Arama Kutusu

Flormar Jumbo Kalem Far : Akmayan Göz Kalemi Bulundu!

flormar+jumbo+eyeshadow+kalem+far


Akmayan Göz Kalemi Bulundu!
Flormar Jumbo Eyeshadow Tombul Kalem Far


Flormar, Jumbo Eyeshadow serisi tombul göz kalemlerinden oluşan hem göz kalemi hem de far olarak göz makyajınızda kullanabileceğiniz harika bir seri. Daha önce Flormar 'ın çok sevilen göz kalemi olan Flormar Ultra Black Eyeliner da kullandım (yazısı şurada) ama o yazımda da belirttiğim gibi, göz kalemi şu ana kadar kullandıklarımın iyisi arasındaydı, fakat ben de akmalar yapıyordu. Kuru yanak bölgem allıkları harika tutuş sağlayabiliyorken göz çevremin yağlı oluşu nedeniyle göz kalemlerinde sürekli bir akma yaşıyorum. Tabii ki, bunu engellemek için pudra + concealer + far bazı uyguluyorum ama o "akmayan göz kalemi"ni bulmak da istiyorum bir yandan.


Tombul kalem furyası, ilk olarak NYX Jumbo Eyeshadow ürünleriyle makyaj dünyasında bilinir oldu. Nyx Jumbo Kalemlerini de kullanan biri olarak, diyebilirim ki Flormar Nyx'i dövmüş geçmiş. Flormar Jumbo Eyeshadow, hem göz kalemi hem krem far olarak kullanabileceğiniz ayarda. Her iki durumda da oldukça başarılı. Benim gibi yağlı göz kapaklarına sahipseniz, akmadığını göreceksiniz, abartmıyorum!


James Bond filmleri gibi kodlama sistemini artık geride bırakmasını istediğimiz Flormar 'ın Jumbo Kalemlerden J05 kodlu olanın içerisinde çok minik simler bulunuyor.  Metalik yapılı bir boz kahverengi (taupe) rengi. Taupe rengi göz makyajında bir hayli tutulan bir renk. Far ve göz kalemi açısından kullanışlı olduğu için bu anlamda pratiklik sağlıyor. Fakat tıpkı Nyx kalemlerinde olduğu gibi, otomatik çevrilerek açılmıyor. Bittikçe açmanız gerekiyor.


flormar-jumbo-eyeshadow-swatches-tombul-kalem-far


Bu kadar iyi özelliğinin yanında, dikkat etmeniz gereken bir nokta var. Sürüldükten sonra çabuk sabitlendiği için far amaçlı kullanacaksanız, elinizi hızlı tutmanız, yani makyaj fırçanızla şipşak dağıtmanız gerekiyor. Çok çabuk sabitleniyor. İnanılmaz kalıcı! Far bazı olmadan, tüm gün boyunca gözlerimde akmayan bir göz kalemini görmek, benim açımdan çok şaşırtıcı oldu. Far baz uygulanmış halini düşünemiyorum bile. Hassas göz çevresiyle herhangi bir sorun da yaşatmıyor. Dikkatimi çeken bir nokta, göz kaleminin üzerinde "Keep in Cool" uyarısı bulunmakta. Kremsi bir ürün olduğu için daha rahat kullanım adına, serin yerlerde muhafaza etmeye dikkat etmelisiniz. Aslında bu tüm kozmetik ürünleri ve parfümler için geçerli. Güneşi olabildiğince az alan bir odayı hedef seçip, makyaj ve bakım malzemelerimizi ışık ve sıcaklık ile bağını kesip daha serin, rutubetsiz ve karanlıkta saklamamız gerekli.


Çok beğendim, eminim siz de kullanınca benimle aynı fikirde olacaksınız. Kesinlikle ve kesinlikle denemenizi öneririm.  Göz çevresi yağlı olup akan göz kalemlerinden muzdarip bir insan olarak bu kadar memnun kalacağımı düşünmemiştim. Flormar Jumbo Kalemlerin fiyatı 13.50 TL. Bu performansa çok uygun fiyatı var. Merak ettiğim farklı renkleri de bir an önce edinmek isityorum. Flormar tombul kalem farlardan sonra, bir de kalem ruj atağı da yaparsa tadından yenmez işte.



- Flormar Jumbo Eyesadow Diğer Renkleri -
flormar+jumbo+eyeshadow+goz+kalemi+far+renkleri



* Tanıtım Ürünüdür.

12 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,rengide çok güzelmiş.Benim göz kapağımda kuru ama gözlerim çok sulandığından bütün kalemler akıyor hiçbir kalem süper değil dedim ne aldıysam aktı geçti kuzum ya bu nasıl gelirki benim sulu gözlere bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim <3 Benim de gözlerim hassas, mesela Essence long lasting kalemlerine bayılsam da dikkatli kullanmaya çalışıyorum, çünkü gözlerimi çok sulandırıyor. Ama bu kalemlerde böyle bir durum yaşamadım :) Belki sen de yaşamazsın. Flormar mağazaları artık ürünleri denettiriyor, dilersen ordan bir bakın, sevgiler öpücükler <3 :)

      Sil
  2. Cok guzel gozukuyor rengi :) gule gule guzel gunlerde kullan. Bu arada ne yazik ki cok flormar urunu almiyorum fiyatlari bir anda artis gosterdi evet cok degil belki ama bir anda boyle bir artis da hos degil ayrica nedens flormar artik ozel gunlerd indirimlere dahil olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Teşekkür ederim. Size o konuda katılıyorum, Flormar ürünlerinin fiyatları eskisine oranla artışta. Ancak bu kalem emin olun performansına göre çok çok çok iyi kalıyor. Urban Decay 'dan daha iyi. Boş yere övmüyorum, bayıldım <3 :)

      Sil
  3. Benimde gözlerimde hiç durmaz akar iğrenç bi görüntü hep kalem arardım süper hemen alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı durumdayım ne yazık ki :( Ama çok beğendim, Urban Decay o meşhur göz kalemlerinden çok çok daha iyi. Her ikisini de kullanan biri olarak, Flormar diyorum :) Kesinlikle 1 kez deneyin derim

      Sil
  4. Rengide güzelmiş denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes taupe rengine düşkün ama ben bu renk ile anlaşamıyorum. En kısa zamanda, aklımda olan birkaç rengi Flormar'dan edineceğim. Özellikle pembesi tam benlik :)

      Sil
  5. Adsız4/9/13

    Merhaba,bu kalemler gõz ıcıne cekmek ıcın uygun mu?yoksa sadece alt ve üst kırpık dıbıne mı surulur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, evet göz kalemi olarak da uygulanabiliyor, ben zaten fardan ziyada o şekilde kullanmaya başladım, gözlerimde herhangi bir sorun oluşturmadı, tabii kalemlerin içeriği bununla çok ilgili, kıyaslamanız açısından söylüyorum mesela Essence Long Lasting göz kalemlerine bayılsam da göz içlerime kullanamıyorum, fena sulandırıyorlar ama Flormar Jumbo Kalemlerden yana böyle bir sıkıntı yaşamadım, hatta aklımda olan 2-3 rengi bir an önce almak düşüncesindeyim :) Flormar mağazalarından deneyebilirsiniz almadan önce, en azından kendiniz görerek daha doğru bir karar vermiş olursunuz, Sevgiler :)

      Sil
  6. Adsız4/9/13

    çok teşşekür ederim:)göz içime sürmek için yağ gibi kayıp ilk sürüşte rengini veren bir kalem arıyorum uzun zamandır.Malum göz içine renk vermek için 3 5 defa üst üste sürülmüyor insanın gözü acıyor:)sende sabitleniyor diyince merak ettim tekrar teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kalemlerin hepsini denemedim ama bu tanıttığım gayet iyi, siyahı ve pembeyi çok merak ediyorum renk olarak, evet kesinlikle sabitlenmesi hızlı ve dağılma yapmıyor, hatta o yüzden far olarak kullanıldığında hızlı hareket edilmesi lazım :)

      Sil