Arama Kutusu

Pastel #316 Oje / Simli Bronz Oje

pastel-no-316-oje-bronz-simli

Pastel #316 Oje
Pastel Simli Bronz Oje





Pastel markasının #316 numaralı ojesi simli bronz bir topcoat tadında bir oje. Sınırlı üretim yılbaşı koleksiyon ojesiydi. Koleksiyon dediğime bakmayın, sadece 1-2 simli pırıltılı oje yer alıyordu. Sanıyorum ya bundan evvelki ya da daha da önceki yılbaşı üretimine ait. Ancak Pastel ürünleri satan parfümerilerde, oje küresi gibi standlarında (ne denir ki onlara!?) hâlâ yer almakta.


swatches-pastel-nail-polish-bronz-glitter-316


İster baz olarak tırnağınıza ten rengi (nude) bir oje kullanın, ister yine bronza dönük kahverengiler, isterseniz de nail art çalışmalarınızda kullanın, her kullanımda ayrı seveceğiniz sıcaklıkta. Sanki Pastel, rakipleri Flormar, Golden Rose markalarının oje koleksiyonlarının hızına yetişemiyor gibi. Keşke daha fazla oje renkleri ve formları çıkarsalar. Çünkü Pastel ojelerini genel olarak sevenlerdenim.


pastel-316-oje-simli-bronz-oje-rengi


7 yorum:

  1. Bu yılda böyle bir koleksiyon bekledim ama gelmedi ne yazıkki.Umarım kısa sürede yeni güzellikler çıkarırlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gelmedi ne yazık ki, aynı dilek içindeyim canım :)

      Sil
  2. Canımm mimledim seni yapmak istersen sevinirim <3 <3
    öpüyorm !!

    YanıtlaSil
  3. http://kzmtkkokos.blogspot.com/2014/01/mimmm-19-ksa-dair-hersey.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım en kısa zamanda :)

      Sil
  4. ayyy çok güzelmiş bu oje, ilk defa burda gördüm, ben bir bakayım en iyisi pastel standlarına =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevimli bir topcoat, bulabilirseniz öneririm :)

      Sil