurmayı çok beceremadim üzgünüm bende buraya yazdım sevgiler

    YanıtlaSil
  77. merhabalarr FLORMAR çünkü ; fiyatları uygun çeşit fazlalığıı kalitelii

    YanıtlaSil
  78. Merhaba,
    Gfc ve google+dan Şeyma Dağıdan adıyla takipçinizim.The Balm ürünlerini kaliteli ve indirim zamanlarında uygun fiyatlı bulduğum için çok beğeniyorum :)
    seymadagidan@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. herşey tamamdır (: pastel'in ojelerine hastayımmm (:

    YanıtlaSil
  80. slm şartları tamamladım burdan da yazmak istedim
    https://twitter.com/tubasanal/status/454878691361705984
    https://plus.google.com/u/0/108544278307460841435/posts/YYQkWDEZcBh
    tuba şanal adıyla takipçinim +1 ledim google plusta
    avon markasını seviyorum hem kaliteli hem de uygun fiyatlarıyla herkese hitap ettiğini düşünüyorum
    face de takipçinim
    tuba şanal tubasanal77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Çok tatlı bir çekiliş olmuş gerçekten.
    Sizi uzun süredir takip ediyorum çok beğeniyorum ilk takibe başladığım blog olma özelliğini taşıyorsunuz.
    Umarım bu çizginizi hiç bozmadan bu kalitede bu yolda yürümeye devam edersiniz.
    Bir çokları gibi ben de The Balm ürünlerine hastayım bende üç far paleti 3 allığı pudrası aydınlatıcısı renkli nemlendiricisi var ve dikkat ediyorum makyajımı yaparken mutlaka bir the balm ürününü kullanıyorum zaten makyaj koleksiyonumun en fazla yer kaplayan üyeleri oluyorlar kendileri benim vazgeçilmezim oldu artık.

    YanıtlaSil
  82. Çok tatlı bir çekiliş olmuş gerçekten.
    Sizi uzun süredir takip ediyorum çok beğeniyorum ilk takibe başladığım blog olma özelliğini taşıyorsunuz.
    Umarım bu çizginizi hiç bozmadan bu kalitede bu yolda yürümeye devam edersiniz.
    Bir çokları gibi ben de The Balm ürünlerine hastayım bende üç far paleti 3 allığı pudrası aydınlatıcısı renkli nemlendiricisi var ve dikkat ediyorum makyajımı yaparken mutlaka bir the balm ürününü kullanıyorum zaten makyaj koleksiyonumun en fazla yer kaplayan üyeleri oluyorlar kendileri benim vazgeçilmezim oldu artık.

    YanıtlaSil
  83. Merhaba
    Benim vazgeçilmez markam oriflame yıllardır çok severek kullanıyorum hassas bir cildim olmasına rağmen hiç sorun yaşamıyorum.
    google+ dan takip edip çekiliş haberinizi paylaştım.
    https://plus.google.com/u/0/+Ilkaysa%C4%9Falt%C4%B1c%C4%B1/posts
    mail.: ilkaysagaltici@gmail.com

    YanıtlaSil
  84. Avon, Rimmel gibi markalarını güzel ve hesaplı buluyorum. Severek kullanıyorum. :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  85. Merhaba :)
    Benim vazgeçilmez markam essence ve pastel.Hem uygun fiyatlı hemde kaliteli :)

    YanıtlaSil
  86. Merhaba :D

    Aslında en çok avondan alışveriş yapıyorum diyebilirm :D Elimin altında kaliteli ve ucuz :D

    Katıldım umarım şans bana güler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  87. The balm hem görsel açıdan hem kullanım açısından çok hoşuma gidiyo ayrıca chanelin fondöteni ve mac in ürünlerine vurgu yapmadan geçemeyeceğim:)
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  88. GFC Merve Koç

    Essence Pastel The Balm ve Maybelline ürünlerini seviyorum çünkü hem fiyatları uygun hemde ürünleri pek çok pahalı ürünler gibi kaliteli bana göre :)

    asii_baskentlyy06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. The Balm çok ciciler :D aynı zamanda kaliteli..
    b.ozturk_01@hotmail.com

    YanıtlaSil
  90. gfc sinem pehlivan
    flormar , çünkü hem kaliteli, hem uygun fiyatlı hem de Türk malı :))
    blue_girlsinem@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. her ne kadar yorumu yanlış yere yazsam da buraya bir daha yazayım :) Oriflame markasını daha yakın buluyorum çünkü daha önce o markada çalıştım ve ürünlerini deneme fırsatı buldum.Diğer hesabımı şifre azizliğinden dolayı kaybettim bu hesabımda da ilk takipçim siz oldunuz umarım şans getirir :) suhedags10@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. en cok hoşuma giden bb krem oldu tabi hepsi birbirinden güzel umarım şans bana güler herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  93. Maybelline uygun fiyatına göre güzel ürünler...badeseyma@gmail.com

    YanıtlaSil
  94. mail adresim renkcadisi@gmail.com
    gfc: renk cadısı

    YanıtlaSil
  95. maybelline diyorum ben :) çünkü rimelleri harika hem de uygun fiyatlı daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  96. En yakın bulduğum makyaj markası Pastel ürünleri cilt yapıma uygun olduğunu düşünüyorum
    renk cadisi@gmail.com
    gfc: renk cadısı

    YanıtlaSil
  97. The balm seviyor renkleri ambalajı kendine çekiyor

    YanıtlaSil
  98. gfc: ayşe dalçık
    https://www.facebook.com/ayse.dalcik/posts/10152284905823614?stream_ref=10
    https://twitter.com/AyseDalk/status/455034601073676288
    pastel terracotta bronz allık vazgeçilmezim cilde ışıltı ve canlılık getiriyor,

    YanıtlaSil
  99. Merhaba,
    Max Factor'ün hem kaliteli hem de hesaplı olduğunu düşünürüm :)
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  100. selam g+ kumral28 olarak takipteyim en hoşuma giden L'Oréal
    Superliner Gel Intenza Eyeliner çünkü gözlerimi çok rahat sürüp gün boyu akmadan kullanabiliyorum
    feride İsmailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  101. merhaba en cok the balmı seviyorum hem çok kaliteli hemde görsellerine bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  102. Ben Avonu çok seviyorum çünkü çok hesaplı. Bir de Balmı çok seviyorum ambalajları, ürünleri çok kaliteli.

    YanıtlaSil
  103. Ben the balm diyorum çok fazla ürününü kullanamasamda :):)

    YanıtlaSil
  104. merhaba gulnur akca olarak takip ediyorum. the balm ı seviyorum çünkü hayvanlar üzerinde test yapmıyor.

    YanıtlaSil
  105. loreal ürünlerini seviyorum çünkü cildime iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  106. loreal ürünlerini seviyorum çünkü cildime iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  107. Ben en çok benefiti seviyorum hatta bayılıyorum çünkü kaliteli! İzleyicinim bu arada herkese bol şans

    YanıtlaSil
  108. Merhaba
    the balm ı seviyorum çünkü hem paraben içermiyor hemde hayvanlar üzerinde deney yapmıyor ve malzemelerinin kapları çok şıkkk :)

    YanıtlaSil
  109. En sevdiğim markalar Avon Flormar ve Goldenrose çünkü çok hesaplılar :)

    YanıtlaSil
  110. merhaba
    the balm urunlerini seviyorum cunku hem kalıteli hem ulaşılabilir fiyatta

    YanıtlaSil
  111. mac markasını seviyorum çünkü tüm ürünlerinden çok memnunum.

    YanıtlaSil
  112. özlem delimehmet olarak takip ediyorum. Avon u seviyorum çünkü bulunduğum yerde kozmetik mağazaları yok ve siparişle getirtiyorum fiyatlarıda uygun:)
    ozlemd--08@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. The balm markasını seviyorum. Hem kaliteli, hem çok orijinal hem de indirimde fiyatları gayet uygun

    YanıtlaSil
  114. Avonu seviyorum çünkü her kesime hitap ediyor...

    YanıtlaSil
  115. Maybelline markasını seviyorum.Kalitesi, Türkiye' deki ulaşılabilirliği ve fiyat avantajıyla kendine çekiyor.

    YanıtlaSil
  116. Pastel' i seviyorum çünkü ambalajları renkli kişiliğimi yansıtırken makyajım daha mükemmelimsi hal alıyor

    YanıtlaSil
  117. Merhaba.Ben bu aralar Physicians ürünlerine sardım.. Cildim hassas olduğu için dermokozmetik ürünlerini kullanmaya başladım. Fakat biraz pahalı geliyor..Yurt dışı fiyatları olsa süper olurdu..Sevgiler

    YanıtlaSil
  118. Merhaba, renkli kozmetik çok fazla kullanmadığımdan aslında avon, flormar, oriflame gibi markalar tercih ediyorum. Ama rimelin yeri ayrı tabi. Rimel konusunda tam bir Clinique hastasıyım.

    YanıtlaSil
  119. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  120. Clinique en sevdigim ^_^

    YanıtlaSil
  121. Merhaba
    The balm ürünlerini seviyorum ben de :)
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba
    The balm ürünlerini seviyorum ben de :)
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. Merhaba
    The balm ürünlerini seviyorum ben de çünkü ürünleri bana hitap ediyor, bulunması kolay ve tasarımını beğeniyorum
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  124. Merhabalar GFC den ve Google+ dan Buse dönmez olarak izleyicinizim
    Çekilişi
    Google + dan https://plus.google.com/u/0/117671305815646351618/posts/LPTy8HzHGKh
    Twitter dan https://twitter.com/buse_donmez/status/455652949633409024
    Facebook dan https://www.facebook.com/buse.donmez.940436/posts/1422253231366390?stream_ref=10 paylaştım.
    Sorunuza gelincede ben Avon ve Flormar ürünlerini kullanmayı tercih ediyorum çünkü göz kamaştırıcı olmayı seviyorum.
    Hediyeleriniz bu arada çok güzel hayran kaldım ve herkese bol şans diliyorum. ♥♥♥ :)

    YanıtlaSil
  125. merhaba
    maybelline :)

    YanıtlaSil
  126. Merhaba, The Balm urunlerini seviyroum cunku yasima uygun kozmetik urunleri uretiyor blogu gizem seyitoglu ismiyle takip ediyorum. Twitter instgram ve facebooktan takipteyim, çekilişi paylaştım https://twitter.com/gizemseyitoglu
    http://instagram.com/gizemteacher61
    https://www.facebook.com/gizem.syitoglu mailim
    gizem.seyit@hotmail.com
    gizemseyit@gmail.com gizem seyitoglu

    YanıtlaSil
  127. MERHABA
    THE BALM FAVORİM.ÇÜNKÜ HEM ORTALAMA GİYAT.HEM İÇERİK DİĞER BİRÇOK MARKAYA NAZARAN DAHA TEMİZ

    YanıtlaSil
  128. merhaba
    khe balm favorim.hem içeriği diğerlerine nazaran daha temiz ve fiyatları da fena değil.
    pmueb6647@gmail.com

    YanıtlaSil
  129. Merhaba The Balm'ı çok seviyorum çünkü kaliteli, uygun fiyatlı ve çok eğlenceli ambalajlara sahip :)

    YanıtlaSil
  130. merhaba
    oriflame markasını hep sevmişimdir nedense kalite ve fiyat performansı hiç de fena değil
    Bahar Tuz

    YanıtlaSil
  131. Merhaba
    Rafflecopter uygulamasına giriş zorunlu mu acaba? 1 haftadır deniyorum bende bir türlü uygulama açılmıyor/yüklenmiyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet rafflecopter zorunlu, aksi takdirde çekilişleri düzenlemek benim için işkence oluyor. 3 çekiliştir bu uygulamayı kullanıyorum, her şey tıkırında, şu ana kadar katılamayan olmadı. Uygulamayı da kontrol ettim, herhangi bir problem gözükmemekte, siz nasıl bir problem yaşıyorsunuz? Yardımcı olmak isterim :)

      Sil
    2. Sizin cevabı görene dek hallettim çok şükür ama inanır mısınız bilgisayara format atmam gerekti:)
      Teşekkürler ilginize:)

      Sil
    3. Aaa çok şaşırdım, gerçekten böyle olsun istemezdim :( Böyle bir problem yaşandığına ilk defa şahit oldum :( Düzeltmenize çok sevindim, umarım bir daha böyle problemler yaşanmaz Çok Sevgiler :)

      Sil
  132. çok güzel hediyeler seçmişsin tatlım :)) bende katılıyorum.ben dior markasını çok severim.hem makyaj ürünlerini kullanıyorum hem parfümlerine bayılırım.onun dışında çoğunlukla yazılan the balmları sevmeye başladım.fiyatlarının uygun olmasını en çok seviyorum:))aslında bir markanın tüm ürünleri şeklinde değilde ürün ürün başka markaları seviyorum.mesela maybelline rimeline kirpiklerimi dolgunlaştırdığı için,vichy yüz kremini nemlendirmesini sevdiğim için ,dior pure possion kokusuna bayıldığım için,the balmın allıkları gibi :)

    YanıtlaSil
  133. merhaba,
    estee lauder markasını ve tüm ürünlerini seviyorum, çok kaliteli buluyorum.

    YanıtlaSil
  134. Ben en çok Essence ürünlerini seviyorum. Hem kaliteli hem uygun fiyatlılar :)

    YanıtlaSil
  135. Tek bir isim çıkaramadım şimdi uygun fiyatlılar diyeyim o zaman Flormar ve The Balm olsun:)

    YanıtlaSil
  136. elif hocaoğlu
    avon çünkü benim için ulaşmasıda kolay hesaplı bir marka

    YanıtlaSil
  137. Benim en sevdiğim marka Maybelline. Çünkü rimellerine bayılıyorum. Hem hesaplı hem muhteşem.

    YanıtlaSil
  138. En sevdiğim marka the balm.cok kaliteli ve pigmantasyonu oldukca basarili.indirim zamanlari fiyatlar gayet makul.
    buglem acar

    YanıtlaSil
  139. Rafflecopter hallolduğuna göre yorumumu bırakabilirim:)
    Maskarada favorim max factor çünkü şu ana dek hep memnun kaldım. Allıkta malesef mac kalıcılıkları ve renk seçenekleri inanılmaz ama malesef dedim çünkü pahalı:( fondöten yerine renkli nemlendirici kullanıyorum onda da favorim oriflame' den çünkü çok doğal duruyor:)

    YanıtlaSil
  140. Benim en çok essence ürünlerini seviyorum.Çünkü kaliteli olmasının yanında uygun fiyatlı

    YanıtlaSil
  141. The balm urunlerine bayılıyorum ambajları cok tatlı hemde urunleri gayet basarılı

    YanıtlaSil
  142. merhabalar:) ben mac ürünlerine bayılıyorum hem kaliteli hem de paket dizaynı çok asil :)

    YanıtlaSil
  143. s.a. izleyicinim duyurdum link istemediğiniz için eklemedim
    makyaj yapmıyorum fakat kremler benim vazgeçilmezimdir warson vıchy ve nivea yı beğeniyorum
    nigar.1968@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. the balmı seviyorum hem aliteli hem hesaplı hem ambalajları harika

    YanıtlaSil
  145. slm şartlar tmmdr makyaj vazgeçilmezim.helede kaliteli üürnlerle tıpkı hediyenizde oldugu gibi.bayıldım harika üürnler umarım şans bend en yana olur:) sevgiler.
    https://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921/posts/302523106570840?stream_ref=10
    zeynepustun34@hotmail.com
    zeynep üstün

    YanıtlaSil
  146. SEDA UĞUR OLARAK TAKİPÇİNİM
    https://twitter.com/sedaugr/status/456513163815440385
    https://plus.google.com/105965385955375830061/posts/apn74sHaWqw
    https://www.facebook.com/seda.uguralparslan/posts/288380571330669?stream_ref=1
    SEVGİLER sedaugur06@gamil.com

    YanıtlaSil
  147. bende geldimm :)
    her çeşitten kullandığım için avon,pastel, oriflame sanırım hesaplı oldukları için seçiyorum :)

    nihal kuru
    nihal_kuru80@mynet.com

    YanıtlaSil
  148. avonun parfümlerini seviyorum çünkü kokuları güzel cidden,mac in far paletlerine bayılıyorum cıvıl cıvıl ben gibi :) sleek blush allıkları da beni tamamlıyor her tonuyla farklı ve güzel :)

    YanıtlaSil
  149. https://plus.google.com/u/0/110399675260081288547/posts/FzgEpeVkCqd zeynep güler olarak takipteyim
    https://twitter.com/berenzena/status/456692235803697152 https://www.facebook.com/zeynepzena/posts/10152133339177833?stream_ref=10 avon markasını tercih ediyorum bittigi gibi bulabiliyorum fiyatı uygun kaliteli ürünleri var hem bütceme hem bünyeme uygun :)

    YanıtlaSil
  150. https://plus.google.com/u/0/110399675260081288547/posts/FzgEpeVkCqd zeynep güler olarak takipteyim
    https://twitter.com/berenzena/status/456692235803697152 https://www.facebook.com/zeynepzena/posts/10152133339177833?stream_ref=10 avon markasını tercih ediyorum bittigi gibi bulabiliyorum fiyatı uygun kaliteli ürünleri var hem bütceme hem bünyeme uygun :)

    YanıtlaSil
  151. https://plus.google.com/u/0/110399675260081288547/posts/FzgEpeVkCqd zeynep güler olarak takipteyim
    https://twitter.com/berenzena/status/456692235803697152 https://www.facebook.com/zeynepzena/posts/10152133339177833?stream_ref=10 avon markasını tercih ediyorum bittigi gibi bulabiliyorum fiyatı uygun kaliteli ürünleri var hem bütceme hem bünyeme uygun :)

    YanıtlaSil
  152. merhaba,

    zaten GFC'den Melike Aslı olarak izleyicinim, google artıdan da takipteyim linkim aşağıda. https://plus.google.com/u/0/+MelikeAsli/posts

    Ben Avon'un ürünlerini severek kullanıyorum hem kaliteli hem de uygun fiyatlı. Ancak The Balm'ın estetik açıdan da çekiciliğine karşı koyamıyorum.

    blogumda da duyurdum kodu embed ederek. http://retroyuz.blogspot.com/2014/04/miskin-kekin-cekilisi-de-burada.html

    valla herşeyi yaptım cnm facebooktanda takipteyim Melike Aslı Sahinsoy olarak, yukarıdaki give awayi de doldurdum.. Twitterdan da duyurdum orada da yazdım:) umarım sorunsuz olmustur.

    YanıtlaSil
  153. Aslinda her markadan ürün kullanıyorum ama son zamanlarda pure beauty markasindan ve BB kremden cok memnunum :)

    YanıtlaSil
  154. fondöten,pudrada esteelauder i tek geçerim.ekonomik markalardan da maybeline.rimel ve glosları harika.

    YanıtlaSil
  155. fondöten,pudrada esteelauder i tek geçerim.ekonomik markalardan da maybeline.rimel ve glosları harika.

    YanıtlaSil
  156. En çok the balm markasını seviyorum çünkü ambalajları çok harika:)

    YanıtlaSil
  157. En sevdiğim kozmetik markaları The Balm, Essence ve ojelerde FlorMar çünkü renkleri çok güzel ve fiyatları da uygun :)

    YanıtlaSil
  158. essense seviyorum sanırım renk renk çok hoş eğelnceli the balmda aynı şekilde physicians formulayı da çok merak ediyorum ama daha kullanmak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
  159. Sanırım en çok The Balm'ı seviyorum. Hem kalitesi hem de ambalajları sebebiyle :)

    YanıtlaSil
  160. merhaba sema okuroğlu olarak takipteyim
    flormar ojeleri seviyorum hem kalitesi hem fiyatı bana uygun.
    Bir de the balm. indirimli olunca fiyatı,kalitesi,içeriği ve ambalajları çok iyi.

    mail: sema_ogunc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. the balm kesinlikle, ürünlerinin kalıcılığı çok iyi ve tabiki ambalajları, ah o harika ambalajları :)

    YanıtlaSil
  162. the balm kesinlikle, ürünlerinin kalıcılığı çok iyi ve tabiki ambalajları, ah o harika ambalajları :)

    YanıtlaSil
  163. canım en sevdiğim marka lancome hipnotic serisi maskarası parfümü çok seviyorum

    YanıtlaSil
  164. Merhaba, en sevdiğim marka The Balm
    tugcekpl@gmail.com
    :-)

    YanıtlaSil
  165. takipçinizim beğendiğim marka flormar ürünleri kalitesi ve fiyatı uygun :)

    YanıtlaSil
  166. merhaba ben suzan uğur olarak blogunuzu takip ediyorum face ve twitterde paylaştım

    GFC : suzan uğur
    G+ suzan ugur
    suzanugurr@gmail.com
    sevgiler
    https://www.facebook.com/su.ugur.77/posts/642278935848579?stream_ref=1
    https://plus.google.com/114866338775456671401/posts/5bJBk5QbiiP
    https://twitter.com/suzanuu/status/457253447109451776

    YanıtlaSil
  167. Şartlar tamam. :) The balm allıklarının tamamı :)

    YanıtlaSil
  168. Şimdi kimi yazsam diye karalar bağladım. O kadar değişik markalar kullandım ki. Cildim alerjen olduğu için çoğu boşa gitti.Fakat son zamanlarda kafayı Benefit ürünlerine takmış durumdayım. Ambalajları çok güzel ve alerji yapmıyorlar. Fakat bir o kadar da pahalılar. Ne yapalım, gülü seven dikenine katlanır.

    Mail: denizborekci@gmail.com
    Facebook:https://www.facebook.com/deniz.borekci2?ref=tn_tnmn
    Twitter: kitiaran

    Ürünler çok güzel. Kazanan arkadaş iyi günlerde kullansın. Ayrıca Twitter'daki duyarlı paylaşımların için tebrikler :)

    Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  169. avonun ürünlerini severek kullanıyorum hem ekonomik hemde kaliteli :))

    YanıtlaSil
  170. Physicians Formula markasını çokkkk seviyorummm ambalajları ve renk tonlarını eczane ürünü olmalarından dolayı :) herkese bol şans :)
    gfc: gül gülce
    mail: gulgulce@outlook.com.tr
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008166703775

    YanıtlaSil
  171. The balm cunku hem kaliteli hem ambalajlari cok sevimli hemde hesapli

    YanıtlaSil
  172. The balm cunku kaliteli ve hesapli

    YanıtlaSil
  173. Flormarın ürünlerini sevıyorum kendıme uygun ekonomıkk gelıyor
    ummuummu@hotmail.com
    ümmü çetin

    YanıtlaSil
  174. jb.eyleem@gmail.com
    rimmel in ürünlerini seviyorum çünkü ekonomikler

    YanıtlaSil
  175. balm ürünlerini beğeniyorum çünkü hem kaliteli hemde ambalajları harika :)

    YanıtlaSil
  176. balm ürünleri hem kaliteli hemde ambalajları güzel :)

    YanıtlaSil
  177. flormar, pastel allıklarda ve pudralarda en çok sevdiklerim. golden rose ojelerde.öprenci bütçesiyle en çok oriflame ve avon kullanıyorum.pek alamasamda dermokozmetik yeni başladım.la roche posay güneş kremini çok sevdim.hediye paketinde çok sevdiğim ürünler var.ve phsycians formula hiç denemedim belki bana çıkar ve mutlu olurum :)) herkese bol şansslar

    YanıtlaSil
  178. pastel allık ve rimellere bayılıyorum, hem kullanması rahat hem de fiyat açısından da iyi, çekilişe de katıldım. inşallah bana nasip olur :)

    YanıtlaSil
  179. physicans formula,hem kalitesi tartışmasız hem hayvanlar üzerinde test yapmıyorr daha ne olsuun

    YanıtlaSil
  180. cilt bakım ürünü olarak La Roche-Posay, özellikle de güneş kreminden çok memnunum :) Katılım şartları arasında yer almıyor belki ama belirtmek istedim nedense :D genelde kullandığım makyaj ürünleri Avon, o da hesaplı olması, fiyatına göre işimi görüyor olmasından dolayı :)

    YanıtlaSil
  181. Flormar markasını severek kullanıyorum.Hem kaliteli hem uygun hem de Türk malı yurdun malı :)
    m.uluisik9034@gmail.com

    YanıtlaSil
  182. Darphin çünkü kendimi en kötü hissettiğim günlerde bile nemlendiricisi ve fondöteni ile kendimi harika hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  183. Darphin çünkü kendimi en kötü hissettiğim günlerde bile nemlendirici ve fondöteni ile harika hissettiriyor :)

    YanıtlaSil
  184. Darphin çünkü kendimi kötü hissettiğim günlerde bile ürünleriyle harika hissettiriyor:)

    YanıtlaSil
  185. En çok Benefit ürünlerini seviyorum çünkü hem ambalajları hem de ürünleri harika. Böylece hem yanımda taşırken hem de ürünleri kullanırken çok mutlu oluyorum :))

    YanıtlaSil