Arama Kutusu

En Sevdiğim Kırmızı Dudak Kalemi * Bourjois Lip Liner Rouge Carmin #33

kirmizi+dudak+kalemi


En Sevdiğim Kırmızı Dudak Kalemi
Bourjois Crayon Contour Des Levres Lip Contour



Dudak kalemleri arasında, mat ve sıcak tonlu kıpkırmızı olarak hem yoğun verişiyle hem de sürümüyle çok severek kullandığım Bourjois markasının Crayon Contour Des Levres Lip Contour gibi uzun bir isme sahip serisinden, 33 numaralı Rouge Carmin.


kirmizi-dudak-kalemi


Bourjois, genel olarak fena ürünleri olmayan bir drugstore markası. Bana kalırsa tam olarak L'oreal makyaj ürünlerinin muadili. Tabii ülkemizdeki kozmetik ithalatçılarımız, tıpkı L'oreal gibi onun da bir drugstore olabileceğine gönülleri razı olmayarak onu bir drugstore penceresinde değil de lüks markalarının sınıfına dahil ediyor. Şanslı Bourjois, ülkemizde ederinden yüksek fiyatlarıyla mis gibi havasını atıyor. Yüksek fiyatlarının ederini karşılıyor mu? Yurtdışında uygun fiyatlı Bourjois makyaj ürünlerinin, ülkemizde (fazla) pahalı satılıyor olması, her üründe olmasa da göz kalemleri, dudak kalemleri ve fondötenleriyle ucu ucuna karşılıyor denebilir.


Dudak kalemlerini, günlük hayatımda ruj gibi kullanıyorum. Dudak kontürleme işlemi, bana göre değil. Çok yapay durduğunu düşünüyorum. Dudak kaleminiz ne kadar doğal dursa da ten rengi/nude harici tüm renkler riskli. Tabii sürdüğünüz rujun dağılmasını engelleme görevi için kullanmayı tercih edebilirsiniz. Genel olarak dudak kalemleri de rujlardan daha sert yapıya sahipler, dudakları kurutma eğilimindeler. Bu yüzden, bol bol nemlendirme takviyesi ile kullanmaya çalışıyorum, ki onda dahi kurumalar yapabiliyor. Renk olarak yakın tonlu bir ruj altına da harika bir baz oluyor.




bourjois-lipliner-rouge-carmin-kirmizi-dudak-kalemi




Crayon Contour Des Levre serisinin tüm dudak kalemleri tahta formda. Bu yüzden kalemin ucu köreldikçe açmak durumundasınız. Renk verişindeki cömertliğini, kalıcılık konusunda da yaşatıyor. Tek başına kullanıldığında uzun süre dudaklarda kalıyor. Aynı tonlardaki ruj altına baz göreviyle kullanılınca da, hem rujun dayanıklılığını arttırıyor hem de renk canlılığını destekliyor. Bourjois dudak kalemi mat yapıda, tabii üstüne lipbalm ile destekleyince matlığı biraz daha yumuşak kalabiliyor. Sahip olduğum dudak kalemleri arasında en çok sevdiklerim arasında ilk 3'te yer alacak kadar güzel. Hem yoğun renk veriyor, hem kremsi formuyla yumuşak sürüme sahip hem de oldukça kalıcı. İster dudak kontürü amaçlı, ister ruj altına baz destekli isterseniz de benim yaptığım gibi tek başına kullanabileceğiniz harika bir dudak kalemi.



swatch-bourjois-crayan-contour-des-levres-lip-contour-lipliner



bourjois-crayan-contour-des-levres-lip-contour-lipliner-rouge-carmin



16 yorum:

  1. Yazını okuyunca 20 TL'ye Strawberry'den aldığım allık- rimel- gloss üçlüsünden oluşan setler geldi aklıma :((
    Markanın dikkat çekici ürünleri var ama gereksiz pahalı buluyorum ve indirimsiz ürün almıyorum ne yazıkki.Diğer markalar gibi sık indirime girmemeside diğer bir kötü yanı.Rujun rengine bayıldım canım bir indirimde bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seti hatırlıyorum :) ambalajları şirin ama ülkemizde ederinden tuzlu fiyat politikası var ne yazık ki :/

      Sil
  2. Rengi cok guzelmis cnm

    YanıtlaSil
  3. tek kellime ile bayıldımm bourjois kalemlerini hiç kullanmamıştım.
    bana mac lady dangeri hatırlattı onunla muhteşem olur gibi.en yakın zamanda bu renge bakıcam paylaşım için tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu seriyi çok seviyorum bakınmanızı öneririm :)

      Sil
  4. filiz2/10/13

    dudaklarındaki duruşunu çok beyendim cnm güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. boynerden bourjois allıklardan almıştım ben ancak çok haklısın oldukça pahalı.rimel london allıklarla aynı işi yapıyor.ama kanıma girdi bu yazın dayanamayıp sanırım dudak kaleminide alacğım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allıklarını meraketmiyor değilim ama takip ettiğim vloggerlar da çok pigmentli olmadıklarını ve tozutma yaptıklarını görünce almamaya karar vermiştim ama bu seri dudak kalemlerini öneririm :)

      Sil
  6. aaa gerçekten harika bir kırmızı rengi varmış canım yaa !! fiyatını merak ettim çokmu pahalı ya :/
    güzel günlerde sürüştür emi,çok yakışmış <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yurt dışından, yanlış hatırlamıyorsam 2 veya 3 £ 'a edinmiştim, çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. ♥ BEAUTIFUL, i love you photos!

    YanıtlaSil
  8. Kırmızının tonuna bayıldım kalem olmasına rağmen çok doğal durmuş :)
    Bakmak istersen tazecik bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoş bir tonu var :) Blogunuza elbette bakınırım, Sevgiler

      Sil