Arama Kutusu

Golden Rose Carnival Oje / 05

golden-rose-carnival-yesil-pullu-oje

Golden Rose Carnival Oje / No 05



Golden Rose Carnival ojele serisinden 05 numaralı yeşil pullar içeren ojeyi tek kullanabileceğiniz gibi dilediğiniz renk ojelerin üstüne bir üst baz (top coat) olarak da kullanabilirsiniz. Şişesinde yoğun yapılı durmasına rağmen, ince bir yapıya sahip olduğu için rahatlıkla taban ojelerinizin üzerine sürebilirsiniz. Altta hangi oje olacağına karar vermek çok eğlenceli. Zevkinize göre ister açık ister koyu renklerle kullanabilirsiniz.



golden-rose-carnival-yesil-pullu-oje



Golden Rose bu ojeler için mat glitter demiş ki, ancak pullu oje (flakes nail polish) çok daha doğru bir tanım. Çünkü kullandığınızda göreceksiniz ki, içerisindekiler glitter değil pul. Farklı geometrik pulların bir araya gelmiş hali. Ojenin bol pullu yapısı ve fırçanın geniş özelliği sayesinde, pulları rahat bir şekilde tırnakta yayılıyor. Kuruması hızlı ki Golden Rose son çıkardığı koleksiyonlarla çabuk kuruma olayını çözmüş durumda, bu harika! Ojeyi tırnağınızdan çıkarmak istediğinizde ise zorlanmadan çıkartabiliyorsunuz.



Golden Rose Carnival Oje Serisini,
Golden Rose Store ile satın alabilirsiniz. Ojenin fiyatı 6 Lira.


swatches-golden-rose-nail-polish-carnival




* Tanıtım Ürünüdür.

12 yorum:

  1. bu oje bana yonca bitkisini hatırlattı:)

    YanıtlaSil
  2. Ojeler konusunda ben buara mora düştm :D yeşille pek aram kalmadı.ama yapısı felan değişikmiş başka rengini alabilirm :) flormarın yeni oje serileri var onlar çok hoşuma gidiyo. Ama goldenrose ojelerinin simli olanları seviorum ama onlarında çıkartması vakit alıyo.sınav zamanları girişmiyorum oyüzden:D gerçi ben base kat kullanmadım.kullanılması gerekior sanırım.buarda önerebilwcin base coat varsa sevinirim miskinkek tşkler şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simli ojeleri en rahat alüminyum folyo ile çıkartılıyor, benim yıllardır kullandığım Opi Base Coat. Çok memnunum :)

      Sil
  3. Çok şirin bir uyum olmuş <3 Alırsam bir bunu birde pembesini alırım sanırım diğerleri cazip gelemedi bana :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel duruyor, ojenin kolay çıkması da muhteşem. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kolay sürülüyor kolay çıkıyor :) Rahat kullanımı var

      Sil
  5. kolay cıkıyosa bu guzel bişi yoksa ben glitterlara tövbe dedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ojeler glitter gibi değil, ince yapılı pullardan oluşuyor, bu yüzden çıkartmasında sorun teşkil etmiyor, gerçekten seriye bakınmanızı öneririm, harikalar :)

      Sil