Arama Kutusu

Cyrene %100 Saf ve Doğal Argan Yağı

saf-argan-yagi-cyrene
Argan Yağı Argan Oil
Cyrene Saf Doğal Argan Yağı



Cyrene Argan Oil, %100 saf ve doğal argan yağı, içerisinde koruyucu, renklendirici ve en önemlisi esans olmayan bir argan yağı. Ercan Ayhan 'ı takip ediyor musunuz? Verdiği önerileri, yanlışların doğrularını öğrettikleriyle benim severek takip ettiğim bir Bitki Uzmanı, aynı zamanda Tabder başkanı. Onun deyişiyle Argan yağları 2'ye ayrılıyor. Argan Yağlı Olan Yağlar ve Argan Yağlar. İlk kategoride, bir iki damla Argan Yağı konulup gerisi kimyasal maddeler (özellikle silikon) ihtiva edenler yer alıyor, diğerinde ise saf argan yağları.


Daha önce, bir aktarcıdan aldığım Argan Yağı ne yazık ki fason çıktı. Ki zaten, rengi yapısı ve kokusuyla da kullanmaya başladığımda fark edip, rafa kaldırmıştım. Cyrene Argan Yağı ise, saf ve doğal olduğu için, aralarında muazzam bir fark var. Üstelik kapak kısmı damlalık yapıda. Damlalığa dilediğiniz miktar alıp, azar azar kullanabiliyorsunuz, özellikle cilt bakımında miktar ayarlamayı kolaylaştırıyor. Pamuğa direkt dökülenler gibi çok fazla gelmiyor bu özelliği sayesinde.



saf-argan-yagi-cyrene-argan-oil


Argan Yağının çok çeşitli kullanım alanları var. Dilerseniz cilt bakımı için yüzünüze, dilerseniz saç bakımı için saçlarınıza, dilerseniz de el bakımı için tırnak etlerinize uygulayabilirsiniz. Hatta Argan Yağı'na doyamıyorum diyorsanız da tüm vücudunuza kullanabilirsiniz. Cyrene Argan Yağını cildime yatmadan evvel, bir pamuk yardımı ile kullanıyorum. Kesinlikle durulamıyorum. Sabah yumuşacık bir ciltle güne merhaba demenin keyfi, günümü baştan güzelleştiriyor zaten.



Eğer benim gibi, doğal içerikli ürünlerle cilt bakımı ilginizi çekiyorsa, Argan Yağı 'nın etkilerini hissedip kullanmak istiyorsanız, Lila Kutu 'dan 29 Lira fiyatıyla temin edilebilinen Cyrene Saf Argan Yağı iyi bir tercih olacaktır. Kutudan çıkan nasıl kullanacağınıza dair bilgileri bulacabileceğiniz prospektüsünde göreceksiniz ki, yağın içinde sadece şu madde bulunuyor : Argania Spinosa Kernel Oil.




* Tanıtım Ürünüdür.

18 yorum:

  1. Bende şuan boyun bölgemde kullanıyorum dediğin gibi sabahları yumuşacık yapıyor canım,gerçekten çok çook beğendiğim bir yağ olduu :*** sende güzel günlerde kullan <3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım <3 Memnun kalman harika :) Sevgiler

      Sil
  2. canım ilaç gibi geldi bu önerin.mevsim değişikliğimi bilemiorum saçlarım çok dökülüor bugünlerde bende kerastase serum kullanmaya başladım.önünü alamadım doğal bakım yapmayabaşladım karşımıda ilk bu meşhur argan yağları çıktı aktarcıdan aldım bende ama emin deildim tam.birde ben 4 tlye aldım.hani normalde insan daha pahalı olmasını bekliyo birde bu argan yağını kullanacak gibiyim ozaman.bu yazı için tşkler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kerastase kötü bir marka değil de, çok şişirilme bir marka. İçeriğine şöyle bir bakınca olanı biteni görebilirsiniz aslında. Argan yağı pahalı olması onun iyi olduğunu göstermediği gibi uygun fiyatlı olması onu kötü de yapmaz. En bilindik marka bile 70 lira, ama saf değil mesela. Ercan Ayhan yapısının suya çok yakın olmasına bakmayı öğütlüyor. Hem rengi hem yoğunluğu olarak bu şekilde bakabilirsiniz :)

      Sil
    2. hemen baktım bendeki argan yağına epey katı kıvamlı suyun yanında cnm çok saol okumasam yazını argan yağı diye ne olduğunu bilmediğim şeyi saçlarıma kullanmaya devam etcektim demekki.kerastase saç bakımında çok kullandım ben bi bıraktım bi başladım saç maskelerine şampuanlarına.hatta uzun yıllar kullandım ama sonra bıraktım.fiatları çok pahalı dediğin gibi değmedini düşündümç ama şimdi kuaför serumlarının çok iyi olduğunu söyleyince tekrar başlim dedim parlaklık veriyo o konuda iyi ancak dökülmelerim durmadı bu argan yağlı bakımlara başladım işte şimdi bakalım tabi strestende uzak durmak lazım ama o da zor :)) cnm çok saol

      Sil
    3. Koyu kıvamlıysa o sahte diyor bu işin uzmanı, o yüzden suya yakın form ve renkte olması gerekiyormuş. Stres çok önemli saç dökülmesinde, ancak benim size önerim önce bir dermatologa görünmeniz, yapılacak kan testi ile daha iyi öneriler alabilirsiniz doktordan. Çünkü uzun süreli saç dökümü, bir soruna delalet. Kerastase kötü bir marka değil, ama saç dökülmelerinin kaynağını önce bir dermatologla araştırmak daha net sonuçlar verecektir :) Sevgiler

      Sil
  3. Adsız24/9/13

    MERAbA bi sorum olcak SAçında kullandınmı hi,ç?nasıl uyguluyosun ne kadar bekletiyosun?ben durulamasından korkuyorum acıkcası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, argan yağını veya herhangi bir bitkisel yağı, saçınızda kullanacağınız zaman saç diplerine de gelecek şekilde sürüp, ısıtılmış havlu ile biraz sıcak kalmasını sağlayabilir, bekleme sabrınıza göre 30 dakika veya 2 saat bekletip güzelce durulayarak yıkayabilirsiniz. Bununla ilgili bir konu da hazırlayacaklarım arasında, durularken baldan faydalanın :)

      Sil
  4. Bende gece bakımında ara ara kullanıyorum Argan yağını. Elimdeki bitince bu markanınkini deneyeceğim. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, saf ve doğal olduğu için memnun kalacağınızı düşünüyorum, en azından içinde ne olduğunu biliyoruz, Sevgiler

      Sil
  5. Adsız18/1/14

    arganpur nasıl bir marka onu sipariş ettim ben ya. bunu mu sipariş etseydim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, dediğiniz Arganpur ürünlerini kullanmadığım için bir karşılaştırma yapamıyorum ne yazık ki

      Sil
  6. Merhaba
    Argan yağı zeytinyağı renginde olurmuş, bu ürün şeffaf gibi geldi rengi bana damlalıkta???

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Argan yağı zeytinyağı renginde olurmuş baya koyu hatta..bu ürün bana şeffaf gibi geldi fotoda damlalıkta öyle gözüküyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de aksine sarı olanların içine ayçiçek katıldığını orjinal argan yağlarında şeffafa çok yakın bir renk olduğunu birçok bitki uzmanından biliyorum. Yine de daha detaylı araştırmak lazım, sonuçta bitki uzmanı değilim :) Dilerseniz markanın bizzat kendisiyle iletişime geçin, ben oldukça memnun kaldım, düzenli olarak da kullanıyorum

      Sil
  8. merhaba,

    bu yağı göz altına denediniz mi acaba. Ben ayrıca göz kremi kullanmak istemediği için argan yağını uygulamak istiyorum. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. merhaba,

    bu yağı göz altına denediniz mi acaba. Ben ayrıca göz kremi kullanmak istemediği için argan yağını uygulamak istiyorum. Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hayır göz altlarımda kullanmadım, minik minik sivilcelenmeler yapabilir, neden göz kremini kullanmayı reddediyorsunuz? İçeriği güzel bir göz nemlendiricisi alerjenik riski en az olandır, Ben açıkçası yağları göz bakımında kullanma konusunda endişeliyim, onun yerine dermokozmetik göz kremlerine yöneliyorum, çok da faydasını görüyorum :)

      Sil