Arama Kutusu

Kalyon Tırnak Besleyici & Sertleştirici

kalyon-tirnak-sertlestirici-nail-hardener




kalyon-tirnak-sertlestirici-nail-hardener


Kalyon Tırnak Besleyici & Sertleştirici
Kalyon Nail Protective Hardener



Kalyon Tırnak Besleyici ve Sertleştirici bu ürün, uzun bir zamandır ününü duyduğum bir tırnak güçlendirici oje. Bugüne kadar denediğim tırnak güçlendiriciler arasında, benim için rakipsiz birinci Nature's Plus markasının olmuştu. Ancak Türkiye'de bulmak mümkün olmadığı için ben de alternatif markalara yöneldim. Rimmel London tarzı markaların tırnak güçlendiricisini de denedim. Ama zerre memnun kalamadım. En sonunda da uzun bir zamandır güzellik blogları ve forumlarında pek çok defa bahsedilen Kalyon Tırnak Sertleştirici 'yi bir Gratis Alışverişi 'nde edindim.



kalyon+tirnak+sertlestirici+nail+hardener


Kalyon Tırnak Sertleştirici Nasıl Uygulanır ?

Kalyon Tırnak Sertleştirici tam şeffaf yapıda bir tırnak bakım ürünü değil. Rakı beyazına yakın forma sahip. Ama ince yapısı olduğu için, ojeleri sürmeeden evvel de tırnaklarınıza uygulayabilirsiniz. Bunun yanı sıra, sadece tek başına da tırnak bakımı adına sürebilirsiniz.


Kalyon Tırnak Sertleştirici Tırnaklarda Gerçekten Etkili mi ?

Tırnak kırılmaları, hem sağlık hem genetik yönünden farklı nedenlere bağlı olarak değişmekte. Eğer uzun süreli tırnaklarınızda kırılmalarınız var ise bunun daha kalıcı çözümleri için doktor desteği almanız şart. Kozmetiksel olarak tırnak bakımına destek adına bu tarz ürünleri kullanmayı benim gibi seviyorsanız, Kalyon bu konuda gayet iyi bir seçim. Ziyadesiyle memnun kaldım. Ancak bir Nature's Plus etkisi ve kalıcılığında değil. Buna rağmen, orta seviyedeki beklentimi başarıyla verdi. Hatta bitince yeniden alırım etkisinde. 3-4 Liralık fiyatıyla denenebilir ölçüde. Ben Gratis'ten edindim. Çoğu kozmetik mağazalarında ve internet sitelerinde satılmakta.



kalyon+tirnak+sertlestirici+nail+hardener


27 yorum:

  1. benim yillardir kullandigim ve stokladigim bir urun elim o rimmelin sertlestiricilerine gitmiyor hicc..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim, Rimmel London ben de hiç beğenmedim. Faydasını gram görmedim, bu ondan x10 etkili :)

      Sil
  2. Adsız22/12/13

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Adsız12/2/14

    bu ürünü kullanmadan önce çalkalamamz falan gerekiyor mu? bugün ilk defa sürdüm de fırçaya genel olarak şeffaf renk geldi ama ara ara beyaz renk vardı. Burak Acar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle söyleyeyim, her ojeyi ve tırnak bakım ürünlerini kullanmadan önce ters çevirip bir iki kere sallamak içindeki sıvının daha homojen ve akışkan olmasını sağladığı için kullanım açısından daha rahat edebilirsiniz.

      Sil
  4. Adsız2/3/14

    Bu oje hükmundemi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oje hükmünde mi derken? Tam anlayamadım sorunuzu ama anladığım kadarıyla şöyle cevap vereyim, oje gibi opak değil, tırnakta şeffaf beyaz etki bırakıyor, ben ojelerin altına rahatlıkla uyguluyorum

      Sil
  5. Adsız4/3/14

    Ben dedimki aseton lamı temizleme oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çıkarmak istediğinizde asetonla temizleniyor, yağ gibi bir ürün değil tırnak emmiyor yani

      Sil
  6. Adsız3/4/14

    tırnaklarımda ojenden dolayı kırılmalar oluştu. devamlı kesmeme rağmen dahada soyulup kırılıyor. bugün kalyon aldım hergün tazelememiz gerekiyormu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Kalyon tırnak sertleştirici çok organik bir bakım değil yani sadece kozmetiksel bir ürün. Bu yüzden her gün yenilemeniz gerekmez. Daha anlık etki sağlar. Eğer daha esaslı bir tırnak bakımı olsun istiyorsanız, yağ ve limon ile tırnakları düzenli kullanmanızı öneririm. Menekşe yağı çok meşhur ama zeytin yağı da aynı etkiyi verir. Limon çok önemli. Tırnaklara harika bir bakım sağlıyor. Ayrıca günlük olarak C Vitamini de gıdalarla almanızı öneririm. Soyulup kırılan tırnaklar uzun süreli ise altında sağlık sorunları da bulunmakta, ihmal etmeyin. Umarım cevabım yardımcı olmuştur.

      Sil
  7. Adsız31/8/14

    iyi günler ben bu ürünü aldım kullanalı 3 gün oldu ama pek bi faydasını göremedim.. tırnaklarım çok ince kağıt gibi diyebilirim... lavanta yağı ile vazelin kullanmamı önerdiler kullandım yine aynı hiç sert olmuyor kalyon ürününü de kullandım sadece sürünce sertleşiyor asetonla silince yeniden eski haline dönüyor kalıcı, etkili başka ürün tavsiye edermisiniz lütfeeen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet bu asetonla geçenlerden, daha etkili bir şey istiyorsanız o kesinlikle tırnakta emilen ve asetonla çıkmayan Nature's Plus Tırnak Sertleştirici 'yi öneririm, o bir harikadır ama ne yazık ki Türkiye'de satılmıyor, eğer bulma imkanınız varsa 6$ fiyatına oranla nasıl başarılı olduğunu gözlemleyebilirsiniz. Onun haricinde limon ve zeytinyağını sık sık kullanarak tırnak bakımınızı sağlayabilirsiniz. Lavantayı ilk defa duydum ama genelde menekşe yağı kullanılıyor, ben menekşe yağının tırnakta bıraktığı tuhaf hali sevmediğim için kullanamıyorum. Bu arada aseton demişken, aseton yerine asetonsuz oje çıkarıcılarını kullanabilirsiniz, uzun vadede tırnaklarınızın asetondan kaynaklanan zayıflamayı kesersiniz. Bir de tırnaklarınızdan yana çok şikayetiniz var ise bu başka bir hastalığın habercisi veya vitamin mineral yönünden eksikliğinizi de gösterebilir, ciddiye almanızı tavsiye ederim, Sevgiler :)

      Sil
  8. Adsız1/9/14

    Ben kalyon almistim bu kalyon seffaf renkte fakat disinda sanki mat raki beyazi gi gozuyor sizin kide o mu pelin derin cim ?? Ben 6 tl ye aldim sertlestirdi fakat daha alali bir hafta olmadu arkadasim benimkinbden degilde rkli almis onun tirnaklari berbatti benimkini gecti guzelligi neyse kalyonun etkisini kac gune kadar gore bilirim ?? Bide nasil kullanmaliyim yaziyor ama bide senden dinliyim umarim yazdigimi gorursun simdiden tesskurlrr 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet aynısı :) Çok işe yarayan bir ürün değil ama geçici olarak etki sağlaması gayet iyi, arkadaşınızla tırnak güçleriniz farklı olabilir, siz de onu geçmek için zeytin yağı ve limon bakımı yapın ve sağlıklı beslenin. Mesela ben bu sıra ceviz ve bademi çok sık tüketiyorum, hem saçlarımda hem cildimde hem de tırnaklarımda gözle görülür iyileşmeler kaydediyorum :) Kalyon Sertleştiricisini ojelerin altına sürebilirsiniz, hem ojeni daha kolay çıkmasını sağlar hem de tırnakları bir miktar sertleştirir, dilerseniz tek başına da kullanıp istediğiniz zaman tırnağınızdan oje çıkarıcıyla temizleyebilirsiniz. Sevgiler

      Sil
    2. Adsız4/9/14

      Cok tessekur ederimm ❤❤

      Sil
    3. Ne demek rica ederim :)

      Sil
  9. Adsız1/9/14

    Seninkiyle ayni canim fotograf gonderemedim seninkiyle ayni beyz disi mat gibi lutfen yardimci ol cnmmmmm 😘❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bir üstteki yorum size ait sanırım, cevapladım orada :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Merhaba, yazıda da belirttiğim gibi 3-4 TL arasında :)

      Sil
  11. Adsız15/1/15

    merhaba benim tırnaklarımı yeme alışkanlıgı var yeme de denmez ama aslında çok ince oldugu için ısırıp atıyorum alışkanlık haline geldi yani uzatamıyorum sürekli soyuluyor.kalyondan kullansam tırnaklarımı uzatabilirmiyim ne diyorsunuz birde bu kalyon her eczanede olur mu kaç tl dir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, blogda daha evvel Tırnak Yeme Alışlanlığına Son diye bir konu hazırlayıp paylaşmıştım, dilerseniz o konudan da faydalanabilirsiniz. Kalyon tırnak sertleştirici, diğer konuda belirttiğim sertleştiriciden içerik olarak daha kötü. Ancak işe yarıyor. Kalyon kullanmanız elbette yardımcı olur ama en önemlis tırnak yeme psikolojinizi iyi yönde hareket ettirerek yenebilirsiniz :) Kalyon, eczanelerde satılıyor mu bilemiyorum ama Gratis, Watsons, Rossmann gibi büyük kozmetik marketlerinde ve çoğu kozmetikçide satılıyor, oldukça yaygın bir satışı var. Hatta Migros, Tansaş, Carrefour gibi çoğu markette de satıldığına şahidim :) Umarım yardımcı olmuşumdur. Fiyatı bu konuda da yazdığım gibi 3 veya 4 lira civarında

      Sil
  12. Kalyonu asetonla silmek gerekirmi yoksa surekli tirnaktami kalicak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalyon Tırnak Sertleştirici'yi tırnağınıza uygulayıp birkaç gün kalmasına izin verin, arada asetonla temizleyebilirsiniz bu size kalmış. Bence üzerine ojenizi sürün, bunu bir taban bazı (base coat) olarak rahatlıkla kullanabilirsiniz, ojenizi değiştirmek istediğinizde yine tümden asetonla silebilirsiniz

      Sil
  13. Merhaba bnim ellerimde tırnak mantarı var tedavi fayda vermedi kalyonun etkisi olurmu sayglar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, yardımcı olmaz.

      Sil