Arama Kutusu

Alopecia Şampuan

alopecia-sac-dokulmesine-karsi-sampuan-kullananlar

Alopecia Şampuan


Alopecia, saç bakımında saç dökülmesini durdurucu etkide formüle edilen bir şampuan ve alıştığımız şampuanların kıvamında değil, daha jele yakın bir formu var. Rengi ise turuncu. İstanbul ilaç Kozmetik DermoClean tarafından üretilmiş olup, sadece şampuan değil saç serumu da bulunmaktadır. Şampuanın artı özelliği olarak içeriğinde ; Apigenin , Oleanolic Acid , Biotinly Tripeptide-1 , ProVitamin B5 , Vitamin E , Panthenol ve bitkisel ekstreler bulunmakta. Eksi özellik olarak ise, benim şampuanlarda olmamasını tercih ettiğim SLS bulunuyor.


İlk kullanımda fark ettiğim özelliği, saçı kirden ve yağdan güzel arındırıyor. Kokusu ilaç havasında. Eğer uzun saçlı iseniz, bir saç kremi desteği istiyor ancak saçları çok fazla sertleştirmediği için kısa ve orta saça sahip olanların kremsiz dahi kullanabileceği yumuşaklık veriyor. İlginç olarak, şampuanı kullandıktan sonra bir düzleştirme etkisi oldu. Bu haliyle de saçın daha az elektriklenmesini sağlıyor. İlginç olan bu durum hoşuma gitti.


Saç dökülmesi ile ilgili deneyimlerimi, zaman geçtikçe yapabilirim ancak kişisel görüşüm olarak, SLS olmamasını tercih ederdim, ben daha önce kullandığım Revigen Saç Dökülmesine Karşı Şampuan 'dan bir iki tık daha iyi performansta buldum. Şampuanın boyutu 300 ml olup yetkili eczanelerden temin edilebilir.

* Tanıtım Ürünüdür.

8 yorum:

  1. bu düzleştirme etkisi beni cezbetti şuan :) şampuanda sls ve diğer parabenlere takan biri olmadığımdan deneyebilirim sanırım :) aslında fiyatı konusunda da bilgi vermiş olsaydın sevinirdim:)) güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Begüm, ne yazık ki fiyatı konusunda bilgim yok :) Ama araştırıp konuya ekleyeceğim, teşekkürler sevgiler :)

      Sil
    2. fiyatı her eczanede farklı 32 tl satanda var 50 tl satan da var eczanecilerin karına göre değişiyor fiyat

      Sil
    3. Öyle mi? Bilmiyordum, teşekkürler :)

      Sil
  2. SLS NEDİR ACABA ? BENDE DİKKAT ETMİŞ OLURUM ARTIK :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, haklısınız sormakla zira uzun ismini yazmayı unutmuşum :) SLS bir tuz birleşimidir ve tam adı Sodyum Lauryl Sülfat. Çoğu şampuan içeriğinde bulunuyor. Saç köklerine zararlı etkisi var ama bu tabii ki çok büyük riskte değil. Ben kendi adıma sls olmayanları tercih etmeye çalışıyorum,uzun sürede saçıma çok yararını gördüm :) Sevgiler

      Sil
  3. Adsız11/2/14

    Alopecia saç şampuanı fiyatı 24 tl sadece eczanelerde satılıyor. içinde eser miktarda sls kullanılmış.. ayrıca saç köküne zarar vermiyor çünli içinde procapil var. bir bilgi daha özellikle kadınlarda saçları kısa olup uzatmak isteyenler için çok ideal çok hızlı saç uzatıyor. buda içindeki provitamin ve apigenin ile ilgili bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bilgilendirme için :)

      Sil