Arama Kutusu

Golden Rose Carnival Nail Color

Golden Rose Carnival Nail Color Koleksiyonu


Golden Rose Carnival Nail Color Koleksiyonu

Golden Rose Carnival Nail Color Mat Glitterlı Oje Koleksyionu

Golden Rose özel dokulu ojelere yenilerini ekleyerek yaz coşkusunu hissettirmeye devam ediyor. Mat glitterli bu oje serisi iç açan pastel renkler ile kıpır kıpır canlı renklerin bir arada buluştuğu karşı konulmaz cazibelikte..

En kısa zamanda Golden Rose Carnival Nail Color koleksiyonu blog sayfamda yer alıyor olacak.

Siz de Golden Rose ürünlerine daha hızlı keşfetmek ve sitesinden alışveriş yapmak için ;


tıklayabilirsiniz





* Tanıtım Ürünüdür.

8 yorum:

  1. Renkleri ne kadar guzel seker gibi gorunuyorlar:)

    YanıtlaSil
  2. ne kadar çarpıcı renkler böyle :-)

    YanıtlaSil
  3. adeta bayram sekeri gibiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar ben krem yerine bitkisel yolları deniyorum özellikle şu sıralar trend olan Hindistan cevizi yağı ve c vitamini kapsül ikisini karıştırdım. kullanalı 2 gün oldu şuan için gözlemimi söylemem yanlış olur çünkü daha yeni kullanmaya başladım peki siz tavsiye edermisiniz bu bitkisel yolları tavsiyenize ihtiyacım var ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, anlamadım ki neyi ne için deniyorsunuz? Tırnak bakımı için mi? Eğer öyle ise bu yaptıklarınız gereksiz yere fazla kaçar. Ayrıca C vitaminini öyle kafanıza göre harmanlamayın. C vitamini hava alınca bozulur. Bozuk şeyi nerenize sürseniz kar etmez.

      Sil