Arama Kutusu

Mudo Online Alışverişim (Makyaj Çantası+Kozmetik Kutusu)

mudo-concept-online-alisverisim

Mudo Concept Online Alışverişim



Mudo 'nun Online Alışveriş Sitesi 'nde gördüğüm puantiyeli kırmızı makyaj çantasının tatlılığı ve yanındaki minik aynalı makyaj/kozmetik kutusunu almadan duramadım. Puantiyeli makyaj çantası göründüğünden daha da güzel ve kullanışlı, çok hoşuma gitti. Makyaj kutusunu da sevdim ancak çok ufakmış, ben biraz daha orta büyüklük sanıyordum. Yine de çok kârlı bir alışveriş oldu.

mudo-concept-online-alisverisim



Daha önceden de Mudo Conceptten alışverişim olmuştu. Öncesinde, ürünleri hep aynı pakette gönderir ve oldukça sağlam bir şekilde yollardı. Değişen 2 şey olmuş, ilki artık tekstil ve consept ürünleri ayrı ayrı paketlenip gönderiliyor. Ve bu durum müşteriye bildirilmiyor. Gelen paketimde eksik 1 ürün olunca, müşteri hizmetlerini aramam sonucu bunu öğrendim. O zaman sitede böyle bir durum yazmıyordu, şimdi artık yazıyor.

Değişen 2. şey ise paketleme konusu. Öncesinde inanılmaz harika bir paketleme var idi. Şimdi ise daha ufak paketleme olayına gidilmiş, yine sağlam ama diğerini tercih ederdim.

Mudo benim severek alışveriş yaptığım sitelerden birisi. Güvenli ve değişik ürünler var. Fiyat konusunda pahalı bulursanız sık sık yaptıkları kampanyaları takip etmenizde fayda var. Böylece çok daha uyguna edinebilirsiniz. Mesela şu an %50 indirim var ve takip ettiğim için söylüyorum bindirilmeden indirim yapıyorlar. Kargo fiyatları ise, UPS Kargo ile sabit 5 Lira ancak alışveriş tutarı 75 Lira üzerine geçerse kargo bedava.



12 yorum:

  1. makyaj cantasını cok begendım ama sitesinde boyutlar yazmıyor, içi ve ölcüleri nasıl?
    hem cantaya sıgsın hem de tüm malzemelerimi alsın diye ugrastıgımız icin.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, makyaj çantasının şu an için ölçülerini yazamıyorum çünkü kardeşim götürmüş :) En kısa zamanda bildireceğim :)

      Sil
  2. Çantayı çok çok çok beğendim :)
    güle güle kullan
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  3. Gule gule kullan canım :)

    YanıtlaSil
  4. Çook güzellermiş güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  5. Adsız22/8/13

    Siteye girdigimde urunleri bulamadim acaba linklerini koymaniz mumkun mu?

    YanıtlaSil
  6. Urunlerin linklerini koyabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  7. Urunlerin linklerini koyabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  8. @Dilara Hanım, mail atan da sizdiniz galiba, mailinize cevap verdim :)

    YanıtlaSil