Arama Kutusu

L'Oreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

loreal-paris-kusursuz-makyaj-temizleme-suyu




L'Oreal Paris 'in miselli su (misel water) denilen yeni bir ürünü olan Makyaj Temizleme Suyu, ülkemize gelmeden önce yabancı Youtube gurularından ilk merakımı uyandırmıştı. Bazı guruların aylık favorilerine bile girdi. Merak ettiğim bu ürünü deneyimleme şansı buldum. L'oreal temizleme suyuna, hem yeni olmasından, hem de bloglara bumads reklamı verilmesinden mütevellit bu ara bir çok güzellik blogundan aşinasınızdır.


Çoğumuzun severek kullandığı Bioderma H20 'ya yeni bir rakip olmasının ötesinde fiyat olarak da denenesi uygunlukta. L'oreal 'in makyaj ürünleri Türkiye'de fark edilir fiyat yüksekliği ile satılsa da, cilt ürünleri neyse ki fiyat olarak daha makul.


Makyaj temizleme ürünlerinde genel olarak 2 problemle karşılaşırız. Gözleri yakması ve fiyatının tuzlu olması. Özellikle de uygun fiyatlı olup cep yakmayan ürünler ne yazık ki gözlerimizi yakıyor. Benim göz çevrem hassas yapıda, ama ultra ultra hassas yapıda değil. Öyle olanlar da var çünkü benim çok rahatlıkla kullandığım gözlerimi hiç yakmayan Bioderham H20 Temizleme Solüsyonu, arkadaşımın gözlerini yaktığında şahit oldum. O yüzden bir ürünün sizin gözlerinizi yakıp yakmadığını belirlemeniz, internet araştırmalarından değil bizzat gidip denemenizle mümkün. L'oreal 'in misel su içeren bu Makyaj Temizleme Suyu, benim gözlerimde bir yakıcı etkisi olmadığı gibi, hem taşıması pratik hem de etkili bir ürün olarak artı yanlarıyla dolu.


Çoğu güzellik blogu bu ürünü ne kadar sevmediyse, ben bir o kadar sevdim. Makyajı çıkartması, bu kadar hafif bir ürün olmasına nazaran başarılı. Jel eyelinerı, Bioderham H20 'da çıkaramadığına göre L'oreal daha üstün performansı vermemesi şaşırtıcı olmamalı diye düşünüyorum. Eğer makyajı çıkartmamasından yana şikayetçiyseniz, çıkartmaya ön hazırlayıcı olarak kullanabilirsiniz ki aslında Bioderma da aynı performansta. Önerim her ikisini de kullandıktan sonra, yüzünüzde son kalan su olsun, yani cilt sağlığınız için mutlaka durulayın.


L'Oreal Paris Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu İçindekiler :

Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium Edta, Polyaminopropyl Biguanide (FIL B54894/1)



Benim bitince alabileceğim ürünler arasına girdi. Parfümsüz olması, özellikle cilt bakım ürünlerinde büyük bir artı. Bioderma ile arasında muazzam bir fark yok. Özellikle seyahatlarda valiz dostu. Cildi yağ içerisinde bırakmamasının yanında yakmıyor da, temizliği bir misel su olmasına göre başarılı, fiyatı uygun, erişebilirliği kolay. Misel temizleyiciyi market rafında bulmak, iyi bir adım. La Roche Posay Micellar Solution da bir miselli makyaj çıkartıcı, onu da kullanan biri olarak bunu ondan daha başarılı buldum. Tanıtım yaptığım ürünlerin performansını başarılı bulmadığım zaman bunu belirtiyorum, bir çok güzellik blogunun aksine ben bu ürünü sevdim. Bir fırsat vermenizi öneririm, iyi yanları daha ağır basan, yüz makyajında ve göz makyajında fiyatına kıyasla başarılı bir ürün.



5 yorum:

  1. Az önce Gratis raflarında aradım ama henüz gelmemiş buraya sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Watsons'larda ve internet sitelerinde satışa çıktı, Gratis'te yakında olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  2. Ben makyaj temizliği için Fresh’n Soft makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum. Hem hijyen sağlıyor hem de çok pratik. Gratiste satılıyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben makyaj temizliği için Fresh’n Soft makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum. Hem hijyen sağlıyor hem de çok pratik. Gratiste satılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerinize teşekkürler :)

      Sil