Arama Kutusu

En Havalı 4 Bob Saç Modeli

En Havalı 4 Bob Saç Modeli


Bob saç modelleri, yıllardır popüler saç kesimleri arasında yer almakta ve özellikle son zamanlarda popülerliği daha da ön planda. Görülüyor ki, Bob bizi asla bırakmayacak, çünkü bu sezon da pek bir moda!


Bob saç modelini bu kadar ünlü yapan, kullanımı kolay bir model oluşu ve her saç tipine hitap edişi. Bu demek oluyor ki düz saçlarınız var ise de Bob yakışır, dalgalı saçlarınız var ise de uyum gösterir, kalın telli veya ince telli olmanız da Bob saç modelini yaptırmaya engel değil. Sadece dikkat etmeniz gereken püf nokta, işini iyi bilen bir kuaförle beraber yüz hattınıza uygun olanı seçmektir. Örneğin uzun bir yüze sahipseniz daha kısa modeli veya yuvarlak hatlara sahipseniz daha hacimli kat kat bir kesim sizi olduğunuzdan daha genç ve güzel gösterecektir.

havali-bob-sac-modelleri




Bol Katlı Bob Modeli :

Çene hizasına kadar gelen saç modelinin arka kısmını ne kadar hacimli ve dağınık bırakırsanız, o kadar seksi durur. İyi bir saç şekillendirici ile de gün boyu hacimini koruyabilirsiniz. Pek çok ünlü ismin kuaförü saçlarda bu tekniği kullanmakta.

Orta Uzunlukta Bod Modeli :

Omuz hizasına gelen saçlarınızla birlikte doğal ve şık bir görünüm veren orta uzunluktaki Bob modeli, özellikle düz saçlara çok hitap ediyor. Bu şekilde saç şekliniz yüzünüzü hem daha zarif hem daha genç gösterecektir.


havali-bob-sac-modelleri


Asimetirik Bob Saç Modeli :

Klasik kesim Bob modeline en harika alternatif, asimetrik kesim Bob modelidir. Hem daha modern bir görünüm sağlar, hem de saç uçlarında renk oyunlarına cevap verir. Klasik modelleri özgün şekilde kullanmayı sevenlere göre!


Uzun Saçlarda Bob Modeli :

Saçlarınızın kısa veya uzun oluşu Bob kullanmanıza hiç de engel değil. Saçlarınızda radikal değişiklikler yapmaktan yana değilseniz, amacınız rutinlikten çıkıp hafif dokunuşlarla havalı bir imaj vermekse, uzun saçlarda yaratılan Bob yansımaları tam sizin aradığınız model olabilir.

18 yorum:

  1. Saçlarım uzun ve kısaltmaya kıyamıyorum.Bir sonraki kesimim de belki denerim uzun saçlar için bir Bob modeli yaptırmayı:) Tabi önce kuaför bulmak lazım güzel yapıcak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de deneyesim var bu ara :) Aynen, kilit kelime "iyi bir kuaför" :)

      Sil
  2. cheryl cole'unkinden cesaret alarak bende up uzun saçımı kestirmiştim pişman olmadım ama şu an bir an once uzasın istiyorum=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben bir anda o kadar kısaltamam, daha doğrusu bunun için hayatımda çok boşluğuma denk gelmesi lazım :D Ama kesinlikle bob tarzı her saç modelinde yakışıyor, uzun halini denemek istiyorum ben de :)

      Sil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Tam da bu model saç kestirmeyi düşündüğüm için tam benlik bir yazı olmuş:) Yanlız yüzüm küçük ve ince telli saçlara sahibim sizce nasıl bir bob model kestirmeliyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bol bol katlı kesim :)

      Sil
  5. Adsız3/2/14

    canım benim saçlarım lüle lüle bu saç modeli uyarmı ? hangi saç modelini yaptırmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıvırcık saçların biraz düzleştirme işlemiyle birlikte bob kesim kullanılması öneriliyor. Ama lüle lüleden kastınız saçlarınızın iri dalgalı olması ise çok yakışır. Dağınık bob modellerini çok beğeniyorum :) Ama önemli olan yüz şeklinize nasıl duracağı. Bunu da kuaförünüze danışarak o halinin yüz şeklinize göre nasıl duracağına karar verebilirsiniz :)

      Sil
  6. Adsız26/3/14

    Bugün kestirdim ve muhteşem oldu.Kuaförüm harika yaptı bu modeli birde ombre yaptırdım ikisi bir arada mükemmel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh süper :) Güle güle uzatın mı desem ne desem bilemedim :)

      Sil
  7. Adsız11/7/14

    saclarım uzun ama bob kısa yapmayı dununuyorum sızce yakısırmı yuvarlak yuze

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol katlı saç kesimlerini öneririm, Bob modeli de dahil :)

      Sil
  8. Adsız15/11/14

    Kalın telli saçım var ve çok kabarık bob kısa bana olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kalın telli saçlar kabarmaya daha çok meyillidir, o yüzden kabarık şekilde kestirmenizi önermem, kullanışlı olmaz, sürekli saç serumları veya durulanmayan bakım kremleriyle gezmek zorunda kalırsınız, ama yine de güzel bir kuaför saç kalınlığınıza bakıp öyle karar vermeli diyorum :)

      Sil
  9. Adsız19/12/14

    saçlarım dalgasız ve kestirince kabarıyo ama saçlarımı kestirmek istiyorum ve bob kesime karar verdim sizce kestirmeli miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yakışır, dalgasız yani düz saçlarda bob iyi sonuçlar veriyor, ama ben derim ki saçlarınızda çok kısa bob modeli yerine orta veya uzun bob modeli kullanın, çünkü çabuk kabaran saçlarda kısa kesim günlük hayatta genelde zorluk yaşatır. Bu yüzden orta bob kesimi öneririm, tabii yüzünüze giden en iyi modeli iyi bir kuaför daha güzel karar verir. Bu arada saçlarınızdaki kabarıklık için daha çok su içmeli (böylece nemsizliği ortadan kaldırırsınız) ve durulanmayan saç bakım serumlarını saçlarınızda kullanmaya başlayabilirsiniz, eminim ki faydasını göreceksiniz :)

      Sil