Arama Kutusu

Yeni Online Eczane : Mamacim.Com Alışverişim

guvenilir-online-eczane-alisverisi-mamacim


guvenilir-online-eczane-alisverisi

Mamacim.Com Dermokozmetik Alışverişim



Güvenilir Online Eczane olan Mamacim.Com 'da dermokozmetik markalarının en ama ennn sevdiğim ismi Avene 'nin ürünlerini uygun fiyatlı görünce alışveriş yaptım. Avene Antirougeurs Jour krem daha öncesinde kullandığım, bayıldığım bitirdiğim krem idi, yenilemek istedim. Bu krem tek kelime ile bir harika. 20 SPF güneş koruyucu özelliği olduğu için daha çok severek kullanıyorum. 


Avene Termal Su, tabii ki vazgeçilmezim. O bitiyor ben yeniliyorum. Özellikle yaz zamanı pek sıkı fıkı bir ilişki içindeyiz. Sıcaklardan bunalanlara, yazın nemlendirici kremi ağır bulanlara harika bir alternatif. Daha önce de şuradaki yazımda daha detaylıca bahsetmiştim. Hatta şuradaki yazımda ise Vichy termal su ile mukayese edip kazanan olarak seçmiştim. Avene Antirougeurs Jour + Avene Termal Su benim hayatım boyunca sürekli edineceklerim arasındalar. İkisi de bu zamana kadar kullandığım en iyi cilt bakım ürünleri.


Oral B diş fırçalarını, uygun fiyatlı görünce edindim. Ve alışverişimle beraber gelen deneme boy (sample boy) hediyeler sayesinde farklı ürünler keşfetmiş olacağım. Deneme boy ürünler konusunda bonkör olan siteleri seviyorum. Avene Cold Krem merak ettiğim listemin başındaydı, deneme boy gelmesine çok sevindim. Güneş kremlerini çantada taşımak zorunda bırakmayan minik boylu Bioderma Photoderm 50 SPF Güneş Kremi  kremi ise çantamdaki yerini aldı bile. Bu arada küçük bir dipnot, güneş kremlerinizi sakın küçük saklama kaplarına koyup yanınıza almayın. Tüplü ambalajında kullanın. Güneş kremlerinin ağzı açık olduğu zaman, güneş koruyucu özelliği buluta uçuyor, cildinizi koruyucu yanı yok oluyor. Hatta boşu boşuna daha çok kimyasal yedirmiş oluyorsunuz cildinize. O yüzden, dışarıda kalacağınız uzun vakitlerde bu hususa dikkat edin derim.



Hızlı, şipşak, müşteri odaklı çalışan, yepyeni ve güvenilir online eczane sitesi arıyorsanız, Mamacim.Com 'a göz atmalısınız. İsmi gibi anne ve bebek konsepti bir site ancak dermokozmetik markalarının hepsini, tüm ürünleriyle bulabilirsiniz. Peşin fiyatına 12 taksit olayı ile de ödeme kolaylığı sağlıyor, aklnızda bulunsun. 



4 yorum:

  1. Güle güle kullan miskin kek, kadın parfümlerinden denediklerim hakkında yorumlar yazdım. İstersen inceleyebilirsin.

    http://parfumasigim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merak ettim bu siteyi hemen listeme ekliyorum bgn turuncukasa siparişim gelince husrana uğradım insan 2 tane numune atar o kadar alışverişe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneme boy mutluluğu diye bir şey var halbuki :) Umarım bir sonraki alışverişinizde sampleden yana daha memnun kalırsınız :)

      Sil