Arama Kutusu

Ağustos Favorilerim

favori-makyaj-cilt-bakim-urunleri


Ağustos ayı boyunca, en severek kullandığım favori makyaj ve bakım ürünlerim bunlardan ibaret. Yaz mevsiminin esintileri hala kendini hissettirmeye devam etse de, takvimlere göre artık resmi olarak Sonbahar mevsimine geçmiş bulunuyoruz. Yaz, benim en sevdiğim mevsim ama akabindeki sonbaharın mevsiminin de ayrı bir tadı var. Yazın son demlerinde severek kullandıklarım bunlar oldu ;


Queen Helene Siyah Nokta Maskesi : Baya baya seviyorum, özellikle yaz zamanı cildimde etkisini daha iyi hissediyorum. Maskenin daha ayrıntılı yazısı şuradaki yazımda.


Escada Magnetism Parfüm : Yaza uygun bir parfüm değil ama kokusunu o kadar özledim ki yazın sonlarına yaklaşınca bunu fırsat bilip hemen özlemimi gidermeye başladım. Escada parfümünün yazısı yakında blog sayfamda.


Yves Saint Laurent markasının Dessin Du Regard Göz Kalemleri 'nden Oriental Blue göz kalemi. Ysl kalemleri, kalıcılık konusunda muhteşem değiller ama renk verişleri bakımında sevdiklerim arasında yer alıyor. Bu göz kalemi uzun bir zamandır benimle, mavi rengi göz kalemlerini fazla sevmesem de Tekin Acar'da çok yakıştığını görünce edindim. Daha ayrıntılı yazısını şu yazımda bahsetmiştim.


Max Factor False Lash Effect Maskara, benim favori maskaralarımdan birisi. Bittikçe yenilemezsem rahat edemiyorum, kirpiklere verdiği hacimi çok seviyorum. Hatta sadece Ağustos ayı için değil, en iyi maskaralarıma girecek kadar favorim. Denemediyseniz, mutlaka bir göz atın derim.


Flormar CC Krem : Yaz sonunda denemem için gönderildi. Severek kullandım, muhtemelen Eylül ayında da beraber takılacağız. Cildi çok sorun olmayanlara tek başına, cildinde sorun olanlara bir baz niteliğinde olan Flormar CC Krem, başarılı ve kullanılası.


Revlon Lip Butter : Yaz zamanı ağır yapılı rujlar yerine bu denli lipbalm özelliğinde olan ama dudaklarımda capcanlı duran bu lipbutterlar benim sür-çık ürünlerimden birisi adeta. Kullanıp da sevmeyen, dünya üzerinde azdır. Zira sevilemeyecek gibi değil kendileri.


TheBalm Sexy Mama Pudra : Elimde tonlarca pudra yok, bittikçe ve kullandıkça almayı seviyorum. Sexy Mama pudrası, dünyanın en iyi pudrası olmadığı gibi makyajı da muhteşem bir şekilde sabitlemiyor. Hali hazırda her gün makyaj yapmayan biri olarak, T bölgemi durdurmaya yetebildiği için bu pudrayı seviyorum. Bitene kadar benimle olacağı aşikar. İnceleme yazısı şu linkte.


Physicians Formula Matchmaker Bronzer : Tüm yüzüme bronzer uygulama yerine, yanaklarıma allık olarak kullandım. Bronzlaşınca normalden daha da tatlı durduğu için yazın daha çok kullanır oldum. Daha ayrıntılı yazısını, şurada bulabilirsiniz.


Oriflame Kiraz Aromalı Balm : Çok tatlı bir kokusu var, yapısını da sevdim. Boyutu da ufak. Bitince kesin alırım. Şu yazımdan bakınabilirsiniz.


Biotherm Güneş Kremi : Biotherm ürünlerinde Sevil ve Tekin Acar mağazaları zaman zaman indirim yapıyor. Ben de bu zamanlarda memnun kaldığım Biotherm ürünlerini alıyorum. Biotherm, içerik olarak kozmetiksel yanı ağır bassa da cilt bakım ürünleri cildime çok iyi geliyor. Bu yüzden de aramızdaki sıcaklık devam ediyor. Yakın zamanda nemlendirici kremini de yine Biotherm'den alacağım gibi. Yüz için güneş kremini, çok fazla beyazlattığı ve ağırlık yaptığı için yüzden ziyade vücuduma kullanmayı tercih ettim. Bitmeye yakınlaştı, tekrardan alabileceğim bir güneş kremi.


Maybelline Jel Eyeliner : Her gün olmamakla beraber, arada jel eyeliner kullanmayı ihmal etmedim. Maybelline jel eyelinerları çok çok başarılı. Kesinlikle gözüm kapalı tavsiye ederim. Arada, fiyatlarında indirim oluyor. Mesela ben, kahverengisini %50 indirimle almıştım. Mağazaların yaptığı özel indirimleri takip etmekte fayda var. Daha ayrıntılı yazısını şurada yazmıştım, bakınabilirsiniz.



2 yorum:

  1. Bende CC krem aldım ve BB'lerimi çöpe attım güzel bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar CC kremler, Flormar BB Kremlere nazaran daha başarılı kesinlikle.

      Sil