Arama Kutusu

Güneş Kremleri Hakkında Doğru Bilgiler - 1

gunes-kremleri-hakkinda-dogru-bilgiler
Gunes Kremi Kullanimi
Güneş Kremleri Hakkında Doğru Bilgiler 

Güneş kremi kullanımında, yanlış bilinen şehir efsaneleri hakkında ufak bir yazı dizisi hazırladım. Son zamanlarda cilt bakım alışkanlığımda önemli bir yere gelen güneş kremlerinin kullanımına özen gösterdiğim için, yaz / kış ayrımı yapmadan güneş kremini uygulamaya çalışıyorum. Eğer siz de cilt bakımınızda güneş kremlerine önemli bir yer veriyorsanız, hazırladığım bu yazı dizisi işinize yarayabilir. 




* Güneş Kremleri Hakkında Şehir Efsanesi *

" Vücut için düşük koruyuculu güneş kremi kullanıyorum. (örneğin spf 6) Ancak yüz için daha yüksek koruma faktörü içeren güneş kremlerine yöneliyorum. (örneğin spf 30). "


Doğrusu Şu Olmalı: Bedeninize tümüyle aynı özeni gösterin. Yüzünüz sizin için ne kadar önemliyse vücudunuz da sizin için o denli önemli olmalı. Cilt cilttir. Vücudunuzun bir bölgesi için düşük koruma, başka bir bölgesi için yüksek koruma faktörlü güneş kremi kullanmak yerine, aynı koruyucu faktörlü bir krem kullanın. Çok düşük Spf 'li kremlerin koruyucu ömrü azdır. Özellikle de açık tenli iseniz, bu duruma daha çok önem verin.


6 yorum:

  1. benzer birşeyi ben de yapıyorum. yüzüme 50 faktör, vücuduma 30 faktör kullanıyorum. leke çıkmasını istemiyorum çünkü yüzümde. ama haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence 30 faktör korumalı bir güneş kremi, hem vücut hem yüz için koruma süresi açısından ideal. Bu mevsim için çok uygun :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler (◡‿◡✿)

    YanıtlaSil
  3. en sevdiğim 2 blogdan 1isiniz. Zaten sevdiğim 2 bloga üye olmak için burdayım =) bende 3senedir güneş kremlerini devamlı kullanmaktayım. şu ana kadar en iyi kullandığım la roche posayın kremi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevindim tatlı sözlerinize :)

      Sil