Arama Kutusu

Flormar Deluxe Multi Effect Powder / Makyajda Çok Yönlü Pudra

flormar-deluxe-multi-effect-powder


flormar-deluxe-multi-effect-powder-makyaj-pudrasi


Flormar Deluxe Multi Effect Powder
Flormar Çok Yönlü Makyaj Pudrası (Allık+Far+Pudra)

Flormar Deluxe Multi Effect Powder; hem allık hem pudra hem de göz farı olarak kullanılabilen çok amaçlı bir makyaj ürünü. Benim gözümde Flormar, geçen yılın en iyi çıkış yapan makyaj markası oldu. Eğlenceli tasarımları, yenilenen ürünleriyle sunulan kaliteli ambalajları bile cezbedici. Bu pudra da kadife kılıfının yanı sıra iç kısımdaki floral tasarımıyla da Flormar'ın tasarım harikası ürünlerinden birisi olmuş doğrusu.


flormar+deluxe+multi+effect+powder


Ambalajın dışındaki floral motifler, pudrayı açtığınızda da sizi karşılıyor. Pudranın üst kısmına işlenen çiçekler oldukça hoş görünümde. Çok yönlü Deluxe Multi Effect Powder pudraları DM01, DM02 ve DM03 şeklinde toplamda üç çeşit. Tanıtıyor olduğum ise DM03 numaralı. Ojelere yeni yeni isim vermeye başlayan Flormar, umarım diğer makyaj ürünlerinde de aynı güzelliği yapar. Çünkü isimler kesinlikle makyaj markalarını bizlerin gözünde daha eğlenceli kılıyor.

swatches-flormar-deluxe-multi-effect-powder


Pudra 4 farklı renk kombinasyonundan oluşmakta. İster tek tek renkleri göz farı amaçlı kullanın, ister canlı renkleri allık olarak, isterseniz de hepsini karıştırıp (veya cilt tonunuza göre açık olan kısımları) yüz pudrası olarak da kullanabilirsiniz. Benim cilt tonuma hepsini karıştırmak biraz fazla pembe kaçtığı için, sadece açık kısımları kullanıyorum. Pudranın tozutma hali var, bu yüzden dikkatle kullanmanızı öneririm.


Ambalajın arkasında yazan Patented Design, tasarımın özel ve patentli olduğu ayrınıtısını bizlere sunuyor. Ambalajı da, üzerindeki floral desenler de bir harika. Flormar Deluxe Multi Effect Powder fiyatı 29 Lira ve boyut olarak 7gr. Tüm Flormar ürünlerini olduğu gibi, bu pudrayı da Flormar'ın internet mağazasından bir tıkla alabilirsiniz.


flormar-deluxe-multi-effect-powder-cok-amajli-flormar-pudra-kullananlar-fiyati





* Tanıtım Ürünüdür.

10 yorum:

  1. Tasarım çok hoş al beni diye bağırıyor sanki =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı tasarımlar yapması hem bir başarı hem de ilgi çekici, ben de çok hoş buldum tasarımını :)

      Sil
  2. Beyuu allik olmazsa olmazzzz ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çekilişe yorum atmak istediniz ama yanlışlıkla buraya attınız, ya da bunun yerine Beyu allık mı öneriyorsunuz, emin olamadım :)

      Sil
  3. görüntüsü mükemmel, flormar uygun fiyatıyla ve kalitesiyle tercih ettiğim markalardan, siz de tavsiye ettiğinize göre hemen almalıyım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görüntüsü olarak çok hoş, tozutma problemi var sadece. Farklı renkleri de bulunduğu için ten renginize uygun olanı alabilirsiniz :)

      Sil
  4. Adsız9/3/14

    bayıldımmmmmmm flormarrrrra uğramalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar artık ambalajlarda da gözle görülür kalite arttırımı yaptı, bu harika bir yenilik. Mağzalarından daha detaylıca bakının derim :)

      Sil
  5. Adsız25/1/15

    %70 indirimden faydalanarak bugün aldım pudrayı. Pure beauty cc kremle kullanıyorum pudralarımı ve cc krem mikro ışıltılar içeriyor dolayısıyla mat olmasıno tercih ettim DM02 aldım fazla tozuyor ve biraz fazla transparan geldi onun dışında güzel bir ürün herkes kendi cildinde deneyip karar vermeli iyi olup olmadığına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa indirimde mi? İndirime girdiğini bilmiyordum, sayenizde öğrenmiş oldum :) Evet ne yazık ki pudra da tozutma hali var, konuyu yazarken de belirtmiştim zaten, o açıdan dikkatli kullanılmasını öneririm :) Sevgiler

      Sil