Arama Kutusu

Watsons Alışverişim / Pure Beauty Bakım Ürünleri

watsons+alisverisim

Watsons Alışverişim ve Pure Beauty Cilt Bakım Ürünleri





Watsons alışverişi yapmak için bu sefer, en iyi göz kremlerim listesinde ilk 5'e giren Pure Beauty göz kremini almak üzere mağazaya uğradım. Bayılıyorum bu göz kremine ve sizi temin ederim bugüne kadar kullandığım pahalı markalar dahi hepsinden çok daha iyi nemlendirme özelliğine sahip. Bu arada, Pure Beauty Antioxidant Göz Kremi yenilenmiş, satış görevlisi sadece ambalajının yenilendiğini ama etki olarak aynı olduğunu belirtti. 2 göz kremiyle beraber aynı serinin güneş koruyuculu nemlendirici kremini de edindim. Yine Kore markası olan Pure Beauty 'den yoğun nem verme iddiasındaki GeoAqua nemlendirici kremini de görünce eklemek istedim. Yazıları yakında blog sayfamda yer alıyor olacak.





Pure Beauty Nar Özlü Göz Kremi 'nin eski ambalajlı hali ile yazısını daha önce yazmıştım. Şu linkteki yazımı okuyabilirsiniz.


Cilt bakım ürünleriyle sonuçlanan bu alışverişimin güncel fiyat listesi şöyle :

Watsons Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Eye Gel fiyatı 26.90 Lira

Watsons Pure Beauty Pomegranate Antioxidant Güneş Koruyuculu Nemlendirici Krem fiyatı 29.90 Lira

Watsons Pure Beauty Geoaqua Ultra-Hydrating Nemlendirici Krem fiyatı 29.90 Lira


14 yorum:

  1. Göz kremini bende alcaktım canım ama birkaçç ay önce 18 tl iken alamadım şimdi bu fiyatta hiç alamıcam.inmedi gitti 27 tl den:/.Güzel günlerde kullan,Günlük bakım nemlendiricisini aldın sanırım yalnış okumadıysam,yüz yıkama jelini falan denemişmiydin daha önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fiyat arttırımının ben de farkındayım fakat yine de bu haliyle de piyasadaki bir çok markadan uygun gibi. Yüz yıkama jelini almadım, yanılmıyorsam SLS var içeriğinde, jellerde sls free ürünlerden yanayım :) Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba benimde iyi bir göz kremine ihtiyacım var hem ince çizgileri düzelticek hemde morluğa iyi gelicek bir türlü kendime göre bir krem bulamadım yazını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, zaten daha önce yazmıştım, hatta konuya linkini de ekledim bakınmanız için. Morluklara oluşmasına sebep yoğun olarak genetik, biraz da çevresel koşullar etkili. Göz kremlerinin en pahalısından en ucuzuna hepsinin tek ortak paydası, göz çevresni nemlendirmektir, çizgi ve morlukları geçici olarak hafifletebilir ama hiçbir krem asla geçiremez :)

      Sil
  3. Hic denememistim ama denemeyi dusunuyorum cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu göz kremini baya seviyorum <3 Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  4. Ben gecen hafta goz kremini bayrampasa daki watsons tan 3 tl ye satin aldim cok memnunum hem kremden hemde boyle bir fiyata aldigimdan keske yedekleseydim :((((((((((((((((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah gerçekten çok uyguna almışsınız, mağazalar arası fiyat farkı var anlaşılan, güle güle kullanın :)

      Sil
  5. ben de göz kremini merak ediyorum, özellikle whitening serisininkini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seri bende de merak uyandırdı ama beyazlatıcı kremler cildi çok yoruyor, bariyerini zayıflatıyor bir nevi :(

      Sil
  6. Bazi magazalar bitirme magazalariymis ve orada ambalajlari degisen urunler cok uygun fiyata satiliyor. Bende daha once bu goz kreminden almistim 4 liraydi ve pure beauty urunlerinde 3 al 2 ode vardi. Fiyat farki bundan kaynaklaniyormus.

    Fiyati ise kokusun soyledigi gibi bir anda artti ama piyasadaki goz kremleri ile kiyasladigimizda hala cok uygun oldugu gercek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu durumu hiç bilmiyordum, bu haliyle de uygun fiyatta özellikle etkisini düşündüğüm zaman, demek ki arada süpersonik fırsatlar da çıkabiliyormuş :)

      Sil
  7. bir aydır kullanıyorsun sanırım, izlenimlerin nedir canım? Kararsız kaldım hangi seriyi alsam diye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antioksidant serisindeki göz kremini, yazıda da değindiğim gibi epey uzun süredir kullanıyor ve beğeniyorum. Aynı serinin yüz kremini de fena bulmadım ancak GeoAqua nemlendiricisini henüz kullanmadım

      Sil