Arama Kutusu

Kamelya.Com Hediye Çekilişini Kazanan 5 Blogger

kamelya-com-hediye-cekilisi-kazanan-bloggerlar


Kamelya.Com sponsorluğunda düzenlediğim hediye çekilişinde, hazırladıkları yazı ile 100 Lira limitinde hediye kazanan 5 blogger talihlisi şu şekilde : 



Miss Poine Blog
Audrey'in Şekerleri Blog
Belgin-Ce Blog
Makyaj Kelebeği Blog
Balböceği İle Kozmetik Blog

Kazananlara Tebrikler :)



Ve Bir Sürpriz Daha :

* Yazıları 2 ay boyunca silmeyen ama çekilişi kazanamayan bloggerlar arasında yeniden bir çekiliş daha düzenlenecek olup, 2 kişi daha belirlenecektir.




25 yorum:

  1. İrem'cim çok sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey'in kazanmasına ben de sevindim :) Çok tatlı bir yorum, teşekkürler :)

      Sil
    2. çok teşekkür ederim canım :-)))

      Sil
  2. Ühüüü yine ben çıkmamışım :( Bir dahakine yüzüm güler mi acaba :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş yinelecek :) Şimdiden bol şans

      Sil
  3. Hic silmem desem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika! :) Çekiliş yineleceği için şimdiden boş şans :) Sevgiler

      Sil
  4. Tebrikler..2 ay bekleyelim madem :))

    YanıtlaSil
  5. Cok mutlu oldum canim sana ve Kamelya.com'a tesekkurler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde keyifle kullanın :) Birazdan mailleri yazacağım, bilgileri alacağım, Sevgiler :)

      Sil
  6. Aaa ne güzel canım çok sevindim.İlk hediyemi senin etkinliğinde kazandığım için ayrıca mutlu oldum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım mutlu olmana daha da mutlu oldum :) Birazdan mail yazıp gerekli bilgileri alacağım :) Sevgiler

      Sil
  7. Inanmiyorum kazanmisimm. Bu benim kazandigim ilk cekilis. Cok mutlu oldum. Cok tesekkur ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrikler :) İlk olması ne kadar mutluluk verici benim açımdan, çok daha mutlu oluyorum resmen :) Sevgiler

      Sil
  8. oleeeeeyyyyyy çooooook sevindi beeen)
    teşekkürler, öpücükler, sevgiler ay nasıl mutlu oldumm)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın şimdiden :)

      Sil
  9. Ühüü kazananlara tebrikler yazıları silmiyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kazanamayanlar arasında da tekrarlı çekiliş olacak, inşallah o sefere :) Sevgiler, Bol Şans

      Sil
  10. yaa :// 2.bekliyorum ozaman heyecanla 2 ay boyuncamı tabiki silmem hadi bakalım umutluyum biraz daha ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden bol şans canım :)

      Sil
  11. 2 ay oldu galiba :)) sonuç göremedim ama ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bu sıralar o kadar yoğunum ki :) Hemen bu gece sonuçları tekrar kontrol edip, yarın sabah duyurusunu yapacağım yeni kazananların :) Sevgiler

      Sil
    2. Peki teşekkür ederim ilgin için:)) Kolay gelsin ayrıca tahmin edebiliyorum,sevgiler..

      Sil
    3. Teşekkür ederim anlayışına :) Sonuçları an itibari ile açıkladım, ana sayfadan görebilirsin :) Sevgiler

      Sil