Arama Kutusu

Şartsız Makyaj Ürünleri Hediye Çekilişim

şarsız hediye çekilişi



sartsiz blog hediye cekilisi


Makyaj Severlere Özel Şartsız Hediye Çekilişi 
Blogumda mini bir hediye çekilişi daha, üstelik yine şartsız. 



Bloga tanıtım amaçlı gönderilen ürünlerden ve benim aldıklarımdan, cilt rengime uymayan, benzeri ürünleri olan makyaj ürünlerini, belki benden daha çok severek kullanılabileceğini düşündüğüm birine hediye etmek istiyorum.


Kargo ücreti tamamen bana ait. Özenli bir şekilde paketleyeğimden emin olabilirsiniz. Ürünlerin birkaçını severek kullandım, ama çoğu blog için 1 kez swatchlandı. Jane Iredale'den Golden Rose 'a, Wet n Wild markasından Deborah Milano 'ya kadar farklı markalar mevcut. Belki deneyimlemek istersiniz, belki elinizde olmayan bir ürünü alıp almama arasında kararsızsınızdır, bu çekiliş paketiyle ürünleri deneyimleme şansını yakalayabilirsiniz.


Çekiliş Tamamen Şartsız, Bu Hediye Paketini İsteyen Herkes İsmini ve Mail Adresini Bu Konunun Altına Yorum Olarak Yazarak Çekilişe Katılabilir. 
Çekiliş Süresi Yaklaşık 1 Hafta.

Bu çekilişi, elimde var olan veya kullanmadığım /ten rengimle uyuşmayan ürünleri, belki başka biri tarafından daha keyifle kullanma olanağı olur diye düzenliyorum. 

Eğer yepyeni, ambalajları dahi açılmamış kozmetik ürünleriyle dolu bir paket kazanmak isterseniz de, devam etmekte olan diğer çekilişime katılabilirsiniz. 






343 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba umarim bu sefer bana cikar bu sahane hediyeler :)
    Kirmizilaleblog@gmail.com
    Herkese bol saans :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben çook isterim özellikle cesaret edip de alamayan biri olarak..
    ist.fb.07@gmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Wet'n Wild dedin beni bitirdin :)

    Ezgi,

    makyajayenibaslayan@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Mrb,şansımı denemek isterim..

    reyhanlahersey@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. sesseda27/9/13

    Belki bize uyar. sedac@trakya.edu.tr

    YanıtlaSil
  7. Beyzant27/9/13

    Ben varım beyzant@yahoo.com

    YanıtlaSil
  8. Semiya aksim
    Emaangelova@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğim çekiliş şartsız şurtsuz çekiliş hediye seçiminde çok bonkör davranmışsın umarım kazanırım ;)
    Serap YILDIZ
    yildiz.serap@hotmail.com
    I <3 miskin kek

    YanıtlaSil
  10. Flormarın değişik tasarımlı eyelineri kalmamıştı hiç bir yerde de pek merak ediyordum. Tabi diğerleri de birbirinden güzel görünüyor. Kısmet artık :P

    tekderdimnegiysem@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Merhaba kozmetige olan ilgi ve ihtiyac hiç bitmiyor. Belki aynı rengin azıcık farklı 6-7 çeşit Rujve ojesini aldığımı fark ediyorum bazen. Yani ben varım bu çekilişe :))
    İsim Fulya Kargı
    Fulyakargi@gmail.com
    http://fulatolye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Ben Tuğba ve bir sürü farklı ürünü deneme fırsatı yaratacak olan bu çekilişi asla kaçıramam :)
    Mail adresim: lasangria1907@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. artık bi çekilişte benimde şansım olsun =)
    gulsah.yazgan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. Merhabaaa çok düşünceli bir davranış inşallah ihtiyacı olan birine çıkar bende şansımı deneyeyim ;)

    Egzo-88@hotmail.com

    Sevgiler özge :)

    YanıtlaSil
  17. Blogunuzu yeni keşfettim.Cece kullanıcı adıyla takipteyim :) (cemre60@hotmail.com)
    http://bifularbigozluk.blogspot.se/

    YanıtlaSil
  18. Güzel Bir Paket, içinde yok yok :) Belki de bana çıkar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. Benim olsun, hediye bana çıktı diye durup dururken sevineyim:)

    Nilsu Kahraman

    nilsukahraman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. ismim nahide köroglu ,nahidekoroglu @yahoo.co.uk mail adresim iyşi şanslar herkeze

    YanıtlaSil
  21. merhaba,
    ben ceylan öner. Makyaj yapmaya daha doğrusu bu işi tutku haline getirmeye yeni başladım ve ilk takip ettiğim sitelerden birisisiniz. Verilen hediyeleri görnce gözlerime inanamadım. benim olsa da olmasa da bu hediyeler için herkes adına teşekkür ederim ama umarım ve isterim ki benim olurlar....bence kullanılmayan ürünlerin böyle değerlendirilmesi çok ama çok mantıklı. tekrar tebrik ederim.

    adım: ceylan öner
    mail adresim: makeuppmirror@gmail.com

    her ne kadar şartsız olsa da zaten blogu tüm sosyal mecralarda takip ediyorum bunun yanında çekilişi de tüm hesaplarımda duyurdum. maksat daha çok kişiye ulaşılsın. linkleri ise şöyle:
    blogumda paylaştım: http://makeuppmirror.blogspot.com/2013/09/miskin-kekin-mukemmel-cekilisitkla-katl.html

    twitterda mentionla paylaştım. kullanıcı adım: makeupmirror
    google plus: https://plus.google.com/109758879698988634513/posts/LoHCcLci49q

    bu arada bundan önceki çekilişe de katılmıştım. ancak blog cahili olduğumdan(en azından şimdilik) blogumun ismini değiştirince bağlantıya da ulaşılamıyor.. eski blogumun adı bymakeupblogger idi yenisi ise makeupmirror adresi ise şöyle:

    http://makeuppmirror.blogspot.com/ umarım bu sefer benim olur bu güzeller....

    YanıtlaSil
  22. merhaba ben istiyorum onları :)
    gulcin_capan@windowslive.com

    YanıtlaSil
  23. Harika görünüyorlar, yüreğine sağlık...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. karbeyaz
    tanyelioz33@gmail.com :)) teşekkürler miskin kek :) herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  25. Adsız27/9/13

    istiyorum(pnrozmn@hotmail.com)

    YanıtlaSil
  26. çok şanssız bir insan olsam da yine deneyeceğim, çok istiyorum bunları :) tozmaviacikpembe adıyla takipteyim mail ; birisicinlazimdi@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba
    ummuhan.celikel@hotmail.com
    Ümmühan Çelikel

    YanıtlaSil
  28. İsteriiiim:)
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  29. Çekilişinize katılmak istiyorum. Ürünlerin her biri birbirinden güzel.. :) Gamze Havan dimple_17_mortar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. merhaba :)
    ürünleri denemeyi çok isterim umarım bana çıkar :)
    elif__1907@hotmail.com iki alttire var :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. merhaba :)
    ürünleri denemeyi çok isterim umarım bana çıkar :)
    elif__1907@hotmail.com iki alttire var :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  32. aslicotala@gmail.com herkese bol şans (:

    YanıtlaSil
  33. Çekilişinize katılmak ıstıyorum. Ürünlerin her biri birbirinden güzel ve kalıtelı. Şans benden yana olur inşallah. Gamze Havan dimple_17_mortar@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Ben isteriiim :):)
    Jane İradele'in o boloncuklu fondötenini deneyimlemeyi istiyorum uzun zamandır .
    İlk yorum yapan ben olacağım sanırım .
    Canı gönülden isteyen kimse ,bu muhteşem hediyeleri kazansın.
    mrvcelikk@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. merhaba, ürünler çok güzel.
    uykusuzbalik@gmail.com
    Hilal AY
    herkese bol şans

    YanıtlaSil
  36. JANE IREDALE FONDOTEN BENİM OLSUN :( ergül dağdaş ergl_dagdas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  37. Merhaba
    şansımı denemek istiyorum bende..
    ss.tt@mynet.com

    YanıtlaSil
  38. Ece Özcan ecezcan.88@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Ece ÖZCAN ecezcan.88@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. merhaba, adım zeycan, icesky14@hotmail.com, herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  41. Artik bende hediye kazanmak istiyoruumm :)
    Tilbe ozkaraca
    tilbe_ozkaraca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Merhaba flormarın bb kremini ve golden rose rujları merak ediyordum ,diğerleride çok güzel görünüyor umarım şanslı ben olurum

    deniz ışıldak

    denizaferuzan@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. yıllardır katılırım ama daha çıktığını görmedim
    yine de şansımı zorlamak istiyorum
    elif_kader_sahin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. Jane Iradle ve wett n Wild'ları merak ettim canım.
    F. ŞAHİN
    makyajkelebegi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. Adsız27/9/13

    Adım Tuğba.adresim tugba--er@hotmail.com

    YanıtlaSil
  46. Başak Yaşar
    gameturk009@hotmail.com
    İlk katılan benim sanırım :)
    Çekiliş için teşekkürler umarım ben kazanırım (=

    YanıtlaSil
  47. Cok guzeller ve bir cok denemek istedigim urun var icerisinde . Adim gozde .
    Mail adresim balbocegiilekozmetik@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. merhabaa =) hepsi güzel. çok güzel hatta. denemediğim bi çok üürn mevcut. umarım benim olur ve deneyimleme şansım olur =)
    İsmim burçin =)

    mailim : burcin_balkan@hotmail.com

    bol şans.

    YanıtlaSil
  49. Merhaba, ben de katılmak isterim.
    Senem Sarı
    senem.sari84@gmail.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  50. Adsız27/9/13

    merhabalar, ben Müge ören facebook adresim booossa@windowslive.com isim (mqe ören).... kozmopoli ve sizede üyeolduğum mail adresim( genelde kullandığım- iletişim- ) moren_86_@hotmail.com.....

    YanıtlaSil
  51. Denemek isteyip almadığım ürünlerin yarısı orada,şahaneler ! :** umarım iç sesimi duyar random !
    Madame kokoş
    Kzmtkkokos@gmail.com

    Sevgiler ^^

    YanıtlaSil
  52. Merhaba takipteyim bloğunu seyda.yilmazzz@hotmail.com Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  53. sumeyraaltunok@hotmail.com
    Sümeyra Altunok

    YanıtlaSil
  54. Her ne kadar çekilişlerden yana pek umudum olmasa da belki bana çıkar :)
    İnci Ö adıyla takipteyim...
    herseybirmarklabasladi@gmail.com

    YanıtlaSil
  55. Ben de katılmak isterim.
    mmerwe.blogspot@hotmail.com :)

    YanıtlaSil
  56. ne güzel çekiliş ve ne güzel hediyeler :)
    kubrakisalar@gmail.com

    YanıtlaSil
  57. Adsız27/9/13

    adım Barış. adresim barıscetin34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. inşallah bu sefer şans güler ne diyim vilmur@mynet.com vildan yanmaz

    YanıtlaSil
  59. merhaba :)
    gmail:cyagmur45@gmail.com
    çekilişleriniz gerçekten çok hoş şansımı denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  60. inci yıldız inci.yildiz92@gmail.com benim tenime çok yakışacak :D

    YanıtlaSil
  61. Merhaba
    katılmak isterim
    gelincika@gmail.com
    aslı güzel yıldız

    YanıtlaSil
  62. off çok güzell,inş kazanırım :)

    adyghe-kizi01@hotmail.com
    tugba çiftci

    YanıtlaSil
  63. Merhaba yine çok güzel bir çekiliş.İnşallah bu sefer bana çıkar.
    hatice_es@windowslive.com

    YanıtlaSil
  64. MERHABALAR GÜZEL SEÇİMLER VE ELİNDEKİ MALZEMENİN YOKLUĞA KARIŞMASINDANSA YAPILABİLECEK EN İYİ SEÇİM
    Şu ana kadar hiçbir çekilişte şansım olmadı belki bunda olur
    kozmetikblogu@gmail.com
    ilknur.parlak@live.com

    YanıtlaSil
  65. Blogunu Yasemin Yiğit adıyla takip ediyorum.

    Adım Nurgül Karış.

    Mail : ysmnmrt2010@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. adım hülya hulya_16_90@hotmail.com mail adresim :))

    YanıtlaSil
  67. Merhaba
    hediyeler çok güzel şansımı denemek isterim.
    meryemtvsnc@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. ben gülay gulay_galatasaray91@hotmail.com herkese bol şans :))))))

    YanıtlaSil
  69. Merhaba:)
    begumkara_@hotmail.com
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  70. MERHABA EDA USTA OLARAK BLOĞUNU İZLEMEYE ALDIM https://www.facebook.com/eda.usta.7/posts/10202050285448230 https://www.facebook.com/eda.usta.7/posts/10202050280968118 https://twitter.com/cavusta/status/383599456223907840 rapsodi28@windowslive.com eda usta

    YanıtlaSil
  71. MERHABA EDA USTA OLARAK BLOĞUNU İZLEMEYE ALDIM https://www.facebook.com/eda.usta.7/posts/10202050285448230 https://www.facebook.com/eda.usta.7/posts/10202050280968118 https://twitter.com/cavusta/status/383599456223907840 rapsodi28@windowslive.com eda usta

    YanıtlaSil
  72. Canim ben istiyorum lutfenn;)

    YanıtlaSil
  73. merhaba canım çok teşekkürler bu çekiliş için :)
    adım gizem, mail adresim gizemkose@yahoo.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  74. Adsız27/9/13

    Blogunuzu elif Karataş ismiyle takip ediyorum.
    elifkirikbas@hotmail.com mail adresim.cekilise katilmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  75. Adsız27/9/13

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  76. evett evett benn severek bakarim onlara siz hic merak etmeyin kesinlikle benm olmali bir makyaj sever olarak.

    YanıtlaSil
  77. ne güzel düşünmüşsün kullanmak istediğim çok ürün var içlerinde bakalım kısmet.. filiz fırat olarak takip ediyorum. filizsezik44@hotmail.com .sevgiler..

    YanıtlaSil
  78. ben de katılmak istiyoruum :) kumralkizdan@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. Merhaba,
    Nurbanu Yılmaz nbylmaz@hotmail.com
    Ayy çok heyecanlandım inşallah bu sefer ilk kez oluuur:)
    Yarışma için Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  80. Merve
    hp.meaningless@hotmail.com
    İyi günler:)

    YanıtlaSil
  81. oya akay
    akay_oya17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  82. Bende denemek isterim :) pinarututuncuu@gmail.com

    YanıtlaSil
  83. Merhaba. o kadar çok kişi katılıyor ki. şansım çok az :( yine de umarım bana çıkar. Sinem Sarıçoban. syn-m_01@hotmail.com
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  84. Ben katilmak isterim :) yesimtoklu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. frd_-_esmer@hotmail.com feride evren

    YanıtlaSil
  87. Şeyda Şahbaz

    seyda01.ss@gmail.com

    YanıtlaSil
  88. Şeyda Şahbaz

    seyda01.ss@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. İlk katılan ben olayım bari :)
    Merve Ersoy
    patiszkedi@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. harikasınn sedatrakya@gmail.com rahan olarak takipteyimm

    YanıtlaSil
  91. Merhaba bende katılmak isterim.İzleyicinizim,Wetn Wild ürünlerini çok denemek isterim.Umarım şans bana da bu seferlik güler:))
    reyhannsevim@gmail.com

    YanıtlaSil
  92. harikasınn sedatrakya@gmail.com rahan olarak takipteyimm

    YanıtlaSil
  93. Nurten Şenkul nurtensenkul@hotmail.com
    Deneyim bakalim şansımı umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  94. Merhaba makyaj yapmayı çok seven biri olarak çekilişe katılmak isterim Elif özdoğru elita_elif@mynet.com
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  95. Sansımı denemek ısterım
    sulugunler@gmail.com
    ;)

    YanıtlaSil
  96. hediyeler süpermiş.umarım kazanırım
    melek hanem
    melekhnm@gmail.com

    YanıtlaSil
  97. İsmim Şüheda.
    Email; suhedaavci@gmail.com. :)

    YanıtlaSil
  98. Adsız27/9/13

    merhaba
    ismam ayla yasar
    aylayasarcakir@hotmail.com
    herkese bol sans

    YanıtlaSil
  99. Merhaba,
    GFC ve Bloglovin de ozlemm kullanıcı adıyla izleyicinizim. Hediyeler çok güzel ve benim olmalarını çok isterim:))
    esrakrgzl@hotmail.com
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  100. çağla doğan
    cagla.dgn@windowslive.com

    YanıtlaSil
  101. merhaba
    elif dizdar
    elif_dizdar@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil
  102. Çooook güzel düşünmüşsün çok cömertçe gerçekten bu yaptığın..
    meltem_gulay@mynet.com

    YanıtlaSil
  103. bu çekilişe de katılmak istiyorum.
    Elçin Adalı
    elcinadali@gmail.com

    YanıtlaSil
  104. deniz dunisa. denizdunisa@gmail.com

    YanıtlaSil
  105. Merhabalar adım Elif daha önce hiç böyle bir çekiliş kazanmadım umarım kazanırım:) eglog_elif@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. Çok tatlı ve düşüncelisin bayıldım hediyelere...Herkese bol şans

    Cansın Ertan
    cansin_ertan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. merhaba, herkese bol şans :)
    Büşra Arı
    yakut_1991@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. Şansımı denemek istedim :) Ece Güçel ece-gucel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. Bende isterimm :)

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. Jane Iradeleyi merak ediyorum. görsellerdeki rujlarda benim tercih ettiğim tonlara yakın deneyimlemek için bende varım
    melishhe@gmail.com

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  111. Ne güzel düşünmüşsün :)
    ayça durmuşoğlu
    aycha91@hotmail.com

    YanıtlaSil
  112. merhaba bende şansımı denemek istiyorum :)
    merve usta mervemerve_gs@hotmail.com

    YanıtlaSil
  113. bonkör bir kalbi var bizim için atar... diye bir reklam varya haha orada senden bahsediliyor:)
    begüm-salurvan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  114. Müthiş hediyeler gerçekten bayıldım. Umarım kazanırım :)
    gulcetin96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. ben de katılıyorum
    pervin eren
    peren80@yahoo.com

    YanıtlaSil
  116. Şansım yoktur,umudum çoktur :D
    thedimple@ingilizceforum.net

    YanıtlaSil
  117. Hediyeler çok güzel gerçekten. çok begendimm :))
    İsmim Hazal,
    kitapguzellik@gmail.com

    YanıtlaSil
  118. hediyeler süper:)serimmine@hotmail.com

    YanıtlaSil
  119. Merhaba :)
    Hediyeler çok güzel harika bir çekiliş olmuş :)
    İsmim Ebru Güler
    ebru-glr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  120. Merhaba :)
    ismim betül
    misstarif@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Merhaba :)
    ismim betül
    misstarif@gmail.com

    YanıtlaSil
  122. Merhaba ismim betül ---misstarif@gmail.com

    YanıtlaSil
  123. zeynepkaragoz93@gmail.com
    Zeynep Karagöz

    YanıtlaSil
  124. Mükemmel :)
    Tuğba Kayıkcı
    tubakayikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Çok güzellerrrr :) İnşallah şansım yaver giderr :)
    İsmim Gizemm :)
    vosbagaa@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. merhaba :) forgotten_-_hopes@hotmail.com
    ismim ülkü üner :)

    YanıtlaSil
  127. ceren27/9/13

    Merhabalar..Ceren Çelebi celebi_ceren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. Bir kez çekilişini kazanmış biri olarak diğerlerine de katılmak yüzsüzlük mü oluyor bilmiyorum ama katılmamakta mümkün değil gibi :) İsmi mi burda belirtmesem olur sanırım :/ Biliyorsun zaten..
    miladannotlar@gmail.com
    Sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gülümsettiniz yorumunuzla :) Çok tatlısınız, Bol Şans & Sevgiler :)

      Sil
  129. Merhaba... Tuğba Nur Şahin e-mail:xqlamourxqirlx@hotmail.com

    YanıtlaSil
  130. Adsız27/9/13

    Merhaba ismim Yasemen
    yasemen-91_@hotmail.com
    Bol şans :)

    YanıtlaSil
  131. merhabalar takipçinim Nagihan Bozalp :)
    nagi2387@hotmail.com
    sewgiler^^

    YanıtlaSil
  132. Adsız27/9/13

    ilk kez bir çekilişe katılıyorum :D
    adım: Hatice.
    mail adresim: hatce875@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Merhaba;

    Feyza Sezer

    Feyzasezer@gmail.com

    YanıtlaSil
  134. Ben de denemek istiyorum ^_^
    aliceojelerdiyarinda@gmail.com

    YanıtlaSil
  135. Gizem kaymakçı ayfergizem54@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. ya ne kadar güzel bir çekiliş olmuş. özellikle golden rose'un yeni ürünlerini gördüğüme sevindim. merak ediyordum.
    Mürüvvet Tuncal
    serhatmuruvvet@gmail.com

    YanıtlaSil
  137. Merhabaaa :))
    Belki sans benden yana olur :)
    Dilsuhte@live.com
    Arzu Caliskan :)

    YanıtlaSil
  138. adım: ayfer gizem kaymakçı
    mail:ayfergizem54@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. adım:ayfer gizem kaymakçı
    mail adresim:ayfergizem54@gmail.com

    YanıtlaSil
  140. adım: ayfer gizem kaymakçı
    mail:ayfergizem54@gmail.com

    YanıtlaSil
  141. izleyicinim
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. merhaba bloğunuzun daimi takipçisiyim(:
    adım ebru
    mail adresim:ebru_t6t6r@hotmail.com
    hoşçakalın(:

    YanıtlaSil
  143. ayshetopuz@gmail.com Ayşe
    bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  144. umarım benim olurlar email
    akpinar_serap@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Merhabalar;
    Böyle şartsız çekiliş alışılmadık 1durum olmuş,düşüncene sağlık. İsmim Elif Erdoğan. Mail adresim;eliferdogan1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. Merhabalar;
    Böyle şartsız çekiliş alışılmadık 1durum olmuş,düşüncene sağlık. İsmim Elif Erdoğan. Mail adresim;eliferdogan1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Merve :) 87.merve@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. Senin çekilişlerine katılmayı çok seviyorum :)
    Belki kazanan şanslı ben olurum :)

    denizbulut01@gmail.com

    YanıtlaSil
  149. bu tip çekilişlerde hiç şans bana gülmedi, belki bu kez ben olurum şanslı, bilinmez :)
    pinargevrek@gmail.com
    Pınar

    YanıtlaSil
  150. Merhaba Gül Altınöz
    idagul1710@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Merhaba
    Gül Altınöz
    idagul1710@hotmail.com

    YanıtlaSil
  152. Merhaba, adım Merve

    lady.penelopeia@gmail.com

    YanıtlaSil
  153. Merhaba :) Ismim Gökçe. Mail adresim: gokcelik89@gmail.com

    YanıtlaSil
  154. Hayal Kelbizadeh hkelbizadeh@mail.ru

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  155. selamlar :))

    kevser.yuksel@hotmail.com :)

    sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  156. şartsız ve anonim çekiliş seviyorum..sevgiler P.S.
    veleley(et)hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. Merhaba bunlar ne güzel hediyeler teşekkürler miskinkek..
    monsoon1718@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Katilmayan bir ben kalmisim sanırım :) Sevgiler mihribanmutlu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  159. Ben de bir kaç ürün denesem fena olmaz :)

    Beyza Sofuoğlu

    beyzasofuoglu@gmail.com

    YanıtlaSil
  160. benim olsunlar =)
    bi de ben kazaniym yaaa =(
    ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  161. karşı koyamadım bu güzelliklere :) bakimlikiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. cok isterım benım olsunlar bu ay benım dogum gunum ınsallah kazanan ben oluurm :)
    Fatmagul yaban eskişehir :)
    yabanf@gmail.com adresiyle takipteyım

    YanıtlaSil
  163. umarım bu sefer sans benden yanadır dıyerek yıne katılıyorum. :)

    merve.yildiz@msn.com

    herkese bol şanslar! :)

    YanıtlaSil
  164. merhaba:)
    safiye demir
    email: safiyedemir.4@gmail.com

    YanıtlaSil
  165. Bu arada e mail adresim yakamoz87derya@hotmail.com.ben talibim;)

    YanıtlaSil
  166. ayy inşallah şans benden yanadır:)

    aysun yıldırım kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. Merhabalar kim katılmak istemezki böyle güzel çekilişe :)
    betuldemir550@hotmail.com
    şansımız denemek isterim ? :)

    YanıtlaSil
  168. ipleri kopmuş uçurtmalar misalii savruluyorum çelişin içinde :p
    uzatmadan istediklerini vereyim :p ama bende istiyom :))
    aslı aydın
    asliaydin-_-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  169. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  170. Adsız28/9/13

    benim olsunlar
    esunata@hotmail.com
    esen atasay

    YanıtlaSil
  171. Merhaba, diğer çekilişe de katılmıştım, umarım ikisinden birinde şanslı olurum.
    kadinlaraozel34@gmail.com

    YanıtlaSil
  172. Yine miskin kek ve yine oldukça bonkör bir çekiliş daha:)
    Süpersin :::
    Merve Karaca
    bridget.bjk@gmail.com

    YanıtlaSil
  173. Hediyeler çok güzel ama şansımız çok az :(

    Berrin Bayraktar

    makyajliseyler@gmail.com

    YanıtlaSil
  174. Merhabalar elbette seve seve katiliriz cekilisler super oluyor zaten sevgiler zesahin@gmail.com zeynep surel

    YanıtlaSil
  175. Merhaba :) esenmenemen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. nevin yavaş

    nevos26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. sanırım bende talibim bu güzellere.. :)

    fndkfndk@gmail.com

    YanıtlaSil
  178. Merhabalar

    bybowtie@gmail.com

    (:

    YanıtlaSil
  179. Hepsi birbirinden güzel. Umarım şans bana güler :)) dtokgoz71@gmail.com

    YanıtlaSil
  180. Hepsi birbirinden güzel. Umarım şans bana güler :)) dtokgoz71@gmail.com

    YanıtlaSil
  181. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  182. Aylin Karaköçek
    mail: aylinkarakck.33@hotmail.com
    umarım şans benden yana olur :))

    YanıtlaSil
  183. Merhaba bende şansımı denemek isterim.
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. Merhaba bende şansımı denemek isterim.
    Emine Kılıç
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  185. Meral ekmen

    meralcelen@gmail.com

    herkese iyi şanslar :))

    YanıtlaSil
  186. çok güzel hepsi bende katılmak istiyorum:)
    fusuncotel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  187. merhaba
    nurten yıldırım
    nrtn.yldrm@gmail.com
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  188. Merhaba:)
    Kısa süren çekilişleri seviyorum keyifli oluyor:)
    seregon.sg@gmail.com

    YanıtlaSil
  189. ümidimi kaybetmeden yeni yine yeniden katılıyorum şükran koçak sukkocak@gmail.com

    YanıtlaSil
  190. Merve ÇARKLI

    serpilcarkli@hotmail.com
    bana çıksın.Ama daha çok isteyen varsa onada çıkabilir. :D

    YanıtlaSil
  191. Çok cazip bir çekiliş:)
    Sibel Budak
    nemequittepas1986@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. Hazal Aydemir28/9/13

    bu çekilişinize de katılmak istiyorumm :) (hazaydemir@gmail.com)

    YanıtlaSil
  193. ay inş çıkar ürünler harika jane iredale fondötünü çok merak ediyorumm
    mail adresim nazlesmeralla-34@hotmail.com
    bol şanss herkese ve bana :)))

    YanıtlaSil
  194. Bi çekiliş bitmeden diğeri Başladı harika :-) ismim Meserret mail:efelerin_efesi1967@hotmail.com

    YanıtlaSil
  195. gozde ünal inşallah bana çıkarrr
    gratel-88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  196. Melisa Kurt
    melisa-mel-kurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  197. çekilişler harika. İnş şansım vardır. agannil@gmail.com Nil.

    YanıtlaSil
  198. Merhaba çekilişini çok beğendim :) Müge Yüksel / mugeyuksel@yahoo.com

    YanıtlaSil
  199. bende çekilişe katılmmak istiyorum gulay_galatasaray91@hotmail.com

    YanıtlaSil