Arama Kutusu

Flormar 'dan Yepyeni Bir Seri : Reborn Makyaj Koleksiyonu

flormar-reborn-makyaj-koleksiyon-urunleri
flormar reborn makyaj koleksiyon urunleri

flormar-reborn-makyaj-koleksiyon-urunleri-makaronlar
flormar reborn makyaj koleksiyon urunleri

Flormar bu sefer de, yeni serisi olan Reborn makyaj koleksiyonu ile karşımızda. Flormar Reborn makyaj ürünlerinin özelliği, ambalajındaki kelebek motifi ve koleksiyona verilen isim gibi doğal ve kusursuz görünüm kazanmak için hem cildi canlandırmak hem de pürüzsüz görünüm elde etmek.


Flormar 'ın yeni makyaj ürünlerinin yer aldığı Reborn koleksiyonu, Kadınlar Günü 'ne özel nezaketli ve özenli sunumuyla dikkat çekerken, Flormar 'ın yeni makyaj koleksiyonları çıkarma hızı da takdire şayan. Daha yüksek kalite içeren makyaj ürünleriyle ve bunların yanı sıra ambalaj yönünden de muazzam bir kaliteli sunum ile Flormar artık daha şık, daha üstün ve daha cezbedici hale gelmiş durumda.


Yeni Reborn Collection serisindeki BB Cream Powder ve Fusion Power Foundation Serum makyaj ürünlerinin daha ayrıntılı yazısı ilerleyen günlerde blog sayfamda yer alıyor olacak.




 * Tanıtım Paketidir.

6 yorum:

  1. bu koleksiyonun ne zaman piyasaya sürüleceği hakkında bilgi de yazar mısınız? internet sayfalarında henüz yer almıyor. fondoten yorumunuzu da merakla beklıyorum. sevgıler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki bu konuda bilgim yok, fondöten yorumlarım da en kısa sürede paylaşacağım :)

      Sil
  2. Adsız18/3/14

    Hİçbiyerde görmedim satıştamı şu an??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın hiç bilgim yok bu konuda :/

      Sil
  3. Fondöteni kullandınız mı sınırlı sayıda üretilmiş netten alıcam şimdi memnun kaldınız mı hangi tonu uyar cildime rose mi alsam clasic belgie mi bilemedim buğday tenliyim ben sarı yoğunlukta cildimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kullandım tabii ki, hatta yazısını geciktirdim, bu hafta içinde Reborn fondötenin ve pudranın detaylı yazısını paylaşacağım :) Diğer rengi elimde olmadığı için kıyaslama yapıyorum bendeki Flormar fondötenin numarası SF10 Classic Beige renginde. Oldukça sarı tonlu ama bana çok koyu geldi. Bence NC15 ve NC20 'lerin rahat kullanacağı ayarda bir ton değil, eğer buğday orta ten arasındaysanız Nc20 üzerindeyseniz alıp kullanabilirsiniz diye düşünüyorum. Ayrıca Flormar mağazalarında deneme şansı verildiğinden şansa bırakmadan daha emin olarak almanızdan yanayım. Ve bana kalırsa yaz zamanı değil, kış zamanın fondöteni. Karma ciltlerde pudra istiyor mesela. Flormar 'ın sınırlı koleksiyonları ara ara net %50 indirime giriyor, o dönemi takip etmenizde fayda var :)

      Sil