Arama Kutusu

L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Bakım Nemlendirici Kremi

L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici Krem
L'Oreal Paris Skin Perfection: Correcting Day Moisturiser


loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-nemlendirici-kremi
loreal paris skin perfection cilt bakım nemlendirici kremi

L'Oreal Paris, bu senenin en güzel ataklarından birisini yaparak, yeni olmasına rağmen gün geçtikçe daha da popülerleşen, cilt bakımında her cilt tipine uygun olabilecek güzel bir seriye imza attı ve Skin Perfection Cilt Bakım Serisi ile karşımıza çıktı. Ben L'oreal 'in makyaj ürünlerini cilt bakım skalasından daha çok beğeniyorum, daha doğrusu beğeniyordum demek isabetli olacak. (Özellikle L'oreal Paris SuperLiner Carbon Gloss benim makyajımın olmazsa olmazıdır)


Ancak son zamanların gözde serisi olan , 20'li 30'lu yaşlara özel Skin Perfection cilt bakım ürünlerinde beklentilerimin üzerinde bir başarıyla karşılaştım. Serinin en çok sevdiğim ürünü ise, kesinlikle ve kesinlikle nemlendiricisi kremi oldu. Ben Bumerang gönderisi sayesinde deneyimleme şansı buldum. L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici 'yi epey uzun bir süredir kullanan bir karma cilt olarak, hakkında detaylı yorumlarımı ve cildime olan etkisini şu şekilde özetleyebilirim :


loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-kullananlar
loreal paris skin perfection cilt bakım
Her şeyden öte, çok canlı ve albenili bir ambalaj ile sunuluyor olması Skin Perfection serisini daha cezbedici kılıyor. Ben sade ambalajlı cilt bakım ürünlerini de seviyorum, bu yönde illa ki şık görünümlü ambalaj aramıyorum ancak kim daha canlı, daha pembe görsellik sunan kozmetikleri kullanmak istemez ki? Sadece renginin canlılığı ve duruşu değil, aynı zaman da kalite olarak da gayet iyi bir ambalaja sahip.

loreal+paris+Skin+Perfection+Cilt+Kusursuzlaştırıcı
loreal paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı
loreal-paris-skin-perfection-fiyat
loreal paris skin perfection
Skin Perfection cilt bakım serisinin asıl özelliği, makyajsızken bile cildin güzelliğini vurgulayacak bakımı yapabilmesi. Özellikle hepimizin ortak sorunu olan bölgesel kızarıklıklar ve cilt tonu eşitsizliklerini ortadan kaldırmaya yönelik görevi üstlenmesi. Günlük kullanıma ideal olarak değerlendirdiğim bu nemlendirici krem aynı zamanda her cilt tipine hitap ediyor oluşuyla beni bu konuda biraz şaşırttı. Çevremde bu kremi kullanan çok arkadaşım var. Son aylarda, özellikle Watsons ve Gratis indirimleri de buna bir bahane olarak bu kremi edinen bir çok kişi biliyorum. Ben karma ciltliyim, bu krem bana iyi geldi. Kız kardeşim kuru ciltli, ona da iyi geldi. Ve yakın arkadaşım yağlıya dönük karma ciltli (hatta yağlı denebilir) o da problemsiz şekilde kullandı. Hatta diyebilirim ki, üçümüzün de ortak olarak memnun kaldığı ender ürünlerden birisi oluverdi. Her üçümüzde de bu krem var, bence bu durum zaten kremin zaferini gizliden gösteriyor.

loreal-paris-skin-perfection-cilt-bakim-nemlendirici-kremi-kullananlar
loreal paris skin perfection cilt bakım nemlendirici kremi

Bu konuda her cilt tipiyle anlaşması bana göre iyi bir başarı. Cildi yumuşatma ve yumuşaklığını muhafaza etme konusunda da aynı başarıya sahip. Ben hiçbir kremin Photoshop etkisi yarattığını düşünmediğim için, kremin mucize kusursuzlaştırma vasfından bir beklentiye kapılmadım ve hatta bu aşamayı ikinci plana attım. Cildimde sorun ettiğim gözeneklerim, bu sıra sanıyorum ki sporun detoks atma etkisiyle muazzam küçüldü. Bu kremi de tek başına olmasa da bir başka kremle birlikte değişimli kullandım, kremin de gözenek küçültmede bir payı olduğunu düşünüyorum. Ancak bana göre önemli olan, cilt bakım ürünlerimizi daimi olarak kullanmak ve fazla kurutucu bakım ürünleriyle çok haşır neşir olmamak daha etkili bir adım. Hayatımızı nasıl yaşadığımız, ne kadar doğru beslendiğimiz, spor yapıp yapmadığımız o kadar önemli bir paya sahip ki... Tek başına bir kozmetik kreminden fayda görmeyi ummak yerine, doğru ve bedenimizin bizden istediği şekilde sağlıklı bir yaşam sürmek (en azından sürmeye çalışmak) hiçbir kremin yapamayacağı kadar iyi bir cildi de beraberinde sağlayacaktır zaten. Ki benim kozmetik ürünlerini ne kadar çok eğlenceli bulduğum aşikar, ama buna rağmen kozmetiksel bakımın ütopik beklentilerine girmiyorum. Cilt bakımını hem keyif verdiği için hem de cilt adına düzenli ve sağlıklı bir yaşam eşliğinde düzeltici yanını gördüğüm için önemsiyorum. Her yerden kolay erişilebilir oluşu, fiyatının uygunluğu, mis gibi kokusuyla iyi bir bakım yapma hissini oluşturması, günlük kullanıma ideal olması, ambalaj yönünden kadınlara oldukça hitap eden güzellik ile gönül çalışı ve tüm cilt tiplerinde son derece çabuk emilen, verdiği yumuşaklığın uzun süreyle muhafaza eden L'Oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici 'yi, bir deneyin dediklerim arasında yer alıyor. Fiyatı ise 28 - 30 Lira arasında, indirim dönemlerinde çok daha makul fiyata edinebilirsiniz.


loreal paris skin perfection krem kullananlar
loreal paris skin perfection krem kullananlar

25 yorum:

  1. İndirimde bende aldım bu ürünü kremim biter bitmez hemen başlayacağım. Çok iyi şeyler duymuştum hakkında zaten ama sizde enine boyuna herşeyi yazmışsınız. Kullanmak için sabırsızlanıyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim, hatta bana göre serinin en başarılı ürünü :) Özellikle kokusu insanı iyi hissettiriyor Sevgiler :)

      Sil
  2. Cok kuru bi cildim var hazir nemlendiricim de bitmisken bu kremi alabilirim ama nemlendirmesi yeterli gelir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kuru cilde yeterli gelmez gibi. Normale dönük kuru ciltlerde sorun yaratmaz ama çok kuru ciltlerde daha etkili bakım kremlerini öneririm. Örneğin şu krem çok kuru citlere daha ideal >>> Biotherm Aquasource Biosensitive Rich Kremi

      Sil
  3. Adsız18/3/14

    çok çok çok memnunm şu anda kullandığım loreal anneler gününe kadAr yeter anneler günü indiriminde yeniden stklamak istiyorum bu arada heP watsons ve gratis indirimleri var boglarda ama migros indirimleride cok iyi. garnierın en sonki temizleyicisini en sonki migros indirimden çok komik bi fiyaa aldım.migros indirimeriede bakın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerinize, haklısınız :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. kremi hafta sonu aldım.. tonigi ile birlikte paket halindeydi.. fiyatıda 34 TL.. kokusu dokusu bir harika tavsiye ederim :):) göze kaçtımı fena yakıyor ama :):)

      Sil
    4. Evet ben de bu L'oreal nemlendirici kremi baya sevdim :) Amanın dikkat edin, gözlerden uzak tutun :) Çok geçmiş olsun :)

      Sil
    5. tam bir hafta oldu kullanalı kremi.. cildimde baya olumlu gelişme oldu.. gözenekler küçüldü gibi.. günde 2 kez kullandım.. haber vereyim dedim :) :)

      Sil
    6. Öyle mi? Bu çok iyi haber :) Ben de kremi sevdim :)

      Sil
  4. alalı bir hafta oldu ve ilk günden itibaren etkisini gördüm. makyajsız dışarı çıkamazken şimdi hç makyaj kullanmadan cıkabiliyorum. gözeneklerimi kapattı ve cilt tonumu dengeye soktu cok memnunum. bende bi kozmetikçiden 26 liraya aldım fiyatıda cok uygun. ama bittikçe sürekli kullanmak gerekirmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baya severek kullanıyorum, tüm cilt bakım ürünlerinde aynı şey geçerli. Kullanmayı bıraktıkça cilt eski hale gelir :) Çünkü cilt her daim nem ister, bakım ister. Özellikle yaşadığınız bölge nemsiz ise mutlaka bir nemlendirici veya serum veyahut da termal su kullanmanızı öneririm. Nemlendirici olarak illa L'oreal Skin Perfection nemlendiricisini kullanmak zorunda değilsiniz, ama madem cildiniz iyi anlaştı,biraz daha uzun soluklu olarak kullanmanızdan yanayım :)

      Sil
  5. Miskinkek hanim :) ben oyle begenmeyip cope atan bi tip degilim illaki biyerde kullanmaya zorlarim kendimi ama bu urunu bildigin cope attim!!! Cok asiri asiri kuru ciltli bi insan olarakm (15 dkda 1 nemlendirici surmek zorundayim) kis gunu cildim asfalt dokusunda oldugu halde bu urunu kesinlikle emmedi sanki yuzume zeytinyagi surmusum gibi!? Cehennem kremiiii diyip hayatimda belki ilk kez cope bi urun atttim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Duygu Hanımcım :) Yorumunuzu okudum ve şaşırdım, zira L'oreal krem sadece benin sevgimi değil, başta yabancı guruların olmak üzere Türk tüketicisinin de gözdesi, ben cildimde inanılmaz yumuşattığını deneyimledim. Yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla size şu 3'lü muhteşem gelecektir :) 1) Avene Nutritive Compensatrice Krem + 2) Kiehl's Gece Bakım İksiri 3) Saf E Vitamini Yağı Bunlar kuru ciltlerin muhteşem 3'lüsü olabilecek güzellikte <3

      Sil
  6. Adsız16/11/14

    bu kremi 2 aydir kullaniyorum gozle gorulur etkisi var izler kizarikliklar ve gozenekleri kucultme baya ise yaradi iki ayda bu kadar etki yarattiysa daha sonra ne olacak diye dusunuyorum umarim loreal bu urunu 2-3 yil icinde uretimini kaldirmaz boyle kaliteli urunler buldugumda yillarca kullaniyorum duzenli olarak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markalar ürünlerini zaman içerisinde değiştirebiliyor, memnun kaldığınıza sevindim, umarım L'oreal değiştirmeden bu seriyi devam ettirir :)

      Sil
  7. Selam Pelin,bu kremi alsam mı almasam mı modundaydım ve yazına tesadüf rastladım şimdi kesin alacağım :) ama aklıma takılan bir konu var kremlerin üzerindeki koruma kapağıyla ilgili ne düşünüyorsun ve ne için gerekli sence o kapaklar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koruma kapakları aslında küçük ama güzel aracılar diyebilirim. Kremin daha hijyenik olması için varlar. Açtığımızda havayla temasını kesmesi için bir önlem, yine de pompalı bir sisteme sahip olsa koruma kapağından kurtulurduk :) Bu kremi kullanıp çok sevmiştim, L'oreal içerik olarak dünya harikası olmasa da zaman zaman kozmetik ürünleriyle ilgimi cezbediyor. Umarım formülünü değiştirmemiştir :) Sevgiler

      Sil
  8. yaa, çok güzel anlatmışsın ama nasıl almadan duracağım ben :)) ben cildimin kuru olduğunu düşünmezdim. ama biri bir eczanede biri de sephora'da iki çalışanın yüzüme bakıp, "aaaa, yüzünüz çok kuru, hemen bir krem kullanmaya başlamalısınız" demesi üzerine la roche posay'in bir kremini aldım kısa bir süre önce. ve farkettim ki krem kullanmak eğlenceliymiş de aynı zamanda :) elimdeki krem bitince bundan almayı düşünebilirim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ufak bir kremle başlarsın sonra soluğu "Ah Estee Lauder serumu istiyorum" diye bitirirsin, tecrübeyle sabit :) Nemlendirici krem, bir temizleyici ve bir de göz kremini kullanmayı öneririm, hatta bunlar genç yaşlara dahi önerdiğim temel bakım ürünleri. Fazlasına hiç gerek yok, bittikçe tazelemek kafi. Bu kremi gerçekten sevmiştim, içerik şahane değil ama etkisi baya hoş. Umarım formülünü değiştirmemiştir, bazen markalar formül değiştirebiliyor ve biz kullanıcıları sinir edebiliyor :)

      Sil
    2. Haha :) haklı olabilirsin :) Ben göz kalemi ve lip balm sürüp makyaj yaptım diyen bir insandım :)) şimdiki halime bile şaşırıyorum o yüzden :))

      Peki neler önerirsin? Senin tavsiyenle aldığım hiçbir şeyden pişman olmadım ;) Özellikle göz kremi tavsiyesine ihtiyacım var. Bu aralar tez ve iş ikisi birlikte çok yoğunlaşmaya başladı. Göz altlarım hafiften morarmaya başladı bile :((

      Sil
    3. Aynıymışız desene :) Benim de sadece lipbalmım ve göz kalemim vardı, arada şeffaf maskara :)

      Göz kremi olarak Pure Beauty 'den muazzam memnundum, ta ki yenileştirme adı altında ürün kalitesini değiştirene kadar. Avene göz kremini çok kuru ve kuru göz çevresi için ideal. Biotherm Aquasource içerik olarak şükela değil ama hafif, ağırlık yapmayan ve oldukça rahatlatan yapıda. Onun haricinde ilk defa cilt bakım ürününü merak edip aldığım Oriflame 'in EcoBeauty serisindeki göz kremini de çok beğendim. Sade, yalın bir içeriği var ve Ecocert onaylı. Yaşlılık karşıtı cildi daha gergin ve tazecik gösteren göz kremi ise Wellmaxx markasından beğendim. Ancak Wellmaxx biraz fazla pahalı geldi bana. Daha uygun fiyat olabilirdi. Bloglarda ise Kiehl's Avakodulu olanı ve Nonique markasının göz kremi bir hayli popüler. Onlara da bakabilirsin :) <3

      Sil
  9. Adsız3/2/15

    Meraba ben bu ürünü aldım ve 20 30 yaş aralığını sonradan fark ettim yaşım 17 kullanmamda bir sorun olur mu bir fikriniz var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaşındaki duru cildinize daha masum ürünler kullanmanızı öneririm. Sadece bir aloe vera jeli kullanmak, cildi nemlendirmeye yeter de artar :)

      Sil