Arama Kutusu

Rossmann Kozmetik Alışverişim

rossmann-alisverisim-alterra-urunleri

Rossmann Alışverişi



Rossmann Mağazaları her ne kadar uzak mesafede yer aldığı için meşakkatli bir alışveriş yapıyor olsam da, Alterra ürünlerinden gayet memnun kalışımdan ötürü bundan sonra sıkça gideceğime benziyor. Daha önceki Rossmann alışverişimde edinip memnun kaldığım Altterra ürünlerinden, Alba Botanica yüz yıkama jelim hazır bitiyorken yüz yıkama ürünü almak için uğradım.


Blog sayfamda şu zamana kadar yüzlerce cilt bakım ve makyaj ürünü görüyor olabilirsiniz. Ama ben, gündelik hayatımda ne çok yoğun makyaj yapıyorum ne de hergün kozmetik yığını arasında sürekli ürün değiştirerek cilt bakımımı sürdürüyorum. Cilt bakım rutinim diye bir şey yok mesela. Rutin diye 85 ürünü kullananlardan değilim, bilakis seçtiğim 2-3 ürünü yıllarca kullanırım ve bunları da kaideli zorunluluk olarak rutin diye ezberlediğim formda değil.


Yalın içerikler, sade ürünler cilt bakımında çok daha etkili sonuçlar veriyor. Cildiniz için, mümkün mertebe fazla ürün değiştirmeden bakım yapmanızı öneririm. Özellikle de alkol içerikleri yoğun olan ürünlerden ciddi anlamda kaçınmalısınız.


Çünkü bilmelisiniz ki :  
alkol = cilt kırışıkları


Şurada tanıttığım Alba Botanica Cilt Temizleyicimi daha yeni bitirmeye yaklaştım. Çok memnundum fakat tekrar edinmekte zorlanıyorum. Satışını yapan tek bir site var ve o da tavan fiyatlarını iyice tavanlaştırdı. Yabancı sitelerden temin edebilirim bir risk alıp ama şu anda gündelik hayatımda yoğunum, ilgilenemiyorum. İngiltere'den geliş yapacak arkadaşıma verdiğim listede yer alıyor, ancak arkadaşımın geliş süresi birkaç ay daha uzadı.


Bu yüzden bende diğer ürünlerinden memnun kaldığım Alterra markasına yöneldim. Hem içerik yönünden hem de fiyat yönünden pek bir şükela. Doğal içerik sunan Alman üretimi, kulağa güven veriyor doğrusu. Üstelik fiyatları her bütçenin deneyeceği güzellikte.


Rival de Loop markası, bildiğiniz gibi yine Rossmann Mağazası 'nın kendi getirdiği ürünlerden. Her ürünü güzel çıkmıyor ama bu dudak kalemleri gayet güzel. Daha önceden de kullanıp tanıtmıştım. Raflarda gezinirken yine Rival de Loop markasına ait oje düzeltici kalemlerini gördüm, bittabikisi merak ettim, denemek üzere edindim.



Rossmann Mağazasındaki Alışverişimde Güncel Fiyatlar Şu Şekilde :

Alterra Doğal Yıkama Köpüğü fiyatı : 12.99 Lira

Rossmann Rival de Loop Dudak Kalemi fiyatı (tanesi) : 3.49 Lira

Rival de Loop Oje Düzeltici Kalem fiyatı (tanesi) : 6.95 Lira


Dudak kalemlerinden Scarlet, şuradaki yazımda daha ayrıntılıca yer alıyor. Diğer ürünler tabii ki yakın zamanda daha ayrıntısıyla yer alıyor olacak.



18 yorum:

  1. Rossmanı seviyoruz <3 güle güle kullanmalar tatlım böyle alışverişleri seviyorum ben,fikir oluyor hemde fiyatlarından dolayı alabiliceğim tarzda oldukları için güzel oluyor. Sürekli yüz yıkama jelim değişiyor benimde :/ Ya indirimde bulamıyorum farklı marka alıyorum yada daha önceden 2 tane değişik almış gelmişim.Ama yüz kremimi mümkün mertebe değiştirmemeye çalışıyorum.Bu alternanın köpüğünü beğenirsen eğer sende sürekli kullanıcaksan,biraz kullandıktan sonra blogunda yayınla yaz bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım <3 Yüz kreminde gösterdiğin bilinçlilik çok iyi bir adım. Alterra'yı bir süre kullanıp öyle değerlendireceğim, aynen dediğin gibi :) Sevgiler

      Sil
  2. Adsız28/11/13

    sayenizde avalon şampuanı alıp kullanmıştım bu tarz önerilerinizi çok seviyorum
    ama hala önceki yazınızda göz kremi önermiştiniz.bekliyorum ne zamandır:)
    hatta facebooktanda sormuştum hatırladınızmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız, en kısa zamanda dediğiniz ürünü tanıtacağım
      Ve hatırladım tabii :)

      Sil
  3. Oje düzeltici kalem derken aaaaaaa o nedir yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok incik boncuk bir ürün :) Oje sürdükten sonra taşanları düzeltmece olayı için. Tam miskinlere göre :D

      Sil
  4. alterra köpüğü mutlaka deniyiceğim cnm fiyatıda uygunmuş.bende sana essence dudak kalemlerini öneririrm.onlarında fiatları çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerinize. Not ettim bile :)

      Sil
  5. Bende alterra kopugu cok merak ettim yazisini bekliyorum merakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda :) Sevgiler

      Sil
  6. Alterrayla ben de Rossman indiriminde tanıştım. Göz çevresi bakım kremini aldım. Kokusu biraz yoğun ama içeriği temiz. Diğer ürünlerini de merak ediyorum :) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Kokusu yoğun olmayan bitkisel içerikli ürünler bulmak oldukça zor, çok daha pahalı olan organik bakım ürün markası La Claree 'den daha hafif bir kokuya sahip olduğunu rahatlıkla dile getirebilirim :)

      Sil
  7. Blog paylaşım tarzınızı ve önerilerinizi gerçekten çok güzel ve samimi buluyorum. Ürünlerin hepsi dikkatimi çekti ihtiyaç anında mutlaka bakacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inanın çok mutlu oldum bu yorumunuza :)

      Sil
  8. Rossmann tam cennet zaten :) Birde diğer alman kozmetiklerini getirse yatar kalkar dua ederim :) RDL kalemler çok güzel bende seviyorum.. Şu köpüğüde katalogda görüp merak etmiştim elimdekiler bitince bende almayı düşünüyorum iyi bir izlenimin olursa blogdan önce twitterda da hemen paylaşabilirsiin imza: sabırsız ceyda :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Rossmann mağazalarında ürün çeşitliliği çok fazla, umarım daha da arttırırlar. Öyle yapmaya çalışırım :) Teşekkürler öneriye :)

      Sil
  9. Alterra markasıyla geçen indirimde bir sprey deodorantını alarak tanıştım.Böylece diğer ürünlerinide merak etmeye başladım.Hepsini güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, ben de Alterra 'yı sevdim şimdilik, diğer ürünleri de merakıma yenilip alacağım gibi gözüküyor :)

      Sil