Arama Kutusu

Dermokozmetik.Com ile Hediye Çekilişi Kazananlar



Merhaba,

Son zamanlarda yoğun geçen günlerin ardından,bir parça geciktirmek zorunda kaldığım hediye çekilişim nihayet sonuçlandı. Dermokozmetik.Com sponsorluğunda gerçekleştirdiğimiz çekilişte 6 Blogger 75 Lira limitiyle dilediği Avene ürünün sahibi olacak. İşte çekilişe katılan şanslı 6 blogger


1. Kazanan : Bakımlı Kedi Blog

2. Kazanan : Işıltılı Bakışlar Blog

3. Kazanan : Sihirli Mavi Blog

4. Kazanan : Kitap ve Güzellik Blog

5. Kazanan : Kaliteyi Tanıyalım Blog

6. Kazanan : Sosyete Pazarım Blog

Kazananlara tebrikler, birkaç güne güzel hediye sürprizlerim her zamanki gibi devam ediyor olacak...


16 yorum:

  1. iletişim bilgilerimi gönderdim, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  2. Çok mutlu oldum :) sana ve Dermokozmetik.com' a çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden keyifle kullanın :)

      Sil
  3. Yuppii yılbaşı hediyesi oldu :) mail gönderdim sana ve dermokozmetik.com'a teşekkürler.. Avene ile tanışacağız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiniz, ben Avene 'ye bayılıyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın arkadaşlar:)

    YanıtlaSil
  5. Bu güzel çekiliş için çok teşekkürler, bilgilerimi gönderdim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  6. Çok teşekkürler, mail gönderdim sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Size ve sponsor firmaya çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın şimdiden :)

      Sil