Flormar CC Krem


flormar+cc+krem

Flormar CC CREAM MAGITAL COLOR EFFECT COLOR CORRECTING CREAM 
SPF15 CC01



Flormar CC Krem, cilt tonu düzensizikleri için üretilmiş Color Correcting isminde bir seri ve BB Kremlerinden daha farklı yapıda olup toplamda 4 renk çeşidi bulunmakta. Her bir rengin farklı görevi bulunmakta.

CC Kremler Nedir ?

CC kremler, yüz makyajında kusurları kapatmak için renk kontrastlarını kullanılarak hazırlanan kremlerdir. Temel işlevleri bu yöndedir. Flormar 'ın bu yeni serisinde, tanıtıyor olduğum lila renginden hariç ; yeşil, pembe ve bej renk tonları da var. Örneğin yeşil renkteki Flormar CC Krem, renk kontrastı olan kırmızı üzerine yoğunlaşır. Ciltteki kızarıklar gibi.


flormar-cc-krem-kullananlar


Lila rengindeki Flormar CC Krem, kontrast rengi sarı olduğu için sarı görüntüyü yok eder. Sarı görüntü derken, kastettiğim ciltteki yorgun ve solgun hal. Üstün bir kapatıcılık vermiyor. Ki zaten kapatıcılık vazifesiyle üretilmiş bir ürün değil. Sadece ciltteki renk düzensizliklerini dengelemek ve güneşten korumak adına kullanımı mümkün. SPF15 güneş koruma özelliği ile güneş altında geçirilen kısa vakitlerde yeterli gelebiliyor.

Flormar CC Krem CC01 Lila Renginin Etkisi ve Yapısı

Sağlıklı, daha aydınlık ve renk düzensizliklerini kısmi kamufle edebiliyor. Benim gibi cildinizde sadece ufak tefek lekeler ve hafif bir kızarıklık sorununuz var ise, yeterli. Sorunsuz ciltlerde tek başına kullanıma müsait. Ben günlük hayatımda, fondöten kullanmayı çok sevmediğim için, bu tarz hafif ürünler ile cildimdeki leke ve kızarıklık görünümünü hafifletebiliyorum. Baz olarak da kullanabilirsiniz. Ama eğer tek bir üründe daha yoğun kapatıcılık arıyorsanız, Flormar CC Kremlerden Bej rengini alarak deneyebilirsiniz.

flormar-cc-krem-kullananlar-swatches


Diğer CC kremlerinin yapısı da aynı mı bilemiyorum ancak Lila rengindeki CC01 kodlu bu CC Krem, bana kalırsa yağlı ve akneli ciltler için uygun değil, cildi biraz yağlandırma yapması muhtemel. Benim gibi kuruya dönük karma cilde sahipseniz, ortalama rahatlıkta bir kullanım sunuyor. Ben kendisini kullanmayı sonbahara saklıyorum. Hem daha az güneş ışığına maruz kalma açısında içerdiği güneş koruma faktörü, cildime günlük koruma olarak yetebilsin diye hem de cildimin yaz zamanı karma derecesi çoşkunluğu sona erip makyaj ürünleriyle daha rahat anlaşabilmesi için. En rahat kullanım sunacağı cilt tipleri; kuru, normal veya ikisinin ortasındaki kuruya dönük normal ciltler olacaktır.

Güneşten koruma sağlayan güneş kremlerinin çoğununda hissetmeye alışık olduğumuz cilde o ağırlık veren yapının, SPF15 özelliği ile Flormar CC Krem'de olmadığını görmek sevindirici. Daha sağlıklı ve ışıltılı bir cilt veriyor. Fiyatına göre başarılı. Ben asıl, kozmetik dünyasında bile daha çok yeni olan CC Krem 'i çıkartması adına dikkat çekici buldum.


Flormar CC Kremlerinin Fiyatı 23.5 TL
Flormar 'ın kendi sitesinden de edinebilirsiniz.



*Tanıtım Ürünüdür.

21 yorum:

  1. bende yeşilini aldım ama nedense hiç başarılı bulmadım:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedense kısmındaki nedenleri de yazsaydanız, yeşil cc kremi düşünenlere açıklama olurdu en azından

      Sil
  2. Aaa demek çıkarmışlar cc krem , bende çok merak ediyordum.Güzel,bilgilendirici bir post olmuş.Görüşmek üzereee :)))

    YanıtlaSil
  3. Ben 004ünü kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına nazaran alınabilir yapıda fikrimce de

      Sil
  4. BEN daha flormar bb kremi bile alamadım :-D
    merak ettim cc kremin kokusu nasıl?genelde flormar fondötenlerinin kokusunu sevmiyoruM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormar CC Kremin kokusu çok güzel olmamakla birlikte rahat edici de değil, boğmuyor öyle

      Sil
  5. Adsız23/8/13

    lila mı?lila krem çok garip gelior görünüşe göre o mor lila rengi yok oluyor yanılıyorum?

    YanıtlaSil
  6. bb krem ile ne farkı var mesela bu cc lerın?bej rengi daha mı cok kapatıyor acaba bb ye gore :)

    YanıtlaSil
  7. bb krem ile ne farkı var mesela bu cc lerın?bej rengi daha mı cok kapatıyor acaba bb ye gore :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CC Kremler renk düzensizliklerini yok etmek için kontrast renklerle ilizyon yaratılma amaçları var. Kapatıcılık yönü BB Kremlerden daha düşük, yoğun kapatıcılık yerine düzeltme fonksiyonuna odaklanıyorlar. Aslında bununla ilgili daha ayrıntılı yazmak gerek :)

      Sil
  8. ben ilk defa duydum CC krem. Biraz problemli fakat yazdan çıkıp yeni güneş ile yeni kendine gelmiş bi cildim var... Bi kaç ay içinde sanıyorum bnm de ihtiyacım olacak... Ancak hangi türünü kullanmalıyım emin olamadım şu an...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, güneş ile kendine gelmiş bir cilt derken? :) Böyle bir şey mümkün değil, çünkü güneşin verdiği bronzluk cilt sağlığı açısından hiç iyi değil. Flormar mağazalarından deneme şansını var, Flormar böyle bir uygulama başlattı, dilerseniz oradan göz atıp kendinize uygun olanı keşfedebilirsiniz.

      Sil
  9. pelincigim bu serinin hepsinde spf15 var mı biliyor musun ? bir de bu kremler goz cevresine surmek icin uygun mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin için sitesinden bakındım evet hepsi spf15. Göz çevresi uygunluğu derken neyi kasettiniz? İçerik olarak göz çevresi için, bir concealer içeriğinden farkı yok. Eğer concealer kullanıyorsanız tabii ki kullanabilirsiniz.

      Sil
  10. çok merak ediyorum okadar cok yazıldı ki gidip denicem en kısa zamada :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeye uygun bir fiyatta, hatta mağazalarından deneyerek daha iyi fikir sahibi olursunuz :)

      Sil
  11. Adsız25/11/13

    merhaba benim sıkıntım insanlarla konusurken yüzüm kızarıyor bunun için bir faydası olur mu acaba tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kızarıklıklar için yeşil bazlı bir corrector tarzı ürün kullanmanızı öneririm :)

      Sil