Arama Kutusu

Mac Paint Pot Painterly

mac-paint-pot-painterly-goz-far-bazi


Kozmetikle yakından ilgiliyseniz, Mac 'in Paint Pot 'larının yaydığı üne mutlaka denk gelmişsinizdir, aslında krem formunda birer göz farları ama özellikle Painterly ten renginden ötürü far bazı olarak da görev üstlenebiliyor.

mac-paint-pot-painterly-goz-far-bazi


Göz makyajında far bazlarının yeri çok büyük. Özellikle de yağlı göz çevreniz var ise, far bazları makyajınızın olmazsa olmazları listesine giriyor. Mac Paint Pot Painterly kremsi dokuda, çabuk yayılan ve bununla birlikte çabuk kuruyan, göz kapaklarınıza daha da pürüzsüz bir görünüm kazandıran bir krem far olarak kullanabileceğiniz gibi, aynı zamanda üzerine sürdüğünüz açık/koyu farların rengini daha çok belirginleştiren ve farların dayanma süresini yani kalıcılıklarını arttıran bir ürün. 

mac-paint-pot-painterly-swatches
Ancak, şöyle bir sorunu var ki, başlı başına bir far bazı olarak görüp ve yağlı da göz kapaklarına sahipseniz, hayal kırıklığına uğramanız işten bile değil. Kuru göz kapakları için iyi bir far tutuş sağlıyor olsa da, aynı başarıyı yağlı göz çevresi için sürdüremiyor. Göz kapaklarında birikmeler yapıyor. Fazla far kullanmadan bir göz kalemi rimel sürüp çıkıyorum diyorsanız, sizin için harika bir seçim olacaktır. Ben bir far bazı olarak şaheser olduğunu düşünmüyorum, hatta bu konuda başarısız ama göz kapağındaki düzensiz renkleri eşitlemesiyle birlikte göz çevresini fark edilir oranda pürüzsüzleştirdiği için kullandıkça daha da çok seviyorum. Cam bir kavanoz içerisinde bulunuyor, küçücük gibi dursa da inanılmaz bereketli bir ürün.

mac-paint-pot-painterly-swatches
(Üstteki : normal far uygulaması, Alttaki far + Mac Paint Pot Painterly)


Göz altı kapatıcınızı uyguladığınız fırça ile uygulayabilirsiniz. Alırken Mac Muası, şurada tanıttığım bir koleksiyon fırçası olan ama şimdi normal şekilde de satılmaya başlanan Mac 286 Duo Fibre Tapered Blending fırçası ile uygulayabileceğim gibi, parmaklarımı kullanarak da ufak dokunuşlarla göz kapağıma sürebileceğimi söyledi. Bununla beraber, ürünü kullandığım zamanlarda kremsi yapısının kurumaması için uygulama aralarında ters çevirip bekletmem gerektiğini, ağzı açık bir şekilde bekletmekten kaçınmam gerektiğini de ekledi. Ancak ben, dikkatli bir insan olmadığım için bu zamana kadar ters çevirip de kullanmadım. Bu şekilde kullanmama rağmen, en ufak bir kuruma sorunu yaşamadım. 


Daha farklı renkleriyle birlikte yapı olarak da farklı çeşitleri bulunan Paint Pot 'ları 
Mac mağazalarından veya Mac 'in kendi satış sitesinden temin edebilirsiniz. 
Şu andaki satış fiyatı ise 54 Lira.


4 yorum:

  1. bende paint pot almayı dusunuyorum ama ısıltılı urunler sevdigim icin aklım Bare study de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bare Study beni de cezbetmiyor değil :)

      Sil
  2. ben de far bazı olarak sevmiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal/kuru göz çevresi yapısına sahip olanlara çok ideal :)

      Sil