Gratis Alışverişim

gratis-alisverisi

Gratis Alışverişim



Gratis alışverişimde, ününü çok duyduğum Blistex lipbalmını almak için uğramıştım. Raflarının arasında gezinmek fena keyifli ancak bayram sonrası hiç ama hiçbir şey kalmaması ile minik bir alışveriş oldu. Tony&Guy deniz tuzlu saç spreyini kullanmaya başladım bile. Fena da bulmadım. Tony&Guy ürünlerine karşı ısındım, farklı ürünlerini de deneme niyetindeyim. Alışverişimin yazıları kısa zamanda blog sayfamda yer alacak.



Beni gülümseten ise, boşalan Essence rafını hummalı çalışmayla tekrar dolduran görevli kızın :
"Hep bu bloglar yüzünden, onlar olmasa bu taarruz olmaz" lafı oldu.

^.^

gratis-alisverisim


  • Share On Facebook
  • Share On Facebook
  • Tweet This Post
  • Stumble This Post
  • Save Tis Post To Delicious
  • Stumble This Post
  • Float This Post

6 yorum:

  1. ehuehuehueh, görevlinin tespiti şahaneymiş gerçekten :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ürünlerini güzel günlerde kullanman dileğiyle, toni&guy'dan memnun kalabilirsin diye düşünüyorum zira benim severek kullandığım bir saç spreyi, ayrıca essence'in rengi çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevdim, birkaç eksik noktası var gibi ama güzel, tekrar alırım gayet de :) Essence ojenin renk olarak fotoğrafta durduğundan daha çarpıcı duruşu var tırnakta, bayıldım ^^

      Sil
  3. istanbulda gercekten talan oluyor gratis'lerde indirim zamanalarinda ama suan antalya'dayim ve indirim neredeyse kimsenin umurunda degil. :) the balm'a nedense pek bakan bile yok :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ne güzel çok şanslısın :)

      Sil