Arama Kutusu

Kozmetik Paketi Hediye Çekilişini Kazanan

kozmetik-dolu-hediye-cekilisini-kazanan


Kozmetik seti olarak hazırladığım hediye çekilişine katılan herkese teşekkür ederim. Duyurularla birlikte ek hakları listeledim. Hediye paketini random sitesiyle kura sonucu belirledim ve hediye paketini kazanan.....


Rengarenk Daphne oldu ( Daphne Zamanı Blog )

makyaj-kozmetik-urunleri-hediye-cekilis-sonucu


Sizler için daha bir sürü çekilişlerim yolda <3

Takip ettiğiniz, katıldığınız, desteklediğiniz için teşekkürler...



6 yorum:

  1. ayy kendim kazanmış gibi sevindim valla güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim teşekkür ederim maili aldım ve bilgilerimi gönderdim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyelerim geldi:)
      http://daphnezamani.blogspot.com/2013/10/miskinkekten-hediyem-geldi.html

      Sil
    2. Çok güzel bir yazı olmuş :) Bayıldım, çok teşekkürler :) Güzel günlerde kullanman dileğiyle <3

      Sil