Arama Kutusu

Miskin Kek Blog 3. Yaş Hediyesi

lolita-lempicka-parfum-hediye-miskinkek-blog

   Miskin Kek Blog Hediye : Lolita Lempicka Feminine EDP Kofre  
(Parfüm + Losyon)


Bu ara sadece bloggerlara özgü çekiliş yapmaktan sıkıldığınızı düşündüm ve blog sayfamın 3. yaşına özel daha keyifli bir çekilişi sizler için hazırladım. 


Yepyeni, açılmamış ve bandrollü Lolita Lempicka Feminine EDP kofresini (parfüm + losyon), blog sayfamın 3. yılına özel hediye çekilişiyle bir kişiye hediye ediyorum.

Sponsorlu bir çekiliş değildir.


Çekilişlerimde yorum olarak mail yazan okuyucularımdan bazılarının, daha sonra bunların farklı sitelerce reklam olarak kullanıldığı şikayeti üzerine, artık yorumlarda mail adresi bırakmanıza gerek yok.


  Çekilişe Nasıl Katılabilirsiniz ?  


Çekilişe katılım için takip şartı yok. Bu konunun altına yorum olarak en sevdiğiniz parfümün hangisi olduğunu yazıp ardından aşağıdaki çekiliş aracı olan Rafflecopter ile mail adresiniz veya Facebook sayfanızla giriş yaparak çekilişe katılabilirsiniz. Yorum kısmına ayrıca mail adresinizi bırakmayınız.


a Rafflecopter giveaway
* Çekiliş duyurusunu bloglarında paylaşmak isteyenler bu linke tıklayarak sizler için hazırladığım metni aynen kopyalayıp blogunuzda yayınlayabilirsiniz. (Blog panelinizden konu yapacağınız alanda Oluştur-Html kısmından "Html" olanı seçip, kopyaladığınız yazıyı yapıştırarak konuyu yayına alabilirsiniz)
Kofre Set Lolita Lempicka Feminine EDP 30 ml ve Vücut Losyonu 50 ml 'den oluşmaktadır. 
Kargo ücreti size ait değil.
Çekiliş süresi sadece 7 gün olacaktır. (19 Şubat 2014)
Türkiye içi katılımcılara özeldir.
Çekilişe katılmak için 18+ yaş olmalısınız.
ÇEKİLİŞ SPONSORSUZDUR.

lolita-lempicka-parfum-hediye-miskinkek-blog

206 yorum:

  1. merhaba...
    benim en sevdiğim parfüm bu günlerde gap blue :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzun 3. Yaşı kutlu olsun :)
    Başka parfümler kullansam da dönüp tekrar tekrar kullandığım Parfümüm Oriflame Divine Edt :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzun 3. yılı kutlu olsun.
    GFC de ozlemm kullanıcı adıyla takipçinizim.
    Bu aralar en sevdiğim parfüm Armani She.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Jennifer Lopez- Still'e bayılıyorum yıllardır :)

    YanıtlaSil
  5. Favori parfümüm J'adore :)

    YanıtlaSil
  6. tam bir vanılya kokusu aşıgıyım :) bu yuzden daımı parfumum arasında sizin hedıyenız benı en mutlu edenınden olur,onun harıcınde ise chopard casmir ise favorım :) sevgilerımle

    YanıtlaSil
  7. moschino enn sevdiğimm..

    YanıtlaSil
  8. Merhaba
    En sevdiğim parfüm Burberry Brit.
    Lolita Lempicka'da bir dönem severek kullandığım bir parfümdü.
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  9. En sevdigim parfüm unisex olsa da daha cok erkek kokusuna yakin olan CK One :)

    YanıtlaSil
  10. Ralph louren hot - cansu demirci

    YanıtlaSil
  11. merhaba,
    çok güzel bir karar teşekkürler :)
    Paco Rabanne Lady Million

    YanıtlaSil
  12. Far Away'i beğenerek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  13. en sevdiğim parfüm DKNY Delicious bayım bayım bayılıyorum o yeşil fresh görüntüsüde bana tazelik katıo

    YanıtlaSil
  14. En sevdiğim parfüm Lolita Lempicha herkese bol şanslar

    YanıtlaSil
  15. en sevdiğim parfüm dior hypnotic poison :)
    rafflecoptere de giriş yaptım
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba,su anda severek kullandigim parfum far away.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba,su anda severek kullandigim parfum far away.

    YanıtlaSil
  18. Cekilise katildim. En sevdigim parfum Yardley Royal Diamond :)

    YanıtlaSil
  19. Christian Dior J'adore! :)

    YanıtlaSil
  20. Selam :) en sevdiğim parfum dolce gabbana light blue.herkese bol sans

    YanıtlaSil
  21. Selam :) en sevdiğim parfum dolce gabbana light blue.herkese bol sans

    YanıtlaSil
  22. aslı özer11/2/14

    en sevdiğim ve kullanmaya doyamadığım parfüm gucci

    YanıtlaSil
  23. 1 küsür yıldır gucci rush kullanıyorum kalıcılığını çok beğenmedim fakat kokusuna bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  24. En sevdigim burberry body

    YanıtlaSil
  25. merhaba, carolina herrera 212 sexy her daim favorim..

    YanıtlaSil
  26. En sevdiğim parfümüm Chloe Love :)

    YanıtlaSil
  27. En sevdiğim parfümüm Chloe Love :))

    Rainnlatte@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. ilk yorumu yapan ben miyim :) en sevdiğim bir değil bir kaç koku var ama ilk aklıma gelen favorim avon surrender bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Merhaba, parfümün şişesi çok şirinmiş. En sevdiğim parfüm Carolina Herrera 212 Sexy EDP :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. en sevdiğim parfüm bvlgari bvl :)

    YanıtlaSil
  31. ben sürekli değiştiriyorum ama ilk 3'ÜM: DIOR ADDICT, ALIEN, SILVER RAIN!

    YanıtlaSil
  32. En sevdiğim parfümü seçemiyorum ama bana en çok yakışan ın burberry body olduğu söylenir :)

    YanıtlaSil
  33. Avonun celebre ve perceive markalarını seviyorum..

    YanıtlaSil
  34. En sevdiğim parfüm avon infinite seduction

    YanıtlaSil
  35. D&G light blue çok ferah bir koku kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  36. merhaba

    en sevdiğim parfüm Burberry

    YanıtlaSil
  37. Celebre kokusunu seviyorum

    duyguft@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. dior jadore :) bol şans

    YanıtlaSil
  39. parfüm konusunda biraz açgözlüyüm maalesef.hiç bir parfümü ikinci defa almadım.ama şimdiye kadar en çok beğendiğim parfüm estee lauder beyond paradise oldu

    YanıtlaSil
  40. Gucci Rush! yıllardır dönüp durduğum kürkçü dükkanım, hayatımın kokusu:)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba,
    En sevdiğim parfüm Lancome-Hypnose:) Bayılıyorum kokusuna:)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  42. en sevdiğim parfümüm "hugo boss / nuit"

    YanıtlaSil
  43. rafflecoptere e-posta ile giriş yaptm gülşah yücel adıyla..

    YanıtlaSil
  44. Calvin Klein Sheer Beauty Essence

    YanıtlaSil
  45. ipek-gurmeric@hotmail.com lady million ve chanel ürünleri harikalar :')

    YanıtlaSil
  46. En sevdiğim parfüm; "Chanel Coco Mademoiselle" aslında Chanel serisine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  47. En sevdiğim parfüm benefit sofia :)

    YanıtlaSil
  48. En sevdiğim parfüm Valentino Valentina Parfüm. :)

    YanıtlaSil
  49. Lancome- Hypnose çok seviyorum. Eskimeyecek kokulardan =)

    YanıtlaSil
  50. lady million'a bayılıyorum.enfes bir koku ama bitti maalesef.bende bu ara yeni parfüm arayışındayım.

    YanıtlaSil
  51. Zaman zaman degismekle beraber bu aralar en sevdigim koku chanel coco mademoiselle..:)

    YanıtlaSil
  52. Merhabalar:)
    Bu uygulama çekiliş için daha iyi olmuş hem sizin için de kolaylık olur:))
    Öncelikle teşekkür ederim çekiliş için sonra da en sevdiğim parfüm bu markadan değil ama bu markayı da çok merak ettim denemek isterim:)
    Avon far away en sevdiğim parfüm.

    YanıtlaSil
  53. Umarım çekilişin kazananı ben olurum cünkü en sevdiğim parfüm Lolita!

    YanıtlaSil
  54. En sevdigim parfum escada paradise=)

    YanıtlaSil
  55. En sevdiğim koku Nike Fission Women..

    YanıtlaSil
  56. Calvin klein-Euphoria :)

    YanıtlaSil
  57. Canım katıldım sanırım harika bir hediye bu !!

    YanıtlaSil
  58. Lolita Lempicka Feminine bu parfümü ilk defa geçen yıl denedim.İlk denemem de beğenmemiştim,tenle uyum sağladığında kesinlikle vazgeçilmezlerim arasında yerini aldı.

    YanıtlaSil
  59. burberry weekend uzun süredir en en sevdiğim parfümüm :)

    YanıtlaSil
  60. merhaba katıldım
    lancom tresor midnight rose edt kokusunu begenirim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  61. merhaba
    en sevdiğim parfüm bu sıralar hugo boss boss orange
    Bahar Tuz

    YanıtlaSil
  62. En sevdiğim parfümüm Avon instinct <3

    YanıtlaSil
  63. Escada Magnetism

    YanıtlaSil
  64. giorgio armani si benim favorim

    YanıtlaSil
  65. En sevdiğim parfüm en tatlı Lolita :)) Yani Lolita Lempicka L şişesi biblo gibi,kokusu tenimde kalan istisnalardan

    YanıtlaSil
  66. avon surrender benim favorim :)

    YanıtlaSil
  67. en beğendiğim parfüm calvin klein down town kokusu
    feride İsmailoğlu
    feride28@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. En favori parfumum Elizabeth Ardan Red Door Velvet :))

    YanıtlaSil
  69. En sevdiğim parfüm lady million herkese bol şans..

    YanıtlaSil
  70. gucci envy me ve hugo boss femme en sevdiğim iki parfüm karar veremedim hangisini daha çok sevdiğime :)

    YanıtlaSil
  71. Benim favorim Marc Jacobs Lola, kesinlikle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  72. en sevdiğim parfüm Calvin Klein Downtown

    YanıtlaSil
  73. emotion fresh yıllardır favorim hem ucuz hemde çok güzel kokuyo ama bu parfümü gerçekten çok merak ediyordum :D

    YanıtlaSil
  74. katıldım..sevgiler
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. En sevdiğim parfüm Givenchy Ange Ou Demon Le Secret

    YanıtlaSil
  76. katıldım en sevdiğim parfüm bellisima

    YanıtlaSil
  77. katılldımm. kenzoya bayılıyorummm

    YanıtlaSil
  78. Favorim piyasaya çıktığından beri Kenzo-Amour Indian Holi. Şiddetle tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  79. Paco Rabanne Black XS :)

    YanıtlaSil
  80. Merhaba,
    en sevdiğim parfümüm burberry beat, bu parfümü denemeyi çok isterim:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  81. İki yıldır favori parfümüm La vie est Belle olsada bu kokudan vazgeçemiyorum.Elimdeki biteli çok olmuşken şansımı denemeliyim bende.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  82. Adsız12/2/14

    Merhaba,benim severek kullandığım parfümüm (elizabeth arden green tea lotus). Bloğunuzu ilgiyle takip ediyorum,emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  83. en beğendiğim parfüm calvin clein euphoria çok hoş gerçekten bayılıyorum kokusuna :)

    YanıtlaSil
  84. chanel chance en sevdiğim parfüm

    YanıtlaSil
  85. Merhaba Oriflame markasının rock angel parfümü

    YanıtlaSil
  86. Lolita Lempicka severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  87. Şimdiye kadar kullanıp en sevdiğim parfüm Lancome Tresor oldu. Çok çekici ve kişilikli bir koku bence :)

    YanıtlaSil
  88. Chanel Coco Noir

    YanıtlaSil
  89. Escada Pacific Paradise

    YanıtlaSil
  90. şartlar tamamdır. Lacoste Pour Femme Parfüm

    YanıtlaSil
  91. 212 sexy i çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  92. Merhaba,
    En sevdiğim parfümüm Amor Amor. Ama çekilişinizdeki parfümüde denemek,kullanmayı çok isterim.Bende bu yüzden çekilişinizde yer almak istiyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  93. şu aralar en sevdiğim ve kullandığım parfüm avonun city rush isimli parfümü.

    YanıtlaSil
  94. Versace'den Versense <3

    YanıtlaSil
  95. Nice renkli yıllara!

    En sevdiğim parfüm Lancome La Vie Est Belle.

    YanıtlaSil
  96. Mutlu mutlu yillarrr ;) en sevdiğim parfum Emotion ;)

    YanıtlaSil
  97. Mutlu mutlu yillarrr ;) en sevdiğim parfum Emotion ;)

    YanıtlaSil
  98. L’eau de Chloe <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  99. Estee lauder sensuous nude :)

    YanıtlaSil
  100. en sevdiğim parfüüüüüüm <3

    YanıtlaSil
  101. en sevdiğim little black avonnn

    YanıtlaSil
  102. en sevdiğim little black avonnn

    YanıtlaSil
  103. en sevdiğim little black avonnn

    YanıtlaSil
  104. en sevdigim little black avonnn

    YanıtlaSil
  105. Adsız12/2/14

    Zehra avan.. :) Avon treselle ;)

    YanıtlaSil
  106. benim parfümüm ve en sevdiğim miss dior cherie

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. favorim neden lolita lempicka olmasın:)

      Sil
    2. favorim neden lolita lempicka olmasın:)

      Sil
  107. versace pour femme :) (gamzekadikiran@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  108. versace pour femme :) (gamzekadikiran@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  109. Sanırım Gucci flora :)

    YanıtlaSil
  110. Merhaba, son zamanlarda takılı kaldığım parfüm Lady Gaga Fame :)

    YanıtlaSil
  111. meyve kokulu bütün parfümleri çok severim, şişeyi sonuna kadar kullanıp marka değiştirmekten hoşlanırım o yüzden bir isim vermem zor, ama parfümsüz olmayı sevmem.

    YanıtlaSil
  112. Son günlerde en sevdiğim parfüm Lanvin Rumeur 2 Rose.
    Nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  113. Benim en sevdiğim parfüm Hugo Boss :D bayılıyorum o kokuya

    YanıtlaSil
  114. en sevdiğim parfüm avon tomorrow :)

    YanıtlaSil
  115. Merhaba, en sevdiğim parfüm Thierry Mugler – Alien. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  116. Merhaba
    En sevdiğim parfüm Lancome Lancome La Vie Est Belle
    Kokusu ve kalıcılığı süper.
    Nurcan Uyaver

    YanıtlaSil
  117. en sevdigim parfum emotion

    YanıtlaSil
  118. Bu zamana kadar kullandığım parfümlerin en güzeli Givenchy ange ou demon'du.

    YanıtlaSil
  119. Merhaba
    En sevdiğim parfüm Ixora Florıa

    YanıtlaSil
  120. Body shop'un vanilyalı parfümü :))

    YanıtlaSil
  121. en sevdiğim parfüm chanel chance

    YanıtlaSil
  122. En sevdiğim parfüm Chanel Chance EDP :)

    YanıtlaSil
  123. hypnose en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
  124. kullanmaktan asla bıkmayacağım parfümüm YSL Cinema

    YanıtlaSil
  125. em sevdiğim koku amor

    YanıtlaSil
  126. Adsız14/2/14

    calvin klein beauty

    YanıtlaSil
  127. en sevdiğim parfüm calvin klein beauty. umarım yanlış yazmamışımdır:))

    YanıtlaSil
  128. En sevdiğim parfüm Clinique Happy Heart

    YanıtlaSil
  129. Merhaba en sevdiğim koku davidoff cool water

    YanıtlaSil
  130. en sevdiğim parfüm pastle dolce edt :)

    YanıtlaSil
  131. benim kokum Christian Dior Jadore

    YanıtlaSil
  132. en sevdiğim parfüm far away :)

    YanıtlaSil
  133. en sevdiğim parfüm dolce gabbana light blue :)

    YanıtlaSil
  134. en sevdiğim parfüm dolce gabbana light blue :)

    YanıtlaSil
  135. sevdiğim parfüm benetton hot

    YanıtlaSil
  136. Favorim Avon_Incandessence :)

    YanıtlaSil
  137. Merhaba... En sevdiğim parfüm Gucci Flora :)

    YanıtlaSil
  138. avon little black dress diyorum :)

    YanıtlaSil
  139. en sevdiğimi söylemek zor olsa da roberto cavalli:)

    YanıtlaSil
  140. Merhaba en çok Este Lauder pleasures kokusunu seviyorum

    YanıtlaSil
  141. merhaba en sevdiğim parfüm today

    YanıtlaSil
  142. Adsız16/2/14

    en sevdiğim parfüm midnight poison...

    YanıtlaSil
  143. merhaba faceden bağlanamadım bir türlü o nedenle
    profilim https://www.facebook.com/umut.sukran
    burberry weekend seviorum

    YanıtlaSil
  144. tresor lancom en sevdiğim

    YanıtlaSil
  145. merhabalr 3. yılınız hayılrı olsunn

    YanıtlaSil
  146. Burberry Weekend'den vazgeçemiyorum

    YanıtlaSil
  147. son zamanlarda en sevdiğim vede kullandığım parfüm Avon Only İmagine

    YanıtlaSil
  148. Adsız16/2/14

    ralph lauren ralph

    YanıtlaSil
  149. Adsız16/2/14

    burberry weekend

    YanıtlaSil
  150. en sevdiğim parfum tabii ki Calvin Klein Beauty :)

    YanıtlaSil
  151. merhaba

    roberto cavalli

    ssmyrnian@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. Merhaba, en sevdiğim parfüm nautica :)

    YanıtlaSil
  153. merhaba
    oriflame paradise edp ;)

    YanıtlaSil
  154. bvlgari petits et mamas en sevdiğim kokulardan =)

    YanıtlaSil
  155. burberry weekend

    YanıtlaSil
  156. Merhaba ;)
    Burberry weekend
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  157. 3.yılınızı kutlar başarılarınızın devamını dilerim.Kullandığım belli bir parfüm yok her çeşit kullanmaya özen gösteriyorum çünkü her koku insanı farklı bir havaya sokuyor ama en çok kullandığım She markası diyebilirim.

    YanıtlaSil
  158. 3.yılınızı en içten dileklerimle kutlar başarılarınızın devamını dilerim. She markasını kullanıyorum. mümkün olduğunca her kokuyu,her markayı kullanmaya çalışırım

    YanıtlaSil
  159. burberry weekend :)

    YanıtlaSil
  160. dkny be delicious :)))))))

    YanıtlaSil
  161. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  162. Merhaba, 3.yılınız kutlu olsun. En sevdiğim parfüm Gucci Guilty :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  163. inanmıycaksın ama en sevdığım kokuyu hediye ediyosun yıllardır tek vazgeçemediğim Lolita benım parfümüm bitmek üzere bendekı almayı planlarken bu çekilişi gördüm Teşekkürler

    YanıtlaSil
  164. gucci nin kokusuna bayılmıştım

    YanıtlaSil
  165. guccinin kokusu bir harika

    YanıtlaSil
  166. Son bir senedir kopamadığım ve kendisine sadakatle bağlı olduğum parfümün adı:Burberry Body

    YanıtlaSil
  167. en sevdiğim parfüm avon pur blanca :)

    YanıtlaSil
  168. channel chance ve yves rocher vanille noire çok hoş..

    YanıtlaSil
  169. merhabalar 3yılınız kutlu olsun en sevdıgım parfüm cıth rush sevgilerrr

    YanıtlaSil
  170. merhaba benim en sevdiğim parfüm Guccı rush:)

    YanıtlaSil
  171. Guccı rush kokusuna bayılıyorum

    YanıtlaSil
  172. Merhaba;

    Bloğunuzun 3.yaşı kutlu ve mutlu olsun :)

    En sevdiğim parfüm: Chloé Signature

    Ad Soyad: İrem Erdal

    Teşekkürler, iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil