Arama Kutusu

13 Yurtdışı Online Alışveriş Sitesi (Kozmetik & Makyaj)

yurtdisi-online-kozmetik-alisveris-siteleri

Yurtdışı Online Kozmetik - Makyaj Alışveriş Siteleri


Yurtdışı online alışveriş sitelerinden alışveriş yapmayı seviyorsanız, size tavsiye ettiğim bu siteleri de alışveriş sitelerinize almanızı öneririm.



Ama ondan önce, tecrübeyle sabitlediğim önemli noktaları yazmak istiyorum. 
Bu maddeleri gözden çıkarmayın :


+ Küçük miktarlarda alışveriş yapın. Hem fiyat hem boyut olarak. Unutmayın sınır, kargo dahil 75 $ 

+ Her alışveirşinizin bir risk olduğunu unutmayın. Gelmeyebilir de, siteler ve direkt satışı yapan insanlar size bu parayı iade etmemeleri de var. Siz haklı olsanız da, ürün elinize ulaşamasa da. O yüzden riske edebileceğiniz miktarı gözden çıkarın. 

+ Özel Kargo seçmeyin. Standart kargoyu (bizdeki Ptt) seçin. Özel kargolar, Türkiye'deki özel kargolarla size ulaşır ve %85 (evet resmen kriter bu) oranında takılır. Bu oran, risk anlamında ciddi bir sorun. Riske almayın, özel kargo seçmeyin.

+ Sabırlı olun. Hangi şehirde yaşadığınız önemli değil, önemli olan Ptt hızı. 4-5 hafta beklemeniz gerektiğini unutmayın.

+ İngilizce bilmiyorsanız, hiç bulaşmayın. En az orta düzey ingilizce şart. Herhnagi bir sorun olduğunuda, Google Translate size yetemez. Sorununuz karşı tarafa aktarabilecek, karşı tarafın yönlendirmelerini anlayabilecek düzeyde bir İngilizce şart. 

Paypal kullanmasını öğrenin. Paypal'sız olmaz, olmamalı da. Direkt olarak sitelere kredi kartınızı vermeyin, ki zaten çoğu sitede Türkiye kredi kartlarını kabul etmez. En rahatı Paypal. 

Sorunlar yaşayabileceğinizi unutmayın. Bu her şeyiyle bir risk. Sorunlar yaşayabilirsiniz, bunlarla nasıl mücadele edeceğinizi zaten deneyimleyerek öğreniyorsunuz. Ama mümkün mertebe, sinirli bir halde karşı tarafa suçlayıcı tavır içerisinde olmayın. 

yurtdisi-online-alisveris-siteleri


Şimdi gelelim keyifli tarafa. 
Açıklamaları ve Kargo Fiyatlarıyla Birlikte Kozmetik ve Makyaj Ürünlerini Alabileceğiniz 
Online Alışveriş Siteleri
(Linklerin üzerine tıklayarak sitelere göz atabilirsiniz)





Ebay

Tabii ki benim en sık alışveriş yaptığım en büyük platform. Bilmeyenler için, kısaca şöyle anlatabilirim. Bizdeki GittiGidiyor'un paralel evrendeki hali. Ebay, GittiGidiyor'a göre çok daha sistemli ve sizin arkanızda duran bir şirketin güvenindesiniz. Güvenli satıcıların geri bildirimlerine yani feedback yorumlarına mutlaka ama mutlaka bakın. Yorumların yüksekliği kadar sayısı da mühim. 10 tane yüksek yorum almış biriyle alışverişte bulunmak en büyük risk ama 10bin satışı olmuş %99 üzerindeki satıcılar 2-0 güven demektir. Beni %99 altındaki hiçbir satıcı cezbetmiyor, güven ve feedback gücünü önemsiz görmeyin.

EyesLipsFace.Co.Uk (ELF)

Elf kozmetik, benim bir ara çok yoğun olarak alışveriş yaptığım site idi. Paketleme, güven ve hız tek kelime ile mükemmel. Ancak not düşmek istediğim 2 durum var. Birincisi, Elf 'in 2 sitesi mevcut. İlki Amererika sitesi, ikincisi Türkiye'ye gönderimi olan İngiltere sitesi. Tabii Amerika'da dolarla satıldığı için daha uygun, biz o fırsattan yararlanmıyoruz. Yani aldığınız ürünlerin kurları daha yüksek fiyatla çıkmasının sebebi bu. İkincisi ise, Elf ürünleri son zamanlarda daha kaliteli ürünler çıkarsa da, kalitesi çok yoğun bir kozmetik markası değil. Amerikada 1 dolara lipgloss olması hoş ama siz aynı lipglossa 8 lira verince, Türkiye'de de bulabileceğiniz o kalitenin ve fiyatının boş yere macerasına gireceksiniz. Benim size önerim, yabancı bloglardan Elf ürünlerini iyi araştırıp yanılma payınızı en aza indirerek alışveriş yapmanız. Elf 'in mail aboneliği olursanız, sık sık yaptığı kampanyalardan haberdar olabilirsiniz. Belirli zamanlarda kargoyu ücretsiz yapıyor veya hediyeli ürünlere yer veriyor.

Brigettesboutique.Com

Pek çok kozmetik markasını bir arada bulabileceğiniz Brigette's Boutique, yine gönderimi Türkiye 'ye olanlardan birisi. Kargo fiyatı $7.53 'den başlıyor, aldığınız ürünlerle birlikte fazlalaşıyor. Mesela benim en sonki siparişimde 11$ kargo tutmuştu. Alışverişimde herhangi bir sorun yaşamasam da tek sıkıntı ettiğim taraf, niye bu kadar ucuz kargolama yaptıklarını anlayamamış olmam. Ucuz kargolama derken, paketlemesi iyi değil. Ürünler kırılmadan elime ulaştı ama nasıl ulaştı hayret ettim. Olduğu gibi kutuya koymuşlardı. Bu konudaki endişem haricinde herhangi bir problem yaşamadım.

FeelUnique.Com 

Bu siteyi ilk JustMakeup sitesinde okumuştum, o zamanlar bir blog sayfam dahi yoktu. Çok memnun kaldığım bir alışveriş de yapmıştım. Ama ondan sonra, site pat diye gönderimi durdurdu. Üstelik o zaman, yasak da yoktu ortalıkta. Bu durumu siteye mail atıp sormuştum, ne yazık ki Türkiye'ye gönderimini durduklarını ve henüz açmayı düşünmediklerini yazmışlardı. Artık yeniden açıldı. Sadece bazı markaları (örneğin benim denemeyi çok istediğim Bare Minerals gibi) Türkiye'ye göndermiyorlar. Ancak çok iyi markalar hala gönderimde. Paketlemesini, hızını ve kalitesini sevdiğim sitelerden birisi. Kargo ücretsiz.

Sleek

Ben henüz alışveriş yapmadım. Çünkü elimde olan Sleek paletinden ilk zaman hoşlansam da sonrasında çok tozutuyor olması beni biraz soğuttu. Ama Sleek alınası ürünleriyle göz dolduran bir marka. Başka sitelerden macera aramak istemiyor ve daha uygun fiyatlı edinmek istiyorsanız, direkt kendisinden alabilirsiniz. Arkadaşımın geçtiğimiz haftalarda verdiği sipariş eline ulaştı. Sorunsuzca geldiğini gördük. En büyük artısı, dolar üzerinden alıyorsunuz. Kargosu ise ücretli ancak çok düşük. Bir paket dolusu aldıklarına sadece 6$ ödemişti.


VivoCosmetics.Co.Uk

Vivo Kozmetik sitesini ben değil, arkadaşım keşfetti. Ürünlerin kalitesi çok yüksek değil, ancak fiyatları da yüksek değil. Farları pigmentli ama tozuttuklarını gördüğüm için alışveriş yapmaktan vazgeçtim. Arkadaşım ise fiyat/kalite olarak memnun kaldı. Kargo ücretsiz, sorunsuzca gelmesine rağmen geliş süreci 15 günü aşkın bir sürede geldi. Bana kalitesi Sleek'ten düşük gibi geldi, hatta Mua Kozmetik ayarında diyebilirim.


Cosmo-De.Com Uzak doğu kozmetik ürünlerini sevenlere göre bir site. Türkiye'ye ücretsiz kargosu mevcut. Fiyatları Ebay satıcılarına göre daha pahalı ancak bir firmadan alışveriş yapma garantisi olduğu için, Ebay kısmında zorlananlara alternatif oluyor.


SigmaBeauty.Com

Elbette güzide fırça sitesi. Kendi markasının yer aldığı kozmetik ürünleri de var ama benim fırçalar konusunda alışveriş deneyimim oldu sadece. Son derece sorunsuz, siparişinizle ilgili bir online alışveriş sitesi. Kargo konusunda çok özel zamanlar olmadıkça ücretsiz olmuyor. Haberdar olmak için, maik aboneliği olmanızda fayda var.


Coastal Scents 

Yabancı blogger ve vloggerların güzide sitesi, özellikle büyük 88 'li far paletleri ve ardından fırçaları ile nam saldı. Özellikle fırçaları alınası türden. 3 fırça alışverişim oldu geçtiğimiz yıl, aklımda almayı istediğim yeni fırçalar olduğu için alışverişimin devamı da geleceğe benziyor. Çünkü çok memnun kaldım. Tek sorun, kargosu sabit değil. Ürünler eklendikçe artıyor ancak ürünlerin fiyatları çok uygun olduğu için, değdiğini düşünüyorum. Özellikle uygun fiyatlı ne fırçası alsam diyenlere, gözüm kapalı önerebileceğim bir site. Paketlemesi ve hızı da çok iyi. GÜNCELLEME : Şu anda Coastal Scents sitesi Türkiye'ye gönderimini kapatmışa benziyor. Onun yerine kalite olarak neredeyse birebir aynı olan BH Cosmetic ürünlerini Beauty Joint sitesinden alabilirsiniz. Hatta Beauty Joint sitesinde birbirinden farklı makyaj markaları da var, bugüne kadar alışveriş yapan bloggerlardan tek bir şikayet duymadım. Oraya da bakınabilirsiniz.


Roseroseshop.Com

Bu site, benim yıllardır hatta en sonki Skin79 BB Kremleri aldığım meşhur satıcının kendi sitesi. Ebay'deki satıcı ismi de RubyRuby76. Zaten Türkiye'ye sorunsuz gönderimi olduğu için bloglar arasında çok yaygın. Ebay alışverişi yapmak istemeyenlere bir alternatif de sitesinde sunuyor. Ancak Ebay ile özellikle açık arttırmalarda daha uyguna bulabileceğiniz fiyatların hafif tarçınlı hali. Yine de güvenilir. Kargosu, Ebay dükkanında ücretisz iken RoseRoseShop 'ta belirli ürün sayısına kadar sadece 9$.


BornPrettyStore.Com

Ağırlıklı olarak tırnak ürünlerini bulabileceğiniz bir alışverişi sitesi. Ojeler, manikür için gerekli ( örneğin en meşhuru dotting toll ) her şeyi bulabileceğiniz gibi , benim blog için oje tanıtımlarından kullandığım wheel board çok uygun fiyata geldi. Hız konusunda iyiler. Küçük ürünlerde kutu yerine direkt baloncuklu zarflarda gönderikleri için paketin ufaklığı kargoda sorun yaşatmıyor.


Mua.Co.Uk

Cezbedici Mua Kozmetik ürünlerinin yer aldığı bir site. Benim çok fazla ilgim vardı, almaya çok niyetliydim, arkadaşımın paketini gelmesini bekliyordum. Ona göre karar vermek için. Arkadaşım bir adet Mua BB Krem ve Mua 3'lü Far Paleti aldı. Far paletleri o kadar albenili duruyor ki, arkadaşımın paketinde görmeden evvel kesin almalıyım diyordum. Fakat kalitesinin çok iyi olmadığını gördüm.


Cherryculture.Com

Cherryculture çok uzun zamandır alışveriş yaptığım güzide site. Özellikle NYX markasının ürün cenneti. Tek eksi yanı kargo kısmı. Kargo 10.59 $ 'dan başlıyor ve siz ürün ekledikçe artıyor. Mail abonesi olursanız, özel kampanyalardan haberiniz olabilir. Neredeyse her an kampanyalı ürünler bulabilirsiniz. Hız yönünden iyilerden birisi. Kargoda hasara uğrayan ürünlere, tutar kadar indirim çeki verecek kadar ilgili bir müşteri hizmetleri var.



75 yorum:

  1. ABEY DEN YAPMISTIM TATLIM BEN DEDĞİN GİBİ DİKKAT EDİLMELİ VE KESİNLİKLE İNGİLİZCE BİLİNMELİ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebay en zengin içeriğe sahip olanı, beğenmenize sevindim :)

      Sil
  2. Şu yazını okuduktan sonra, Elf'ten alışveriş yaptım, bakalım gelecek mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çarçabuk gelir :) Elf genel anlamda çok güvenilir bir site :)

      Sil
  3. Adsız1/8/13

    aklımda hep cherryculture sitesi vardı ama tıpkı dediğin gibi kargo biraz pahalıya gelior.gerçi aldıklarıma kargoyu böldüğümde yine karlı oluyor.birde satışı olmayan ürünlerde bulunuyor sonuçta orada.kargoyu paylaşacak arkadaş buldum yinede kararsızdım.yazını okuduktan sonra almaya karar verdim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşla bölüşmek harika fikir! :) Umarım kısa zamanda paketiniz ulaşır :)

      Sil
  4. sleek alışverişi yapılabiliyormu? aaaa ilk defa duyuyorum.kargoda ucuz gerçekten ilk defa gördüm keske daha once gorseymisim :o) allık almıştım daha pahalı almışım

    birde allıklarını şiddettle öneririm :o) bence farlarından daha başarılı dene mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yapılabiliyor, aracı sitelerden çok daha uygun fiyata geliyor. Allık tavsiyenizi not aldım, teşekkürler :)

      Sil
  5. Adsız1/8/13

    tek feelunique bilmiodum çok teeşekkürler gerçekten çok faydalı bir yazı olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, keyifli alışverişler :)

      Sil
  6. çok güzel bir yazı olmuş benim gibi meraklısına :) milani ve revlon ürünleri gönderecek iyi sitelerden haberin olursa yazmanı çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, Milani markası CherryCulture'de bulunuyor, Revlon keşfindeyim, bulunca hemen paylaşacağım, teşekkürler :)

      Sil
    2. Reclon cloud 10 beautyde var

      Sil
    3. Revlon cloud 10 beautyde var

      Sil
    4. Teşekkürler bilgilendirme için <3

      Sil
  7. Bornprettystore'daki tirnak aksesuarlarina bayildim ;) cok yararli bir yaz olmus tebrikler, eline saglik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bornpretty tırnak ürünleri konusunda çok çeşitli gerçekten de :)

      Sil
  8. bb kremlere içim gidiyor!
    bir de physicians formula ürünlerine!
    şimdi bir arkadaşım amerikada istediğim şeyleri getirebileceğini söyledi, youtube guruları physicians formula nın wallmartta vs de genelde %50 indirimde olduğunu söylediler hepten aklım çıktı :)
    sanırım korka korka da olsa en azından bb kremleri denemek lazım zaten hepsi indirimli görünüyor teşekkürler çok güzel olmuş bu post

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer Amerika adresi bulabiliyorsanız çok şanslısınız. Ben de bazen arkadaşım, kuzenim geldikçe sipariş veriyorum. Bu sitelerden, dediğiniz gibi çok daha uygun oluyor. Walmart, Drugstore.com ve iherb.com şiddetle tavsiye ettiklerimden :)

      Sil
  9. Cheap and smells an itibariyle türkiye ye gönderimi kaldırmış maalesefe :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe Hanım Merhaba, yorumunuz üzere o siteyi kaldırıp yerine yeni bir site ekledim 3. sıraya :)

      Sil
  10. aklımda bulunucak:) siteleri inceledim dediğiniz gibi genel olarak çok daha uygun şeyler var:)

    YanıtlaSil
  11. e bay de bildiginiz guvenilir dekant parfum satan bir satıcı var mı acaba. daha cok niş parfum uzerine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ebay ile parfüm deneyimim olmadı zira güvenemiyorum parfüm konusunda

      Sil
  12. iherb sitesi ile ilgili bir bilginiz varmı yardımcı olabilirseniz çooook sevinirim

    YanıtlaSil
  13. iherb sitesinden alışveriş ile ilgili bir bilginiz varmı? varsa yardımcı olursanız çoook sevineceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hayır yapılmamakta artık.

      Sil
  14. merhaba ben ebay dan bugun bir alişveriş yaptım kargo ucretı yok gozukuyo sonradan turkıyeye gırıs yapınca ekstra bıseyler cıkmaz degılmı..??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, eğer yeterli düzeyde ingilizce bilmiyorsanız hiç bulaşmayın derim. Sonra pişmanlık yaşayan siz olursunuz, başkası değil.

      Sil
    2. ortaduzeyde bılıyorum sorun yok gıbı geldı bana ama cıkarmı bı sorun yıne de??

      Sil
    3. alışveris yapanların yorumları gayet olumlu yuzde 98.8 guvenılırlık rakamıda ona guvenerek yaptım da benım korkum ekstra ucret cıkarmı turkıyeye gırıste

      Sil
    4. Merhaba, ben ilk mesajınızda kargo ücretini tam olarak bulamadığınızı düşündüğüm için yeterli ingilizce kısmına değindim, tabii ki orta düzey ingilizce kafi :) Eğer alışveriş yaptığınız Ebay satıcısı, Türkiye'ye gönderimi ücretsiz yapıyor ve siz de öderken ona göre kargosuz ödeme yaptıysanız, ürün evinize ulaşınca %95 ihtimalle size extra ücret çıkmayacağını düşünüyorum, ama bazen ülkemize giriş yaptıktan sonra küçük bir faturalandırma veya ardiye makbuz bildirisi ile para istenmekte. Bu durum çoğunlukla yaşanmasa da arada olabiliyor. O zaman iade yapabilir veya kesilen depo masrafı gibi küçük rakamlar ise ödeyebilirsiniz. Kaybolma/elinize ulaşmama/fazladan faturalandırma gibi durumlar yaşamamanız adınıza, göze alabileceğiniz fiyatlarla kargo dahil 75$ 'ı aşmamaya özen gösterin derim, Eğer bir sorun oluşursa da iade yapabilirsiniz. Yalnız, ürün iadesi sonrasında geri para ödenme kısmına artık ne Paypal ne Ebay destekçi oluyor, ülkemiz tarafından sıkıntı yaşanıldığı için eskisi gibi yanınızda olamıyor, o zaman da satıcıyla kuracağınız iletişim devreye giriyor. 98.8 oranı gayet güzel ama %99 feedback satıcı profillerinin altına inmemeye çalışın derim, aradaki fark minik görünse de Ebay için dev ayrıntı :) Sevgiler

      Sil
  15. iherble ilgili bir sorum olacaktı 1.5 kilo ve 75 dolar sınırı gelmiş 40 dolarlık sipariş versem elime ulaşmazmı acaba teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  16. iyi günler iherble ilgili sorum olacaktı. 75 dolar ve 1.5 kilo sınırı gelmiş 35 40 dolarlık sipariş versem elime ulaşmazmı acaba teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  17. eğer iherb artık gönderim yapmıyorsa iherb gibi önerebileceğiniz ucuz ve kaliteli ürün satan siteler hakkında beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. iyi günler

    YanıtlaSil
  18. mesajımı görünce hemen geri dönebilirseniz çok sevinirim. iherbden istediğim ürünler makyaj malzemesi vucut losyonu sabun. ürünleri sepetime attım sizden cevap bekliyorum çok teşekkür ederim şimdiden

    YanıtlaSil
  19. kusura bakmayın başınızı çok ağrıttım. iherbden physicians formula ile alba botanica markalarından alışveriş yapacaktım. bu markaların ürünlerini satan yurtdışı alışveriş sitesi varmı bildiğiniz. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  20. @Merve, merhaba :)

    iherb uzun zaman önce gönderimini kesti. O tarz bir site olarak dörtdörtlükblog yazarlarından sevgili Onur'un keşfi olan Vitacost sitesi var. Physician's Formula ürünlerinde çeşitlilik az, (kozmetik ürünleri yok mesela) ama Alba Botanica, Avalon Organics, Jason, Kiss My Face gibi birbirinden güzel markalar var. Henüz benim deneyim alışverişim olmadı ama sorun yaşayacağını sanmıyorum :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Adsız29/11/13

    merhabalar bende kozmetik alisverisi yapmak istiyorum.turkiyede olmayan bikac urun.cok bisey tutacagini sanmiyorum en fazla 30 dolar felan.gumruge takilirmi.riske gireyimmi? takilirsa para isterler mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30$ miktarı gümrüğe kolay kolay takılmaz. Yılda 5 sefer getirme ve kargo dahil 75$ limitine dikkat ederseniz sizin açınızdan en güzeli olur. Ama tabii ki, imzasız posta yoluyla yapılan her alışveriş bir risk. Gelmeme ihtimalini de not düşün. Takılırsa ardiye ücreti gibi küçük bir rakam da isteyebiliyorlar veya hiç para istemeden direkt geri iade bölümüne alıyorlar bildiğim kadarıyla. Ardiye ücretleri genelde 3-5 Lira gibi küçük bir rakam. Diğer türlü iade olduğunda sizden bir para istenmiyor ama onun gerçekten iade olup olmadığını bilemiyorum. O durumda, site ile irtibata geçmeniz gerekiyor. Bazıları iade ürün eline ulaştıktan sonra, bazıları ise ürün ulaşmadan para iadesi yapıyorlar.

      Sil
  22. Merhaba ben 5 sınırını tamamen unutarak kara cuma indirimlerinden bir sürü şey aldım en pahalisi 22 dolar tuttu şimdi satıcılara mesaj attım gerçi alıcı adini degiselim diye ama bakalim yapacaklar mi? Bir de sleek alışverişi yaptık 58 dolar tuttu kargo ile umarım gelir onunla ilgili sıkıntı yok çünkü kardeşimin adına gelecek. Diğer alisverislerimin içeriği 1 concealer paleti bir de no makeup makeup weti too facedin Çin'den gelecek takılır mi sizce cok uzun oldu ama son olarak da bir küpe bir de canta vsr ayrıca.

    YanıtlaSil
  23. Takılabilir bunun garantisi yok, umarım gelir :)

    YanıtlaSil
  24. Adsız4/1/14

    merhaba amerikada sivilce ürünleri satan bir siteden alışveriş yapmıştım 45 dolar tutmuştu. gümrüğe takılmış olabilir mi? sizin ürünlerinizde problem çıkıyor mu gümrükten geçme konusunda? Moralim çok bozuldu çünkü ürünlerle ilgili çok güzel yorumlar vardı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gönderimden itibaren 3 hafta henüz geçmediyse telaş etmenize gerek yok ama eğer 40 günü geçti ise bir problem var demektir. Dilerseniz Paypal 'ın çözüm merkezinden olayı halledebilirsiniz. Tabii ondan evvel site ile irtibata geçmenizi öneririm. Takılması her zaman için bir risk. Bazı siteler ne yazık ki bu konuda katı, telafisini yapmıyorlar. O durumun insiyatifi, alışverişi gerçekleştirdiğinizi site yönetimine kalıyor.

      Sil
  25. miray4/2/14

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miray Hanım, yorumunuzu siliyorum. reklam içerikli zira, gözümden kaçmış yayınlamışım es kaza. Lütfen bir daha bu şekilde yorum yazmayınız.

      Sil
  26. real techniques fırca alısverişide mi 75 dolar olmalıııı acabaaaaaaaaaa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet tüm alışverişlerin kıstası belirlenen fiyat üzerine geçilmemesi. Ben buna azami dikkat ediyorum, geçildiğinde belki bir şanssorunsuz olabilir ama bunun garantisi yok. Doğrusu 75 dolar ve üzeri meblağı kaybetme riskine göze almaya değmez fikrimce

      Sil
  27. Coastal scents sitesinde üye olma aşamasında ülke olarak Türkiye görünmüyo artık göndermiyolar mı acaba :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuzla birlikte bakındım evet çok haklısınız durdurmuş galiba :( Onun yerine ürünleri neredeyse kalite olarak birebir aynı olan BH Cosmetic ürünlerine yönelebilirsiniz, BeautyJoint sitesi makul miktarda kargo yapmakta ve gerçekten BH ürünleri CS ile neredeyse aynı, dilerseniz oraya bakının

      Sil
  28. Adsız29/8/14

    Merhaba,yorumlarda cevap olarak değinmişsiniz Walmart deniyimleriniz hala olumlu mu? Son zamanlarda burdan alışveriş yaptıysanız Türkiye gönderimleri ne durumda merak ediyorum, izlenimlerine güvendiğim biri olarak fikrinizi almak istedim (mis gibi blogunuz için ayrıca teşekkürler)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki Walmart Türkiye 'ye göndermiyor :( Yurt dışındaki arkadaşımın ev adresine gönderimini sağlamıştım, hatta bedava kargo fırsatıyla. Herhangi bir olumsuzluk yaşamadım aksine aldığım ürünü oldukça cazip fiyata edinmenin mutluluğunu yaşadım. Keşke ülkemizde şu alışveriş yasağı tamamen kalksa da sitelerden dilediğimiz gibi özgürce alışveriş yapabilsek. İnanıyorum ki o zaman Türkiye 'ye gönderimi olmayan pek çok site zamanla açılır. Blogum hakkındaki düşünceleriniz için ayrıca teşekkür ederim, böyle yorumları okumak beni çok motive ediyor :) Sevgiler

      Sil
  29. RoseRoseShop Benim fawori sitelerimden biri oldu birsürü harika bakım ürünü aldım son aylarda :) diğer siteleride ilk defa gördüm ve hemen inceleyip duyurular için abone oldum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Yurt dışında yeni alışveriş siteleri buldukça bu listeyi güncellemeyi veya yeni bir blog konusu yapmayı düşünüyorum, faydalı bulunmasına çok sevindim :)

      Sil
  30. kızlaaarrrrr:)) www.allcosmeticswholeale.com sitesi de bir harika bakınız:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet o sitede onliyne yurtdışı kozmetik sitelerinden birisi, bildiğim kadarıyla kargoları fazla ücretli. Bir daha bakayım ama en son birkaç ürün sepete atıp 4o $ civarı kargo fiyatını görünce gerisin geri çıktım siteden :) Yine de alternatif elbette ^^

      Sil
  31. Feelunique ten 2 kere cloud10beauty den 1 kere ,vitacosttan 1 kere ,bornprettystore dan bırkaç kere aliexpressten 50-60 kez alışveriş yaptım.aliexpress hariç takılan olmadı ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh mis, Şans sizden yana demek ki :)

      Sil
  32. merhabalar yazılarınızı takip ediyorum şuan için güncelmidir bu siteler yurtdışından alışveriş yapmak istiyorum yasak vardı bi ara ama kazıklanmaktan bıktık vala

    YanıtlaSil
  33. merhabalar yazdığınız siteler güncelmidir hala alışveriş yapabilirmiyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet güncel. Bir tek Coastal Scents bizi bıraktı diye biliyorum ama diğer internet siteerinden hala kozmetik alışverişi yapılabiliyor. Tabii biraz riskli, ticari sayılmaması için düşük ücretli kendinize yeten birkaç ürün almanızdan yanayım :)

      Sil
  34. birşey daha soracağım nyx ürünlerinden almak istiyorum bi site önerebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Nyx ürünleri Türkiye'de var zaten :) Yanılmıyorsam Boyner, Morhipo, Lila Kutu 'da satılmakta, bu sitelerden online alışveriş yapabilirsiniz, fiziki mağaza olarak da Douglas bir ara baya indirimli satıyordu, Watsons ve Rossmann mağazalarında satışa sunulacağı söylentisi vardı ama gerçekleşti mi bilemiyorum. Yurt dışı online alışveriş için de Nyx ürünlerini alabileceğiniz siteler Beauty Joint sitesi ile Cherry Culture.

      Sil
  35. Merhaba Pelin Hanım
    Brigettsbotique güncel mi vede güvenilir mi site diğer kozmetik sitelerinden farklı geldi bana emin olamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, sizin için Brigette's Boutique sitesinden öylesine bir eyeliner kalemi sepete attım ve Türkiye'ye gönderimi devam ediyor mu diye sorgulattım. Gönderim ücreti olarak $ 7.53 ekrana çıktı, yani kozmetik satışı ülkemize hâlâ var ve kargo ücreti uçuk değil. Tabii ben USPS First-Class International kargo seçeneğini seçtim :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim ilginiz için Too Faced paletleri vardı onlardan almak istiyorum umarım sorunsuz bir şekilde gelir :)

      Sil
    3. Rica ederim, böyle işkence çekerek almamız çok kötü, halbu ki bireysel olarak alımlarda sorun yaşamadan alabilmeliyiz, neyse Ptt çalışanları bu anlamda baya esnek artık :) Umarım sorunsuz bir alışveriş yaşarsınız <3

      Sil
  36. Ebaydan alindiginda kapida odeyebiliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, asla olmaz öyle bir şey :)

      Sil
  37. peki bn fransada yaşıorm euro ile ödemr ypmk zrndym ama dolar cıkıo nsl anlıcm ne kdr ödicğimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesela ben şöyle yapıyorum, Asos alışverişimin sonrasında dolar olarak mı çekilmiş diye kredi kartıma baktığımda, kullandığım banka dolar eşitliğinde Türk Lirası çektiğini gösteriyor her defasında. Sanırım bu sorunun cevabı kullandığınız banka ile alakalı, muhtemelen bendeki gibi olabilir, kurdan kendi hesaplar ama bankalar biraz uyanık takılıyor, gün içerisinde kurun en yüksek olduğu anda şak diye çekiliyor

      Sil
  38. Merhaba. Vitacost'tan bebek ürünleri aldım (pişik kremi, şampuan vs) ama 1 haftadır gümrükte gözüküyor. Bana bir telbigat da gelmedi. Bir yerde kozmetik getirtmek yasak diye okudum, doğru mu? Acaba bunlar komzmetik sayılıp gümrükte tutuluyor olabilir mi? Eğer alamazsam geri mi gönderilyor?
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ne yazık ki kozmetik ürünlerinde artık takılmalar sıklaştı. 1 haftadır gümrükte olması evet biraz sıkıntılı bir durum, umarım ürünlerinize kavuşursunuz. Tebligat gibi durumlar gelebilir gelmeyebilir de. Ptt o kadar farklı bir çalışma sistemine sahip ki bu ne yazık ki oradaki çalışanların inisiyatifinde kalıyor. Dilerseniz bölgenizdeki dağıtım toplama merkezine bir telefon açın. Belki o şekilde size yardımcı olacak bir görevli bulma şansınız olur, bazen öyle olabiliyor ve o sizi durumdan haber edebiliyor. (orada isim ve soy isimden yurtdışı gönderinizi takip edebiliyor) En kötü durumda, geri iade olur ama o da yine Ptt çalışanlarının elinde. Bazen geri gönderilmiyor, posta nerede haberiniz dahi olmuyor. En son aşama ise Vitacost'ta bitiyor.Paketiniz size ulaşmasa da bile paranızı geri yatırabilir. Biraz daha bekleyip sonrasında Vitacost ile iletişime geçmenizi öneririm

      Sil