Arama Kutusu

Ferah Fresh Kokulu İmza Parfümleri

fresh-kokulu-imza-parfumler-onerileri

Fresh Kokulu İmza Parfümler



Tazelik kokan nam-ı değer fresh parfümler, ferahlatıcı notalarıyla özellikle spor tarzına sahip olanların favorileri arasında yer alıyor. Temiz kokularıyla buram buram ferahlığı hissedeceğiniz, hızlı akışına kendinizi bıraktığınız şehir hayatına da adapte bir parfüm arıyor aynı zamanda bu parfümünüz bir imza parfümü olabilecek nitelikte olsun diyorsanız, bu parfüm önerilerim tam size göre.


Issey Miyake - L'Eau d'Issey Absolue

Dolce Gabbana - Light Blue

Lacoste - Eau de Lacoste


2 yorum:

  1. 2 gündür bakmadığım forum kalmadı fresh koku arayışındaydım ki imdadıma koştun:) fresh koku söylemi kişiden kişiye değişiyor da senin tercihine güveniyorum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kişiden kişiye göre değişiyor, ben denediğim ve sevdiğim kokuları derliyorum :) Dilersen bir parfümeriden bakın, özellikle Boyner çalışanlarını parfüm konusunda seviyorum, pazarlama konusunda fazla ısrarcı olmadıkları gibi farklı önerileri de sunabiliyorlar tarza uygun :) Sevgiler

      Sil