Arama Kutusu

Baştan Çıkarıcı Feminen Çiçek Kokulu İmza Parfümleri

bastan-cikarici-feminen-cicek-kokulu-imza-parfumleri

Etkileyici Çiçek Kokulu İmza Parfümleri



Modern çiçek kokularını parfümlerde çok seviyorsanız ve baştan çıkarıcı etkileyiciliğine sahip feminen bir imza parfümü arıyorsanız, yaydıkları etkileyici çiçeksi kokularla aşkınızı tazeleyecek bu parfümlerle tanışmanızı öneririm. Bu naif ve hoş kokuları keşfetmelisiniz, çünkü parfüm dolabınız onlarsız eksik kalacak nitelikte. 


İşte Parfüm Önerilerim :



Guerlain - La Petite Robe Noire 

Prada - Infusion d'Irıs 


4 yorum:

  1. Guarlain La Petite bu ara gelip gidip denediğim bir koku.o zamana kadar başka bir koku düşmezse aklıma yılbaşı zamanı almayı planlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanvin Marry Me parfümüyle çok gidip gelip sonunda Lanvin'e karar kılmıştım, şimdi pişmanım, bir diğer parfüm alışverişimde mutlaka ben de alacağım. Bayıldım kokusuna :)

      Sil
  2. meyveli şekerli koku yazılarını bekliyorum=) en sevdiğim onlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sırada sportif fresh kokular var ama ondan sonra da meyveli kokuları hazırlayacağım :) teşekkürler

      Sil