Arama Kutusu

Watsons Alışverişim

watsons-alisverisim




Watsons Alışverişim


Neredeyse 7/24 uygun fiyatlarını görmeye alışık olduğumuz Watsons 'tan yaptığım bu ufak alışverişte, son zamanlarda ününü çok duyduğum Palmolive Body Butter Duş Jelleri 'nden edindim. Kremsi duş jellerinin yapısını çok merak ettiğim için hem çikolatasını hem çileklisini edindim. Kullandım da. Eh kıvamda buldum. Kokusu ve sağladığı yumuşaklık güzel ama içeriğinde fazla tuz bulunuyor. Hassas vücut yapısına sahipseniz bu kötü yanı size kuvvetle muhtemel tahriş etkisi yaratacaktır. Vanilyalı kokusu ile bu ara anlaşamıyorum, o yüzden vanilyalısını es geçtim. Bir de Palmolive 'nin farklı bir serisindeki duş jelini aldım.


Watsons siyah noktalar için olan burun bantlarını seviyorum, Gratis'teki Cettua burun bantlarından daha etkili. Watsons bebekler için kulak çubuğu da, her gittiğimde aldıklarımdan. En sağdaki Saten Soğuk Ağda ise, küçük bir kozmetikçiden alınma ancak aynı gün alışveriş yaptığım için aynı kareye ekledim. Bu arada, soğuk ağda olayını ilk kez denedim ve hiç sevemedim. Küçük not olarak eklemliyim ki, aldığıma pişman olduğum tek o oldu.




6 yorum:

  1. Palmolive'in hindistan cevizi spreyinin kokusuna bayılıyorum Nasıl harika guzel bir kokudur o. Gule gule guzel gunlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. watsons'un burun bantlarının bu sefer siyah olanını denedim, kömür tozluymuş galiba. aslında bundan daha etkili oldu ama sanki yağlandırdı biraz burnumu gibi geldi. cildim kuru veya yağlı değil normal, siyah noktalarım da siyah nokta sayılamayacak kadar küçük ama beni rahatsız ediyor. yağlandırmasını göz ardı edersem, minnacık noktaları bile aldığı için çok memnun kaldım ben :D

    sen de güle güle kullan aldıklarını ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kömürlü siyah nokta bantlarını kullanmadım ama merak da ediyorum, yağlandırma konusunu bilmiyordum bahsettiğiniz iyi oldu :) Teşekkür ederim :) Sevgiler

      Sil
  3. Hayırlı olsun aldıkların, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil