Arama Kutusu

Rossmann Alışverişim : Alterra Kozmetik Ürünleri

rossmann-alisverisi-alterra-kozmetik-urunleri

Rossmann Alışverişim : Alterra Kozmetik Ürünleri



Rossmann alışverişimde bu sefer, en çok merak ettiğim ve doğal içerikleriyle dikkatimi çeken Alterra markasının bakım ürünlerini edindim. Kozmetik Avcıları blogunu takip ediyor musunuz? İçerikleriyle birlikte kozmetik ürünlerini ele alan, keyifle okunası bir blog. Ben de Alterra ürünlerini epey önceden o blogda görüp, keşfetmeliyim listeme eklemiştim.


Aldığımda herhangi bir özel bir indirim yoktu. Ama Alterra ürünleri o kadar ucuz ki, indirimsiz hali ile de pek bir şükela. Aldığım bakım ürünlerini kullanmaya başladım bile. İnceleme yazıları kısa zamanda blog sayfamda yer alıyor olacak. Eğer edinme düşünceniz var ise, aldıklarımın şu andaki güncel fiyatları şu şekilde :



Alterra Yüz Bakım Kremi fiyatı 11.95 Lira

Alterra Renklendirilmiş Gündüz Bakım Kremi fiyatı 12.95 Lira

Alterra Doğal Yoğun Serum fiyatı 10.99 Lira

Alterra Göz Kremi fiyatı: 14.99 Lira

Alterra Tırnak Sertleştirici fiyatı 7.99 Lira



Not: Rossmann mağazalarında daha önce hiç görmediğim City Farm da vardı. Organik gıda ürünlerine düşkünseniz, mutlaka bakının derim. 


8 yorum:

  1. Alterra narlı sabun da çok şükela ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeli bir :) Teşekkürler

      Sil
  2. Alterra ürünlerini bende çok merak ediyorum içeriğinin iyi oluşundan dolayı lakin çok baskın kokuları varmış. Sizin aldığınız alterra ürünlerininde kokusu çok baskın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bilakis kokularını sevdim. Ki zaten parfüm içeriği, esansiyel yağlardan yapılma. Direkt kozmetik kimyasından çok daha masum. Alterra ürünlerini yeni kullanmaya başladım, bir müddet sonra çok daha ayrıntılıca değinmek niyetindeyim ama şimdilik baya hoşuma gitti. Fiyatı çok uygun, bir şansı hak ediyor fikrimce :)

      Sil
  3. Alterra ürünlerinin içerikleri güzel ama ben kokuları için genel olarak aynı şeyi söyleyemeyeceğim :/ Cilt bakım ürünlerinde bir tane kokusu hoş şey bulamadım mesela. Yorumlarını merakla bekliyorum yine de. Güzellerse belki kokuya katlanılır :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kimyasal kokulara dayanamıyor ama bitkisel kokularla sorun yaşamıyorum, belki bu açıdan kokuları beni rahatsız etmemiş olabilir. Açıkçası, göz kremine baya baya sevdim. Pahalı markaların etkisinden daha net bir etki bırakıyor, en önemlisi etken maddeleriyle bunu başarıyor, silikon basmakla değil :) Ben tavsiye ediyorum, yeni birkaç ürün daha almak için tekrar uğramayı düşünüyorum hatta Rossmann mağazalarına, bu arada teşekkür ederim :)

      Sil
  4. ben kafeinli şampuanını aldım, bikaç haftadır kullanıyorum memnun gibiyim, kokusu da öyle çok baskın değil. piyasada içeriği temiz şampuan bulmak o kadar kolay değil ki bunun fiyatı da uygun. ben denemek için almıştım tavsiye edilebilir gibi duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğinizi bir gidişte bakınmak üzere not aldım :) Teşekkürler

      Sil