Arama Kutusu

Nature's Basics Ahududulu Banyo Köpüğü / Duş Jeli

dus-jeli-natures-basics-banyo-kopugu


Nature's Basic; bir Kanada markası ve bu da duş jellerinden ahududu, yasemin, patçuli özlerinin bulunduğu %100 saf meyve suyu karışım içeren bir çeşidi, banyo köpüğü olarak geçse de ister banyo köpüğü olarak kullanabilir, isterseniz de benim yaptığım gibi banyo lifi ile beraber duş jeli halinde kullanabilirsiniz  Türkiye'ye de getiren Nude, Live Clean, Fruitkicks ve Down Under Naturals markalarının ithalat firması olan Selen Kozmetik.


Ben markanın isminden etkilenip araştırmadan aldığım için pişmanlık duydum. Daha iyi bir içerik ile beraber daha iyi bir etki bekliyordum, ne yazık ki umduğumu bulamadım. İçerisinde meyvelerin yarattığı, çok yoğun olmayan meyveli bir koku hakim. Hem etkisini, hem kokusunu hem de içeriğini market raflarında kolayca bulabileceğimiz markalarla eş değer buldum. Duş sırasında bıraktığı etki, daha makul fiyatlı ve daha rahat ulaşılabilir markalar ile aynı seviyede. (örn olarak: Palmolive, Dove, Nivea gibi)


Sodium Laureth Sulfate içeriyor ve bu madde içerik olarak doğal markaları kullanmayı sevenlerin pek hoşlanacağı bir durum değil. Aromaterapik etkisi etiketinde yazan özelliği, ancak öyle bir etkisi hiç yok. Ürünün ismi ile vermiş olduğu etki pek uyuşmasa da, paketinin geri dönüşebilir özellikte olması ve hayvanlar üzerinde test yapmayan markalardan biri olması (cruelty free) ile uyumu bir nebze yakalıyor. Boyutu 750 ml ve şu andaki satış fiyatı 22 Lira.


Nature's Basic duş jelinin içeriği ise şu şekilde ; Water, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Coconut diethanolamide,Polyquaternium-7, %100 pure fruit juice blend of raspberry, strawberry, blackberry & blueberry, mixture of vitamins A,B5 & C, Propylene glycol, Sodium chloride, Citric acid, DMDM Hydantoin, D&C Red No.33, FD & C Red No.4



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder