Arama Kutusu

Palmolive Body Butter Duş Jeli * Çilek Rüyası

palmolive-body-butter-dus-jeli-cilek-ruyasi

Palmolive Body Butter Çilek Rüyası Duş Jeli



Palmolive yeni olarak "Body Butter Duş Jelleri" serisi çıkarttı ve bu serinin muhteşem kokulu 3 üyesi bulunuyor; Çikolata, Çilek ve Vanilya. Ben de Palmolive sevmeyen ama duşta mis kokulu ürünleri seven biri olarak edindim. Palmolive markasının duş jellerini uzun süredir kullanmıyorum, zira içerikleri -bana göre- felaket. Duş jelleri vücudu sızlatır mı? Hassas vücut yapısına sahip olanların yoğun tuz içeren Palmolive ürünleriyle vereceği cevabı "Evettt" olacaktır.


Ancak, kremsi yapılı olmaları ve mis gibi kokuyor söylentilerine karşı gelemediğim için denemek adına edindim. Body Butter Duş Jellerinin kremsi yapısının verdiği yumuşaklık, şu ana kadarki Palmolive duş jelleri içinde fark edilen bir his sağlıyor. Çilek Rüyası ismindeki Çilekli Body Butter Duş Jeli ise, tipik bir The Body Shop Çilekli Duş Jeli kokusunda. Koku olarak çok başarılı. Hatta ben The Body Shop 'tan daha fazla başarılı buldum. Yapı olarak kremsi olduğu için duştan sonra gerilen bir vücut yerine nemlenmeye daha az ihtiyaç duyan bir vücut bırakıyor. Gayet güzel. Tek kötü yanı, içeriğinin fazla tuzlu oluşuyla hassas vücut yapısına sahip olanlara göre olmadığı. Buram buram çilek kokusu bana yeter diyenlere göre. Öyle tatlı ve yoğun bir çilek kokusu bırakıyor ki, banyo 1 saat kokunun sarhoşluğunu yaşıyor. 


Oldukça uygun fiyatı var, 250 ml küçük boy ve 500 ml büyük boy çeşitleri bulunmakta. 
Palmolive Body Butter Duş Jelleri 'ni her yerden kolayca bulabilirsiniz. Benim gibi kozmetik içeriklerini arada görmezden gelenlerdenseniz, yoğun kokularıyla yüklü kremsi duş jellerini denemenizi öneririm.

6 yorum:

  1. ben de palmolive'in thermal spa'sını kullanıyorum yıllardır kokusundan dolayı vazgeçemiyorum ama içeriğini incelemek hiç aklıma gelmemişti :/ bu arada güle güle kullan, bence de harika kokuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, içerik olarak hiç iç açıcı değiller maalesef :)

      Sil
  2. En merak ettiğim ürünlerden biriydi bu. Bu yazıdan sonra kesinlikle almaya karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence The Body Shop duş jellerinden koku ve yapı olarak bir farkı yok, kaldı ki TBS içeriği de çok iyi olmadığına göre yarışırlar :)

      Sil
  3. Bende çikolatalı olanı kullanıyorum ancak duş sonrası o güzel kokudan hiç eser kalmıyor.
    Bloguma da beklerim
    http://dreammakerozge.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatalı olanı da aldım, bana çilekli daha baskın kokulu geldi. Banyo duştan sonra da misler gibi çilek kokuyor, belki koku alma duyunuz zayıftır bunu bilemiyorum :)

      Sil