Arama Kutusu

Flormar Keçe Uçlu Eyeliner

flormar-kece-uclu-curve-eyeliner

Flormar Ligths of Flowers Precious Curve Eyeliner



Flomar 'ın mor ambalajlı Lights of Flowers koleksiyonundan Precious Curve Eyeliner, keçe uçuna ve farklı dizaynına sahip bir eyeliner. Farklı olmasının yanında ambalaj kalitesi de gayet iyi, şık duruyor ve elde tutuşu açısından ergonomik yapıda. Elbette ki görür görmez, aklıma Nyx the Curve Liquid Liner geldi.

flormar-lights-of-flowers-precious-curve-eyeliner


Keçe uçlu eyelinerlar, kolay ve pratik oluyor. Ancak benim keçe uçlu eyelinerlar ile aram fazla yok, nedeni ise o istediğim koyu siyahlığı kolay veremiyor ve yağlı göz kapaklarına sahip olduğum için gözlerimden çabuk yok oluşları. 

flormar-kece-uclu-eyeliner


Flormar Light of Flowers Precious Curve Eyeliner 'ın artı ve eksi özellikleri ;

+ Ambalajı farklı ve ergonomik yapıda.
+ İnce bir uca sahip, ince eyeliner çekmeye müsait.
+ Eyeliner çekmede zorlananlara kavisli yapısı kolaylık sağlıyor. 
+ Sabitlenmesi güzel, göze sürdükten sonra sabitleniyor, dağılmıyor.
+ Opaklığı, orta (az renk veren muadil markalara kıyasla iyi)
+ Hassas gözlerle herhangi bir anlaşmamazlık çıkarmıyor, dipten sürseniz bile bir yakma hissetmiyorsunuz.
+ Çıkarmak istenizde sorun yaşatmıyor, kolay temizleniyor.

swatch-flormar-kece-uclu-eyeliner


Eksi yanları

- Çabuk siliniyor. Yağlı göz kapaklarına sahipseniz, eyeliner kullanmadan önce bir far bazı kullanmakta fayda var.
- Çok opak değil, orta seviyede, benim gibi göz makyajında eyelinerı daha yoğun seviyorsanız, üst üste geçmeniz gerekebilir.   



Pek çok kozmetik mağazalarında bulabileceğiniz gibi, Flormar 'ın kendi sitesinden de alışveriş yaparak temin edebilirsiniz.




* Tanıtım Ürünüdür.

12 yorum:

  1. hahaha değişik bir ürünmüş aklıma soktunuz teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnce uçlu eyeliner olarak kullanışlı, keşke daha yoğun renk verseydi diyorum :)

      Sil
  2. bunu bende aldım çabuk kurumasından korkuyorum.İnternetten mi aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruma olarak olumsuz bir durum yaşamadım, birkaç hafta sonra bu durum belli olacak benim açımdan. Konunun en altında da yazdığım gibi, tanıtım ürünü. Ama sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz, satışı bulunmakta ki hatta zaman zaman ben de yapıyorum.

      Sil
  3. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş, keçe uçlu eyeliner kullanmak istiyordum sanırım bu eyelinerdan başlasam iyi olacak, yrn gidip almam lazım :))

    Ayrıca blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çekimi gayet kolay ama simsiyah yapmıyor ne yazık ki, bu konuda deneyerek değerlendirmenizi öneririm, opaklığı belki de sizin sevebileceğiniz çizgidedir :) Sözleriniz için teşekkür ederim, Blogunuza bakınıyorum, Sevgiler

      Sil
  4. ilginç bi tasarımı varmış

    YanıtlaSil
  5. flormarın normal keçe uçlusunu aldım. bu ürününü görmemiştim. ama keçe uçlu hiç bana göre değilmiş :( ya da eyliner bana göre değil bilemiyorum :/ hiç beceremedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeliner çekmede zorlananlar için tutuş kolaylığı sağlamasıyla birlikte ucu incecik olduğu için daha rahat kullanım sağlıyor. Aslında yeni başladı iseniz eyeliner çekmeye destekçi olabilir, fakat daha opak olsaydı eminim daha harika olacaktır. Önerim likit ince uçlu eyeliner ile çekmeyi denemeniz ve sürekli pratik yapmanız :) Bu işin püf noktası pratiklik. Tecrübeyle sabit :)

      Sil
  6. aslımnda tam o mor renkte olsaymış ne güzel olurmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa evet haklısınız, çok uyumlu olurdu :)

      Sil