Arama Kutusu

Dermomarket.Com ile Makyaj Seti Çekiliş Sonuçları

dermomarket-blog-hediye-cekilis


Dermomarket.com sponsorluğunda düzenlediğimiz çekilişe katılan herkese tek tek teşekkür ederim. Bol duyurulu güzel bir çekiliş oldu. Sıra geldi kazananları belirlemeye...

Makyaj Setini Kazanan 2 Şanslı Kişi Random.Org ile belirlendi ve Kazananlar


İlk Makyaj Setini Kazanan.... Kendinin Ruh Doktoru (blogu için tıklayabilirsiniz)

İkinci Makyaj Setini Kazanan.... Mila'dan Notlar (blogu için tıklayabilirsiniz)

dermomarket-blog-hediye-cekilisi


Kazananları Tebrik Ederim. 

Devam eden 2 çekilişime katılarak şansınızı deneyebilir, birbirinden güzel hediyeleri sadece birkaç tıkla kazanabilirsiniz.





8 yorum:

  1. çok çok teşkkür canım.niya bana miskin kek hediye yollamıyo diyordum :) her çekilişine de katılıyorum adresimi de hemen yolluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Yorumunuz gülümsetti :) Kimseye kasıtlı olarak çıkarma veya çıkarmama durumu yok, tamamen kendi şansınız :) Şimdiden güzel günlerde kullanın, Sevgiler

      Sil
    2. :)) canım bir sürü ek hakkım oluyor ya o yüzden demiştim.yanlış anlattım kendimi :)

      Sil
    3. Yo hayır yanlış anlamadım :) Sevgiler

      Sil
  2. kazananları tebrik ediyorum .çok güzel bi çekilişti :))
    miskinkekten güzel çekilişlerin devamını bekliyoruss<3 <3 <3

    YanıtlaSil
  3. Tatlı yorumunuz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de buradan tekrar teşekkür etmek istiyorum :) Hediyelerimin bir an önce gelmesini umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediyeleriniz yola çıkmış bile :) Güzel günlerde kullanın

      Sil