Arama Kutusu

FreeMan Ayak Bakım Peelingi

ayak-bakim-peelingi-freeman-foot-scrub


FreeMan,  nane & erik kokusuna sahip ayak bakımı için peeling son zamanlarda en severek kullandıklarımdan birisi. Aslında ayak peelingi, kulağa biraz ultra uğraştırıcı geliyor ama gün boyu bizi taşıyan ayaklara biraz özen göstermek çok mu? Devasa tüpü 150 ml boyutunda, yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ne yapısında bir bozulma ne de miktarında bitme emaresi var. Zaten küçük bir miktarı peeling için yetiyor.

Ayak peelingini uyguladığınızda ayaklarınızı Evian bebeklerinin pamuk ayaklarıyla yer değiştirmiyor. Ayaktaki sorunlarınız için de birebir değil. Ama kremsi yapısı sayesinde ayakları yumuşatma yönü çok kuvvetli, verdiği rahatlama ve bakım yapmış olmanın o tarifsiz hissi ile kullanımını güzelleştirenlerden. Kokusu o kadar hoş ki, nane & erik birlikteliği denilmiş ama eriğin baskın yoğunluğu benim en çok dikkatimi çeken oldu. Ben severek kullanıyorum, bakım yapmak resmen bir hobi. Ayak peelingini de bu keyfinizin bir parçası olarak düşünün. Yoksa elzem ihtiyaç bir ürün değil.


Vakti zamanında Sevil Parfümeri' 'nden almıştım. Şimdi  bulmak o kadar kolay değil ama yine de arada bulabilirsiniz. Tabii ki Sevil Parfümeri'nin 1e5 katan fiyat politikası ile. Yine de bu paraya FreeMan ürünleri değiyor. Bu arada, FreeMan bitkisel içeriği yoğun olarak lanse edilse de kozmetiksel yanı da bulunan bir marka. Organik veya fazla doğal değil. Ancak hayvanlar üzerinde test yapmayan, doğa dostu bir marka. Banyo ürünlerinin yelpazesi oldukça geniş, daha farklı ürünleri de denemek istediklerim arasında.


2 yorum: