Arama Kutusu

MUDO Puantiyeli Makyaj Çantası HEDİYE !!!

mudo-puantiyeli-makyaj-cantasi-hediye


Keyifle kullandığım Mudo 'nun kırmızı puantiyeli bu makyaj çantasını, geçen hafta Mudo Accessoires 'den yepyeni şekilde sizin için aldım! Üstelik bu makyaj çantası şirinliği kadar işlevsel de! İç kısmında fırçalık kısmı da var, diğer gözüne makyaj malzemelerinizi yerleştirebilir, fırça gözüne de makyaj fırçalarınızı koyabilirsiniz.


Sponsorlu Bir Çekiliş Değildir.


Yanında tabii ki de başka hediyeler de ekledim.

Sevimli bir ambalaja sahip, notlarınızı almanız için bir not defteri,
Denemeniz için Skin79 BB Krem
Mini Boy Nuxe Kuru Yağ,
Dudak bakımınız için Betty Boop Lipbalm
Ve Yves Rocher Du Monde serisinden Ylang Ylang Duş Jeli

Hiçbir Ürün Kullanılmamıştır.

Hediye paketin içerisine bir iki tester/sample ürün de koymayı ihmal etmeyeceğim.

mudo-puantiyeli-makyaj-cantasi-hediye

 Çekilişe Katılmak İçin : 


Bu konunun atına yorum olarak, Makyaj Çantanızın Olmazsa Olmaz Ürünün Hangisi Olduğunu Yazın
(Örneğin; Nivea Lipbalm, Maybelline Pudra, Avon Maskara.... gibi)

Ardından aşağıdaki Rafflecopter uygulamasına mail adresiniz veya Facebook hesabınızla giriş yaparak çekilişe katılabilirsiniz. Yorum kısmına ayrıca mail adresinizi bırakmayınız.

a Rafflecopter giveaway
* Çekilişini bloglarında paylaşmak isteyenler, bu linke tıklayarak sizler için hazırladığım metni aynen kopyalayıp blogunda yayınlayabilir. (Blog panelinden konu yapacağınız alanda Oluştur-Html kısmından "Html" olanı seçip, kopyaladığınız yazıyı yapıştırarak konuyu yayına alabilirsiniz)

Kargo Ücreti Bana Ait.
Çekiliş Süresi 2 Hafta (bir aksilik olmazsa  11 Mart Günü Son Tarih)
Çekiliş Türkiye içi katılımcılara özeldir.
Çekilişe katılmak için 18+ yaş olmalısınız.
ÇEKİLİŞ SPONSORSUZDUR.

Bol Şans...


mudo-puantiyeli-makyaj-cantasi-hediye

202 yorum:

  1. Concealer :) Markası cidden önemli değil ama göz altı kapatıcım olmadan asla:p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika görünüyor katılmadan olmaz aamaa

      Sil
  2. makyaj çantamda olmazsa olmazım kapatıcı :)

    YanıtlaSil
  3. HARİKA GÖRÜNÜYORLAR! KATILMADAN OLMAZ :)

    SEVGİLER..

    trendpinari@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. benim olmazsa olmazım Missha bb krem :)

    YanıtlaSil
  5. Rival de loop 101 rujum nereye gitsem yanımdadır ;)

    YanıtlaSil
  6. Makyaj cantamin olmazsa olmazlari the balm hot mama allik, max factor 2000 calorie maskara ve blistex lip balm. :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba çok beğendim hediyeleri (:
    Makyaj çantamın olmazsa olmazı Eos Lip Balm (:

    YanıtlaSil
  8. benim favori makyaj ürünüm mac dollymix allık

    YanıtlaSil
  9. Mac haute&naughty too black mascara

    YanıtlaSil
  10. selam şartlar tamam hediyelerinize bayıldım <3 umarım şansım olur benim olmazsa olmazım cımbız ve gülkurusu rujumdur. ***SEVGİLER***
    nagihan_karaoglan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. Dior Skin fondöten
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba.Hediyeler çok güzl teşekkürler:) Makyaj çantamın olmazsa olmazı Rimmel Kate ruj 107 numara:)

    YanıtlaSil
  13. mrb ilk yorum ben yaziyorum heralde güzel bir çekiliş olmuş herkeze bol şans.

    alix avien pudra sı olmazsa olmazım

    YanıtlaSil
  14. özlemişim çekilişlerini.benim için pudra :)

    YanıtlaSil
  15. ÇANTAMIN OLMAZSA OLMAZI MAC RUBYWOO rujumdur, asla vazgeçmem ondan, buarada mail yada face adresmle giriş yapamadm sanrm ynede yazsam bi sakncası olmaz umarım; g_sezen86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. avon rujlarım eksik etmiyorum çantamdan :)

    YanıtlaSil
  17. Kesinlikle Burts bees lip balm !!

    YanıtlaSil
  18. olmazsa olmaz ürünüm: The Balm - Schwing Eyeliner
    esralva@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. mrb ilk yorumu ben yapıyorum galiba güzel bir çekiliş olmuş herkeze bol şans.

    alix avien pudra olmazsa olmazım

    YanıtlaSil

  20. Mrb, Lancome Hypnôse Drama mascara olmazsa olmazım

    YanıtlaSil
  21. En sevdiğim olmazsa olmaz ürünüm Avon BB krem :)
    Makyaj çantamdan hiç çıkmaz.

    YanıtlaSil
  22. Bu yıl Eos lipbalm makyaj çantamın vazgeçilmezi

    YanıtlaSil
  23. ilk yorum benden :) maybelline siyah göz kalemim olmazsa olmaz teşekürler herkese bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  24. loreal göz altı kapatıcısı, loreal eyeliner, loreal maskara

    YanıtlaSil
  25. oriflame maskara kesinlikle çıkarmam çantamdan hatta yedek bile taşırım..:))

    YanıtlaSil
  26. Bence makyajın yıldızı maskaradır,maskara kullanılmadan yapılan makyajın eksik-tamamlanmamış olduğunu düşündüğüm için makyaj çantamın olmazsa olmazı Loreal False Lash Wings Maskaradır.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  27. Nivea lipbalm ve parfümüm

    YanıtlaSil
  28. Missha bb krem vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  29. Markası zaman zaman değişiyor ama asla dudak balmım olmadan dışarı çıkmam. :)

    YanıtlaSil
  30. Merhabaa

    Makyaj çantamın olmazsa olmazları; L'oreal Paris pudram ve Nivea dudak balmı.:)

    YanıtlaSil
  31. rimmel london stay matte pudraa parlamalar için süper bi ürün hep yanımda :)

    YanıtlaSil
  32. Maybelline jel eyelinet

    YanıtlaSil
  33. balmi lipbalm vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  34. Makyaj cantamin olmazsa olmazi clinique high impact maskara

    YanıtlaSil
  35. maskara olmadan asla :) tercihim ise genelde maybelline olur.herkese bol şans ^.^

    YanıtlaSil
  36. Adsız25/2/14

    Flormar Smooky Eyes Göz kalemi

    YanıtlaSil
  37. Kesinlikle pudra oda rimmel london stay matte :)

    YanıtlaSil
  38. Avon rujlari olmazsa olmazimdir:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  39. Makyaj çantamın vazgeçilmezi Mary Kay maskaram.

    YanıtlaSil
  40. Markası değişebilir ama pudra :)

    YanıtlaSil
  41. Su aralar revlon lip butterim cantamin wazgecilmezi, renk ve nemi bir arada saglayip gun boyu kurtarici oluyor

    YanıtlaSil
  42. Flormar siyah göz kalemi ve nivea lipbalm vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  43. Olmazsa olmasimm allik ve ruj ;)

    YanıtlaSil
  44. Merhaba
    Olmazsa olmazım Nivea Lipbalm

    YanıtlaSil
  45. el kremi, mini törpü ve ruj (tercihen the balm mai billsbepaid ve essence all about cupcake)

    YanıtlaSil
  46. olmazsa olmaz makyaj malzemem max factor rimel http://durkutt.blogspot.com.tr/2014/02/mskn-kek-hedye-cekls.html duyurumu yaptım maılım ismailim1981@gmail.com bol sans herkese

    YanıtlaSil
  47. lancome ve max factor rimel

    YanıtlaSil
  48. Slm.Makyaj çantamın olmazsa olmazı Mac fix pudram.Fondötenli veya tek başına süper sonuçlar çıkaryo
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  49. burt's bees honey lip balm

    YanıtlaSil
  50. Merhaba

    Makyaj çantamın olmazsa olmazı Altera marka rujlar. Bu makyaj çantasına da bayıldım bu arada.

    YanıtlaSil
  51. missha signature olmazsa olmazım.. :)

    YanıtlaSil
  52. Golden Rose SPF15 LIQUİD POWDER MİNERAL FOUNDATİON VİTAMİN A&E

    YanıtlaSil
  53. Rimmel London maskara :)

    YanıtlaSil
  54. mac asansörlü göz kalemim vazgeçilmezim...

    YanıtlaSil
  55. Merhaba ilk yorumu ben yapıcam galiba çekilişine katılmak isterim seni makyajhastası olarak takip ediyorum

    YanıtlaSil
  56. Clarins allık, laura mercier mat beyaz far :)

    YanıtlaSil
  57. Çok güzel bir çekiliş olmuş :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  58. ayy makyaj çantası muhteşemmiş çok da ihtiyacım var umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  59. mmm olmazsa olmazım Bilistex lipbalm ve inglot ruj

    YanıtlaSil
  60. yazmayı unutmuşum makyaj çantamın olmazsa olmazı yves rocher volume vertige rimel ve avon asansörlü dudak kalemi :) canım bir de bu refflecopter şeysinin en sonunda "☺ Do this again tomorrow for more entries! ☺" şeklinde bir uyarı aldım ama nedenini anlayamadım bebekleri yüzü niye asık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Hergün tweet duyuruları yeni bir hak daha veriyor, o yüzden yarın yeni bir hak için yeniden yapın mesajı veriyor Rafflecopter :)

      Sil
  61. Merhaba:)
    OlmaZsa olmazım göz altı kremim ve balminin lip balmı kesinlikle :)
    gmz_gms@windowslive.com

    YanıtlaSil
  62. nivea BB krem kesinlikle olmazsa olmazım!

    YanıtlaSil
  63. pastel açık bronz terracota allık, solgun bi cildim olduğu için canlılık ve ışıltı veriyor

    YanıtlaSil
  64. merhbalar, makyaj çantamın olmazsa olmazı mac eyeliner :)

    YanıtlaSil
  65. Maybelline affineton concealer makyaj çantamın olmazsa olmazı dır.

    YanıtlaSil
  66. flormar deluxe shine rujum :)

    YanıtlaSil
  67. flormar deluxe shine rujum :)

    YanıtlaSil
  68. Merhaba
    Makyaj çantam olmazsa olmaz maybelline pudram :)
    Bana Bol şans 
    Umut Sukran
    umutsukran22@gmail.com

    YanıtlaSil
  69. Merhaba,
    Nivea dudak nemlendirici ve rexona deodarant çantamda olmazsa olmazlarım :)

    YanıtlaSil
  70. merhaba makyaj cantamın olmazı lancome maskaram ve the balm hot mama allığım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  71. Rimelim olsun yanımda başka birşey istemem :)

    YanıtlaSil
  72. Marhaba,
    yanımdan ayırmadığım ürün burt's bees lip balm:)

    YanıtlaSil
  73. The Balm rujum tabiki :)

    YanıtlaSil
  74. loreal super eyeliner, loreal architecture maskara olmazsa olmaz makyaj çantamda :)

    YanıtlaSil
  75. loreal super eyeliner, loreal architecture maskara olmazsa olmaz makyaj çantam da :)

    YanıtlaSil
  76. Blistex lip brilliance yaz-kış farketmeden dudaklarımı koruyan tek ürün.çantamın demirbaşlarından biri oldu artık :)

    YanıtlaSil
  77. benim de nyx lipgloss ve maybelline mascara.

    YanıtlaSil
  78. avon rujlarımdan biri muhakkak çantamda olur. hiç eksik etmem...

    YanıtlaSil
  79. Merhabalar :) olmazsa olmazım Balm Shelter fondotenidir eksik olmaz çantamdan.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  80. makyaj çantamda olmazsa olmazı diederminin fondoteni gratiste indirimde ayrıca şuan herkese tavsiyede ederim :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  81. Makyaj çantamın olmazsa olmazı NIVEA FRUITY SHINE CHERRY :)

    YanıtlaSil
  82. Çantamdan lipbalm eksik olmaz :)
    Yine denemek istediğim ürünler olduğu için katıldım ,çanta da çok şirin .
    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  83. olmazsa olmazım el kremi ve mini boy parfümüm.

    YanıtlaSil
  84. Bu aralar Benefit Erase Paste favorim.

    YanıtlaSil
  85. rafflecopter de olmazsa olmazımı yazamadım. Noldu anlayamadım :( Buraya yazayım dedim. Olmazsa olmazlarım göz kalemi, rimel ve nivea dudak koruyucum.

    YanıtlaSil
  86. Merhaba,
    Makyaj çantamın olmazsa olmazı The balm kapatıcı ve maybelline maskara :)

    YanıtlaSil
  87. Tabi ki the balm kapatıcım :)

    YanıtlaSil
  88. Katıldım :-)
    Vazgeçilmezim The Balm ürünleri

    YanıtlaSil
  89. siyah göz kalemi. oriflame veya flormarınki.

    YanıtlaSil
  90. Merhaba makyaj çantamda mutlaka burt bees dudak nemlendiricim bulunur :)

    YanıtlaSil
  91. Oriflame maskaram, cecile fondotenim ve avon eyelinerim makyaj çantamda mutlaka olmalı. :))

    Nuxe yağı çok merak ediyordum umarım kazanırımda deneme şansım olur, çantaya da ayrıca ba-yıl-dım! :) Kazanan ben olmalıyımmmm...

    Rafflecopter uygulamasına mail adresimle üye oldum. Bol şans bana :$

    YanıtlaSil
  92. Sephora rujum olmazsa olmaz:)

    YanıtlaSil
  93. olmazsa olmazım body shop bb krem

    YanıtlaSil
  94. Yanlislikla iki defa girmis olabilirim. Lutfen kusura bakma. Telefondan girdigim icin olmadi sanip tekrar denedim. Umarim olmustur cunku o cantayi gecen gun arkadasimda gordum ve cok begendm. Ne yazikki burada mudo yok :( benim vazgecilmezlerim loreal one millions de cils maskaram ve maybelline one by one maskaram. Tek basina surunce cok iyi degiller ama ikisinden birer kat ile harika sonuclar elde edebiliyirum :)

    YanıtlaSil
  95. Çekilişe katılım şekli çok süper. Uzun uzun metin yazıcam diye yorulmuyor insan. Çok sevdim.
    Sorunun cevabı ise Nars allığım ve onu uygulamak için Real Techniques fırçam.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  96. Makyaj çantam da olmazsa olmaz dudak kremi <3
    oriflame tender care lip balm

    YanıtlaSil
  97. 20 yaşındayım hafif yapısı ve doğal görünümüyle Garnier Roll On Kapatıcı benim makyaj çantamın vazgeçilmezlerinden.

    YanıtlaSil
  98. garnier bb krem ve maybelline rimelim

    YanıtlaSil
  99. Formu doldurdum ama olmus mu bilmiyorum.Avon kalemim

    YanıtlaSil
  100. nivea lip balm tabiki soğuk havalarda olmazsa olmaz ve nivea, lipbalm konusunda çok başarılı bence

    YanıtlaSil
  101. Bu urunu nette bi cok arastirma yapip deneme amacli aldim vazgecilmezim oldu catherine arley silky touch pudra.

    YanıtlaSil
  102. merhaba benim olmazsa olmazım yüz temizleme sütü avena hassas ciltler için

    YanıtlaSil
  103. çantamda maskara mutlaka bulunur,sürekli değiştirsem de markalarını bu aralar estee lauder

    YanıtlaSil
  104. Rimmel London Kate Moss mat rujlarından o gün hangi rengi sürdüysem çantamdan eksik olmaz.

    YanıtlaSil
  105. Rimmel London Kate Moss mat rujlarından o gün hangisini kullandıysam çantamdan eksik olmaz.

    YanıtlaSil
  106. Makyaj çantamda, bir makyaj çantasının içerisinde, makyajımı tazelemek için gerekli her şey var. Kapatıcım, pudram, fondöten im, rimelim vs...

    YanıtlaSil
  107. Avon Spectre lash maskara ve oriflame rujum olmadan olmaz.

    YanıtlaSil
  108. mutlaka bir sabitleyici pudra ve mascara kullanırım..bir de lip balm veya ruj tabi..

    YanıtlaSil
  109. Blistex Lip relief:9 resmen aşk yaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  110. Son zamanlarda Burberry allığım olmazsa olmazımmm :)

    YanıtlaSil
  111. Dünden beridir gittim geldim blogunuza. Bulunduğum yer ufacık minicik bir şehir olduğundan burada mudo yok,internet mağazasında da bulamayınca dayanamadım. sırf çantayı kazansam bile yeter:)
    Çantamdan eksik etmediğim ürünüm siyah göz kalemim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  112. olmazsa olmazım avon bb krem

    YanıtlaSil
  113. Çok güzeller öncelikle onu söylemeden duramayacağım:))
    Makyaj çantamın olmazsa olmazı missha bb creamdir:)

    YanıtlaSil
  114. merhaba.missha bb kremim olmazsa olmazım son zamanlarda.;)

    YanıtlaSil
  115. buraya msj yazdım ama bu raflecopter ne anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  116. buraya msj azdım ama bu afflecopter olayını anlayamadım :(

    YanıtlaSil
  117. buraya msj yazdım ama bu rafflecopter olayı ne anlamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o uygulamadan buraya yorum attığınızı onaylamanız gerekiyor. Uygulamaya mail adresiniz veya facebook hesabınızla kolayca giriş yapabilirsiniz :)

      Sil
  118. merhaba
    olmazsa olmazım bourjouis kapatıcım
    bahar tuz

    YanıtlaSil
  119. bronz allıklar ! :)
    denizacaar@gmail.com
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  120. puantiye aşkına
    Max factor stick fondoten vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  121. puantiye aşkına :)
    max faktor stick fondoten

    YanıtlaSil
  122. Merhaba
    Makyaj çantamın olmazsa olmazı tabiki bb kremim. :)

    YanıtlaSil
  123. Merhaba,makyaj çantamın olmazsa olmazı loreal rimelim.

    YanıtlaSil
  124. Çantamdan eksik olmayan The Balm Sexy Mama pudram.

    YanıtlaSil
  125. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  126. Mac göz altı kapatıcısı çantamın olmazsa olmazı.

    YanıtlaSil
  127. shiseido allığım

    YanıtlaSil
  128. makyaj çantamın olmazsa olmazı bioderma dudak bakım kremi...

    YanıtlaSil
  129. Maybelline Master Drama Jel eyeliner <3

    YanıtlaSil
  130. Essence göz kalemi

    YanıtlaSil
  131. Biricik rujum Maybelline 530 Fatal Red

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  132. maybelline kapatıcı vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  133. maybelline kapatıcı vazgeçilmezim benim

    YanıtlaSil
  134. maybelline kapatıcı ve oriflame top allığım vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  135. clinique maskara olmazsa olmazım

    YanıtlaSil
  136. clinique maskara benim vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  137. merhabaa =)

    Benim makyaj çantamdan eksik etmediğim ürün ise Shiseido'nun Luminizing Satin Face allığı

    YanıtlaSil
  138. Maskara vazgeçilmezim markası önemli değil ama maybelline ve loreal tercihim oluyor:)

    YanıtlaSil
  139. ınnova göz altı kapatıcım olmadan asla... bulmakta çoookk zorlanıyorum:(((

    YanıtlaSil
  140. en çok sevdiğim göz kalemidir ve allık markası rimmel..

    YanıtlaSil
  141. En çok sevdiğim rimmel marka allık ve göz kalemi..

    YanıtlaSil
  142. merhabaaa :) çantaya bayıldımmmmm. ne hş yahu.
    olmazsa olmazım Rimmel scandaleyes rimelleriiii :) bayılırımmmm hepsine.

    YanıtlaSil
  143. merhabaaa :) çantaya bayıldımmmmm. ne hş yahu.
    olmazsa olmazım Rimmel scandaleyes rimelleriiii :) bayılırımmmm hepsine.

    YanıtlaSil
  144. rimmel pudra olmazsa olmazım :)

    YanıtlaSil
  145. sanırım becerebildim:) çantamda olmazsa olmaz
    siyah göz kalemim ve allığım.marka yazmıyorum çunku sık sık degıstırıyorum:)

    YanıtlaSil
  146. üçüncü kez hata mesajı alıyorum.umarım 3 mesajımda gelipte sorun cıkarmaz.
    çantamın olmazsa olmazı
    siyah kalem ve allık
    marka sık sık degısmekle beraber:)

    YanıtlaSil
  147. Olmazsa olmazım Avon shock Maskara :)

    YanıtlaSil
  148. the balm rujum :)

    YanıtlaSil
  149. watsons lip balm ım :)

    YanıtlaSil
  150. olmazsa olmazım bir lip balm. bu aralar watsons ınkini kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  151. Avon siyah göz kalemi :)

    YanıtlaSil
  152. şansım vardır inşallah :) olmazsa olmazım maybelline kapatıcı ve loreal rimelim... mail adresim tuba_06_tuba06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. yanımda mutlaka avon siyah göz kalemimi taşırım :))

    YanıtlaSil
  154. En sevdiğim ürün Garnier BB krem.Bayılıyorum ona olmazsa olmazım.

    pamk-sekeer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  155. Mutlaka bir allik bulundururum.

    YanıtlaSil
  156. Mutlaka bir allik bulundururum.

    YanıtlaSil
  157. Rimmel Lasting Finish rujum :)

    YanıtlaSil
  158. Makyaj çantamın olmazsa olmazları
    The Balm Hot Mama allık ve Max Factor Clump Defy Rimel

    YanıtlaSil
  159. Scandal eyes rockin curves tabiki. Ciktigindan beri yanimdan ayirmiyorum :)

    YanıtlaSil
  160. ozgeduru ozge0988@gmail.com tabikide lancome rujum vazgecilmezim

    YanıtlaSil
  161. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  162. Makyaj çantamın olmazsa olmaz ürünü: "ÇİKOLATA" :D Eveeet yanlış okumadın . Çünkü çikolata insanın kendini mutlu hissetmesini sağlar ve mutlu olan insan hiçbir makyaj ürününe ihtiyaç duymayacak kadar güzel hisseder. Bir diğer üründe Max Factor maskara . Kirpiklerim çooook uzun olduğu için maskara kullandığımda çok iyi hissediyorum :))))))))

    YanıtlaSil
  163. Adsız9/3/14

    .maybelline bb krem.ve tabikii bunu tamamlayan şeftali tonlarındaki allığım :)

    YanıtlaSil
  164. Garnier bb concealer ve missha bb kremim olmzsa olmazim

    YanıtlaSil
  165. Makyaj çantamın olmazsa olmazı NYC concealer ve Avon rujum. Nereye gidersem gideyim onlar hep yanımdadır :)

    YanıtlaSil
  166. olmazsa olmazım kesinlikle LOreal Lash Architect Maskara 4D rimelim :)

    YanıtlaSil
  167. denizzz10/3/14

    mac mineralize skin finish bronzlaştırıcı pudram ve rimmel 1000 kisses lip tint

    YanıtlaSil
  168. Olmazsa olmazım MAC Wonder Woman eyeliner ve avon siyah göz kalemim.. :D

    YanıtlaSil
  169. Sanırım The Balm sexy mama pudra ve rimmel london kate 19 numara ruj :)

    YanıtlaSil
  170. Makyajımın olmazsa olmazı eos lipbalmım :)

    YanıtlaSil
  171. omazsa olmaz Lorael 4B rimel süper ve Maybelline Gel Eyeliner

    YanıtlaSil
  172. Allık ve nemlendiricisiz dışarı çıkamam :/

    YanıtlaSil
  173. maybelline gel liner olmadan asla olmaz :)

    YanıtlaSil
  174. la roche posay bb kremim ve sleek brush allığım

    YanıtlaSil
  175. Max Factor Pan Stick , Watsons Magic Lip Balm :) Bunlar olmadan asla :)

    YanıtlaSil
  176. Ben de çantaya bayıldım. Allık olmadan olmaz.

    YanıtlaSil
  177. avon maskarammmm olmasan aslaa....

    YanıtlaSil
  178. avon maskarammm olmadan aslaaa.....

    YanıtlaSil