Arama Kutusu

Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu Kremli Duş Jeli

palmolive-body-butter-cikolata-tutkusu-kremli-dus-jeli

Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu Kremli Duş Jeli

Palmolive Body Butter Çikolata Tutkusu, yoğun çikolata kokulu, kremli bir duş jeli



Gün sonunda yorgunluğu atmak için aldığınız duş keyfinize çikolata kokuların da eşlik etmesini istiyorsanız, bu duş jelini alıp mutlaka deneyin. Kokusunu yoğun olarak duş esnasında hissettirmesine rağmen, vücutta kokusu uzun süre kalmıyor ancak duştan sonra yaydığı o koku, resmen 1 saat hala banyoda uçuşuyor. İçerik yönünden yoğun tuz içerdiği için, hassas vücut yapısına sahip insanlara göre değil. Kremli yapısı, duş jellerinin vücudu hapsettiği o gerginlik hissini tamamen yok ediyor. Kokusunu ve yapısını çok beğendim. Bana kalırsa The Body Shop duş jelleri ile yarışır. Ki zaten içerik olarak da birbirinden çok da farklı değiller. Makul fiyatlı, gerginlik hissi yaşatmayan duş jellerine merhaba demek istiyorsanız Palmolive Body Butter serisi ile ufak bir tanışma yaşayın derim.



Mis gibi çilek kokusuna sahip bir diğer çeşidi olan
Palmolive Body Çilek Rüyası 'ni okumak isterseniz, 
buraya tıklayabilirsiniz.


12 yorum:

  1. Kokusu bana çok kötü gelmişti. Çikolatayla alakası olmayan kötü bir koku bana göre.. Ama çileklisinin kokusu normal =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana güzel geldi, özellikle en sonki The Body Shop Çikolatalı Duş jelinden sonra, baya baya güzel geldi :)

      Sil
  2. gidip gidip bakıp bir türlü almadığım ürün, thermal spa'sını çok seviyorum, mavi olanını
    ama bu da denenmeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenebilir fiyatta, hoş bir etkisi var :)

      Sil
  3. Adsız22/9/13

    palomive değil palmolive olcak:)galiba yanlış yazdınız görünce söyliyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzu gördüğüm an düzelttim, yazı içinde öyle bir hata yapmışım, dalgınlık :) Teşekkürler

      Sil
  4. hiii ben buna bayiliyorum ki (: çok sevdim ben bu kremli olayları nivea kremli duş jelide benim favorim mutlaka denemenizi öneririm (: ama bundan azcık daha pahalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim önerinize :)

      Sil
  5. Şu ara ben de bunu kullanıyorum ve diğer kullandığım duş jellerine hiç benzemiyor. Arındırmak daha kolay. Kokusu müthiş. Bence de denenmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim :) Keşke içerik olarak da cazip olsa idi devamlı alıp kullandıklarım arasına girerdi :(

      Sil
  6. Bende almayı düüşünüyodum. Bir arkadaşım memnun kalmamış . Şuan Hobby nin duş jelini kullanıyorum . Önerebileceğinizin duş jeli varmı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hobby kullanıyorsanız beğenirsiniz. Ama kıstasınız ne olduğunu bilmediğim için fiyat olarak nasıl bir duş jeli önerebileceğimi bilmiyorum. Parası mühim değil derseniz BeSave harika, parası uygun olsun içeriği önemli değil derseniz Palmolive iş görür, Yves Rocher mini boyları da denenebilir, Watsons kendi duş jelleri var kremli onlar da Hobby ile aynı düzeyde. İçeriği de güzel olsun derseniz bitkisel laktoserumlu duş jellerine bakının derim veya daha doğal markalara :)

      Sil