Arama Kutusu

Garnier Olia Kalıcı Saç Boyası / Koyu Kahve

garnier-olia-sac-boyasi-kullananlar

Garnier Olia Saç Boyası



Garnier, Olia isminde amonyaksız yeni bir saç boya serisi çıkardı ve bu serinin özelliği saç boyama işlemlerinde saçlar ciddi anlamda zarar görüyor, kendi yağ dengesini kaybedip kurumalar, çatallaşmalar gibi bir takım sorunlarla bizi yüz üstü bırakıyor. Saçları boyadığımız an nefis fakat ilk haftadan sonra saçların kuruması, sertleşmesi, parlak görünümünün giderek azalması kaçınılmaz son oluyor. Bunu yapan da saç boyalarının içindeki Amonyak. Garnier, amonyaksız saç boyalarının içerisine yeni bir formül olan ODS yani Yağ Uygulama Sistemi (Oil Delivery System) 'ni formüle etti. Amonyağın zararları sadece saçın görüntüsüne değil, kokusu bile tehlike içediği bir gerçek. Amonyaksız saç boyalarını tercih etmeniz için pek çok neden var. Kötü kokuya maruz kalmıyorsunuz, saçlarınızın kalitesi zamanla bozulmuyor ve bununla birlikte bilumum saç bakım ürünlerine ihtiyacınız, çiçek yağlarıyla özel formüle edilen Garnier Olia saç boyaları ile azalacağa benziyor.


Saç rengim koyu kahve tonlarında ve Garnier Olia 'nın da özellikle amonyaksız olduğu için rahatlıkla kullanabilirim. Hatta bundan sonraki ilk boyamada denemeyi planladım. Ayrıca demeden geçmek istemediğim nokta, böylesi şirin bir paketleme ile sunulması fazla tatlı. Hele ki çekirdekler.



Garnier Olia Saç Boyalarının 18 farklı renk skalası mevcut ve hepsinin numaraları şu şekilde :

1.0 Yoğun Siyah
3.0 Siyah
4.0 Koyu Kahve
4.15 Buzlu Çikolata
4.6 Yoğun Kızıl
5.0 Kahve
5.25 Buzlu Kestane
5.3 Altın Kahve
5.5 Kızıl Kahve
6.0 Açık Kahve
6.3 Açık Altın Kahve
6.35 Açık Çikolata
6.43 Bakır
6.60 Yoğun Kızıl
7.0 Koyu Sarı
8.0 Sarı
9.0 Açık Sarı
10.0 Ekstra Açık Sarı

garnier-olia-sac-boyasi-renk-boya-cesitleri-numaralari



* Tanıtım Ürünüdür.

13 yorum:

  1. Ben bu seriyi hiç sevmedim. 4.6 rengini kullandım ve defalarca yıkıyorum boya bir türlü temizlenmiyor, günlerce her kıyafetimi ve yatak takımlarımı berbat etti. Ayrıca fazla yağlı ve iki hafta kadar saçımı yağlı bıraktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olia kullananlar genelde memnun olduğunu dile getiriyor, merakla deneyimleyeceğim o halde :)

      Sil
  2. Ben bu boyayı kullanıyorum gerçekten de diğer boyalar gibi yıpratmıyor saçlarımı güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız26/5/14

    Bu boyalari nerde bulabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük marketler dahil her yerden kolaylıkla bulabilirsiniz

      Sil
  4. merhaba saçlarım belimin biraz daha yukarısında. Bu boyadan 2 kutu benim için yeterlimidir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, saçlarınızın uzunluğu kadar gürlüğü de mühim. Çok gür değilse 1 kutu uzun saç da olsa rahat yeter ama fazla gürse biraz daha isteyebilir

      Sil
  5. Kesinlikle beyazları kapatmıyor hiç tavsiye etmiyorum aldığıma pişman oldum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, boyayı ben kullanmıyorum, teyzeme verdim ve o da boyanın müdavimi oldu, 3-4 kere aldığını biliyorum, onun için beyazları %100 kapatması değil, saçları yıpratmaması önemli. Evde uygulanan saç boyaları genel olarak saçları çok yıpratıyor, o açıdan iyi olduğunu düşünüyorum. Beğenmemeniz doğal elbette, önerdiğim her ürün okuyucuya uyacak diye bir kaide yok nasılsa, Sevgiler :)

      Sil
  6. Merhaba 3.0 siyah kullanan var mi acaba duz siyah mi bogurtlen siyahi mi?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba 3.0 siyah kullanan var mi acaba duz siyah mi yoksa bogurtlen siyahi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki bir fikrim yok ama şöyle diyebilirim ambalajında gözüken renklerden biraz daha koyu oluyor saçta, en azından teyzemdeki etkisi böyle oldu :)

      Sil