Arama Kutusu

Kamelya.Com Hediye Çekiliş Sonucu: 5 Kişiye Phyto Şampuan

kamelya-com-hediye-cekilisi


Kamelya ile düzenlediğim Phyto Hediye Çekilişine katılan herkese teşekkür ederim. 5 Phyto Şampuan kazanan isimler random sitesinden kura sonucu ile belirlenmiştir, kazananlar ise şu şekilde : 


1. Kazanan : Yıldızlı Makyaj Blog

2. Kazanan : Yaseminjess  Blog

3. Kazanan :  Cangız  (Twitter @inc_tanem)

4. Kazanan : Saliha Temiz (Twitter @temizsaliha)

5. Kazanan : Muhsine Durmuş (Twitter @muhsinedurmus)


Kazananlara Tebrikler :)


kamelya-com-phyto-hediye-cekilisi




12 yorum:

  1. Çok sevindim teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  2. Çok teşekkür ederim,bilgilerimi gönderdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel günlerde kullanın

      Sil
  3. tskler :) bilgilerimi gönderdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  4. çok sevindimm teşekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  5. hediye için çok çok teşekkürler... bilgilerimi nereye göndermem gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saliha Hanım merhaba, dün size mail yazmıştım, ben de cevabı oradan bekliyordum ki Facebook'tan mesajınızı gördüm. İlettim bilgilerinizi, güzel günlerde kullanın :)

      Sil