Arama Kutusu

Gratis İndirimi Alışverişim

gratis-2014-indirimi-alisverisim
gratis 2014 indirim alışverişim
Gratis İndirim Alışverişim

Gratis indirimi hıncahınç dolu olan mağazalarına rağmen beni çekti ve indirim fırsatı sayesinde bir Gratis Alışverişi yapmış oldum. Zaten Gratis %50 indirimini yakalamışken alışveriş yapmadan insan duramıyor resmen. Aslında almak istediğim ve merak ettiğim daha fazla makyaj ve kişisel bakım ürünü vardı ancak 2 farklı mağazaya girmeme rağmen, bu kadar kalabalıklık beni şaşırttı. Mağazalardan çıkmam o kadar zaman alıcı oldu ki. Kalabalık arasında ilerlemek, kasa kuyruklarında beklemek ırhh biraz sıkıcı. Bu arada, aldıklarımı göstermeden yeni bir haberi de vermek isterim.Gratis artık kartlı alışverişe başlıyormuş. Böylece Gratis adına çıkartılan kartla ile daha karlı alışverişler olabilecek ve alışverişlerimizden puan kazanabilcekmişiz.


Gratis indiriminden aldığım daha doğrusu alabildiklerim şöyle :



gratis-2014-indirimi-alisverisim
gratis 2014 indirimi alışverişim

Ne şanslıyım ki theBalm far bazını yeniden alabildim. Yeniden diyorum çünkü bu elimdeki 2. thebalm far bazı. İlki henüz bitmese de ben kendilerini o kadar sevdim ki indirim zamanı da denk gelmişken almamak ayıp olurdu.


Diğer theBalm ürünüm ise öteden beri merak listemde yer alan No Money No Honey adlı şahane mi şahane pigment farım. Renginin ve duruşunun hastasıyım. theBalm standında bulmak çok zor oldu doğrusu, ama neyse ki tatlı bir Gratis çalışanına denk geldim ve benim için uzun uğraş sonucu bulabildi. Yaşasın


theBalm 'dan son ürünüm ise makyaj ürünü değil ama yardımcısı. Geçen sene kendime almış fakat şehrinde Gratis bulunmayan arkadaşıma hediye etmiştim. Hiç makyaj fırçası almayı düşünmüyorken, theBalm standında görünce "aaa ben seni unutmuştum" diyerek sepete onu da ekledim.


Ara İsyan Notu : Makyaj ürünlerinden bir tek theBalm alabildim. Asıl bakınmak istediğim Maybelline, Max Factor ve L'oreal stantlarına yanaşamadım bile. Resmen bir kapışma vardı yahu.

gratis-indirim-alisverisim
gratis indirim alisverisim
Giovanni, doğal içerikli bir saç bakım markası ve ben de Gratis'lere ilk geldiğinde şampuanlarını edinip kullanmıştım. Şimdi ise saç bakımı adına iddialı bir ürününü aldım. Henüz kullanmaya başlamadım ama meraktayım.


Dirty Works, yine Gratis'in şahane ataklarından birisi. İndirim zamanı raflarda Dirty Works bulmak resmen şans. Özellikle aklımda almak istediğim Dirty Works göz kremiydi ancak Dirty Works namına hiçbir ürün kalmamıştı. Kasaya yakın bir yerde onlarca cımbız ve tırnak makasının yer aldığı dikkatimi çekti. Her ikisinin görünümü de çok şirin. Umarım şirinlikleri kadar işlevsellerdir de.


Schwarzkopf Got2b saç ürünlerini, Schwarzkopf Osis+ kadar beğenmiyorum ama indirimdeyken hacimlendirici toz pudrasını denemek istedim. Hacim manyağı biri olarak zaten merak etmezsem olmazdı. Bir nevi kuru şampuan. Hayatımda kuru şampuan hiç kullanmadım, etkili olup olmayacağı konusunda oldukça meraktayım.


Cettua yüz bakım maskelerinden After Have Date çeşidini, diğerlerine kıyasla daha çok seviyorum. %50 indirimin Cettua'da geçerli olmasına çok sevindim ve tabii ki favori maskemi de aldım.


Vücut peelingim bitmişken, Gratis raflarında parlak mavi ambalajıyla karşıma çıkan vücut scrubının kokusunu sevdiğim için aldım. Fakat alırken içeriğine bakmayı ihmal etmişim. İçerik olarak beğendiğimi söyleyemem ama kokusu hafif ve hoş. Ambalajında tek yazan Milky Dream, bu başlıca bir marka mı yoksa çeşidi mi emin olmadım.


Son olarak ise sizlere Wasa ürünlerini göstermek istiyorum. Bunu özellikle gösteriyorum çünkü Wasa 'lar son zamanlarımın yeni takıntısı. Özellikle form için ara öğün niteliğinde sağlıklı aburcuburlar arıyorsanız, bazı büyük marketlerde ve Gratis'lerde satılan bu Wasa'lara bir bakının derim. Ben Gratis'te ilk defa rastladım, daha önce var mıydı hiç bilemiyorum dikkatimi çekmemişti ama olmasına bir hayli sevindim.


Fotoğraf karesine eklemeyi unuttuğum bir de Dove el kremi vardı. Bankamın bana sürpriz hediyesi Gratis'ten çıktı. 9.90 Liralık Dove el kremi, 50 lira ve üzeri Gratis alışverişlerinde İş Bankası müşterilerine hediyeymiş. Bir indirim daha ne kadar tatlı olabilir ki? Canım bankam.

gratis-indirim-alisverisim-wasa-form-urunleri
gratis indirim alisverisim wasa form urunleri

22 yorum:

  1. Kuru şampuanın sonuçlarını çok merak ediyorum! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir an evvel denemek istiyorum :)

      Sil
  2. Kasalara bekleme konusunda kesinlikle haklısınız. Ben genelde indirimlerin ilk günü avm açıldığı zaman gidip alışveriş yapıyorum nitekim gratis alışverişimi de öyle yaptım ve istediğim ne varsa beklemeden kaptım :) Gratisten watsons a geçtim rimmel london wake me up kapatıcısını almak için. Daha o gün gelmiş ve standta yoktu. Ertesi gün gittim. Sadece onu alıp çıkacaktım ve kasa da 15 kişi bekliyorduk. Üstelik tek kasa çalışıyordu. Çalışanlara 2 kere söyledikten sonra diğer kasayı da açtırabildim. Ürün tanıtmak satış yapmak güzel hoşta kasada okadar beklemek hiç hoş bir şey değil.

    The balm ın fırçalarından memnun musunuz ? Ben de alacaktım elim gitti ama kullanmadığım için kararsız kaldım.
    Wasalar gratiste hep vardı :) Ben de arada sırada alıyorum seviyorum da. Güle güle kullanın aldıklarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de o kasa sırasında beklemek hele ki Gratis 'in genel mağazaları daracık konseptli , daha sıkıcı oluyor. Bir de arada zibilyon alışveriş yapıp kasadan geçirip ödeme sırasında iptal edenler olabiliyor, daha da beter bir bekleyiş resmen. TheBalm'ın fırçasını seviyorum, geniş tarafı hem farları uygulaması rahat, hem de kaş altı aydınlatmasına yardımcı oluyor ve ben tercih etmiyorum ama göz altı pudra geçmede de inanılmaz kolaylık sağlıyor. Diğer tarafı blending yani karıştırma formunda, diğer markaların blending fırçasından biraz daha sert ama iş görüyor, ben daha ziyade göz altı ve çevresine concealer uygulamak için ideal buluyorum. Wasa'ların Gratis'te hep olduğunu bilmiyordum iyi ki fark ettim :) Çok teşekkür ederim, siz de güle güle kullanın aldıklarınızı :)

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. kendi aldıklarıma bakınca ne kadar da mütevazi bir alışveriş dedim :) onca mağaza gezmeme rağmen far bazını bulamadım çook üzüldüm :( indirimsiz zamanlarında da hiç denk gelemedim kendisine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 farklı şubesini gezmeme rağmen ancak bunları alabildim, denemek ve almak istediğim ürünleri inceleme fırsatıı bırakın stantlarına bile yaklaşamadım :) Oh ne güzel siz daha bol alışveriş yapmışsınız, ne mutlu :) Far bazı ne yazık ki zor bulunuyor indirim vakitlerinde , normal zamanda da hatta zor bulunuyor. Aslında Gratis'in en çok satan ürünlere yönelik daha sıkı bir stok yapması gerekiyor bu noktada

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlım, benri pamuk almamışsın hayretkine bende alamadım heryerde izdiham yaşandı pamuk çılgınlığı vaaarr !! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Benri'nin hiçbir ürününe bakamadım ki, fena kalabalık söz konusuydu :)

      Sil
  6. Ben de 3 Gratis dolaştım, bol bol the balm aldım :) ama far bazını bulamadım. Görevli bazlar ilk günde bitti, eziliyorduk burada dedi :) Artık bir dahaki sefere.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eziliyorduk mu :) Doğrudur, son zamanlarda bu kadar kalabalık ben de hiç görmemiştim. Bienim gördüğüm bir görevli de cehennem günü resmen diye baya oflanıyordu :) İnşallah bir dahaki sefere bulursunuz, çünkü %50 indirimle thebalm far bazı asla kaçmaz kalitede :)

      Sil
  7. Adsız9/3/14

    ben thebalmın meet matte paletini almak için uğradım çok şükür aldım ama far bazını bulamadım iyi denk gelmişsiniz.aldıklarınızı güle güle kullanın bu arada o wasalar gratiste hep vardı.çok defa gördüm aburcubur reyonunda güzel içeceklerde var doğadanın soğuk form çayını denemelisiniz mutlaka.gratisi bir yönden eleştirmek istiyorum yerel markalardaki ve essence markasındaki indirimleri mumla arar olduk.essence indirimleri niye yok?golden rose flormarda indirim olsaydı birde.şu golden rose mat rujlarını ok merak etmiştim.fiyatları normaldede ucuz ama kadınlar gününde iyi bir indirime girmesi şarttı.flormar ürünlerindende kapatıcısını ve cc kreminin sarı şeftali renginde olanı almak istiyordum oysaki.palmolive çikolatalı duş jeli 5 liraydı benim listemde oda vardı neyseki onuda aldım pigment farın rengini beğendinizmi kullanımı zormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, thebalm far bazını bulduğuma ben de sevindim :) Wasa'lar evet öyleymiş, daha önceden hiç fark etmemiştim, Doğadan soğuk çayı hiç görmedim, aklıma not ettim bir deneyeyim :) Essence 'de hiç indirim yoktu haklısınız ama Golden Rose da vardı diye hatırlıyorum. Hafızam beni yanıltmıyorsa %30 indirim diye gördüm standında. Pigmente bayıldım, genel olarak pigmentlerin sıkıştırılmış farlara oranla daha zor kullanımı var, muhtemelen bu da öyledir. Rengi pek şahane. Zaten öteden beri aklımda olan bir pigmentti :)

      Sil
  8. Güle güle kullan! The balm bulabilmen, hele bir de far bazı ve fırça bulabilmen büyük şans olmuş, benim gittiğim gratiste neredeyse hiçbir şey kalmamıştı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thebalm far bazı bulduğuma ben de çok sevindim, pigmenti çok zor buldum, görevli çekmecelerin derinlerinden çıkardı uzun uğraşlar sonucunda :) Çok teşekkür ederim, siz de aldıklarınızı güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  9. Adsız9/3/14

    kozmetik aldıklarınıza bakarken aklım son resimdeki sandviçlerde kaldı =)) cımbızdan memnun kalıp kalmadığınızı yazarmısınız?çok şekerler gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cımbızı bu hafta blogda yazmayı düşünüyorum, henüz kullanmadım, umarım işlevseldir de :) Yeni takıntım Wasa'lar, kırmızı olan değil de yeşil paketteki elmalı tarçınlılar daha lezzetli bu arada :)

      Sil
  10. Giovanni saç maskesinin yorumlarını heyecanla bekliyorum :) aldıklarınızı güle güle kullanın. The balm far bazını yedeklemek için gittiğimde bu indirimde hiç gelmediğini söylediler, iyi ki ilk geldiği zaman almışım dedim. Umarım far bazından daha çok sayıda ulaştırırlar da bizde rahatça alabiliriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Şubeden şubeye farklılık gösteriyor olabilir, ben de 2 farklı şubeye gittim ki birbirine çok çok yakın. Ama birinde hiç gelmediğini yarın geleceğini söylediler, diğerinde şıp diye buldum, şans gerçekten :) Umarım Gratis bu konuya el atar da şu thebalm far bazına iyi bir stok yüklemesi yapar :)

      Sil
  11. Nedir şu far bazından çektiğimiz bir göründü bir kayboldu misali bir türlü bulamıyoruz:(Bana söylenen uzun zamandır gelmediği olmuştu demek geliyormuş ki bulabilmişsiniz:))Dirty Works ve Wasa ürünleri konusunda size katılıyorum.Cımbızı alıp almamada kararsızdım bu yüzden yazıyı merakla bekliyorum.Hepsini iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı bu hafta mutlaka yazacağım :) the Balm far bazını ilk aldığımda sorunsuzca almıştım ama şimdi bulmak gerçekten zorlaştı. Oysa ki o ürünün stoğunu bol yapsalar kendileri de baya karlı çıkar bu sonuçtan, Çok teşekkür ederim :)

      Sil